Engin kahveleri alıp masaya oturunca kahveyi önüme koydu. "Al bakalım marul kafa" gülümsedim. "Sen sanki farklısın" Engin bacak bacak üstüne atıp cool bi şekilde saçlarını düzeltti. "Bi kere çok yakışıklı biriyim kızım ben anla şunu" kahvemden yudumlayıp "abartma be gören de dünya mankenisin sanır heee"
"Sen beni 2sene sonra televizyonlarda görünce konuş bence şimdi atıp tutuyon ama ilerde pişman olursun" onaylar anlamda kafa sallayıp "tamam abi büyüksün sensin yakışıklı laf etmedim egon boyum kadar maşallah" Engin bi suratına alaycı bi tavır takınıp gülümsedi. "Yaniiii ego da var şimdi ama ben özgüven demeyi tercih ediyorum be kanka" kıkırdadım. "Ayyy tamam kes şu konuşmayı resmen senin egonu tatmin ediyorum şurda" enginle beraber gülerken engine dil çıkarıp kendimi topladım. Enginde toparlanıp kendine geldikten sonra bi bana baktı. "Sen niye karşılaştığımızda kaçar gibiydin sıranda da barışı gördüm...bişey yapmadı değil mi o pezevenk" onaylamaz anlamda kafa salladım. "Yok be olum birden uyanıp onu görünce bi garipsedim dedim noluyo...hem o çocukla fazla yan yana durmasam iyi olacak" Engin onaylar anlamda kafa salladı. "Kesinlikle kankacım o heriften uzak durmalısın da niye gelmiş yanına suratsız" omuz silkip kahvemden yudumladım. "Sordum...kendisi de bilmiyormuş niye geldiğini" engine doğru eğilip "şizofren herhalde" Engin'le tekrar bi gülmeye başlayınca bakışlarımı kantine çevirdim. Çevirdiğim an o bakışlarla göz göze gelince birden gülüşüm durdu ve bakışlarına odak kesildim. Bi dakika dur dur...kalbim. Neden bu kadar hızlanmıştı. Dora duvara yaslanmış bi şekilde bana bakarken koluma dokunulmasıyla birden kendime geldim ve engine döndüm. "Kızım daldın gittin ne oldu"
"Öcü gördüm kanka o yüzden biraz şey oldu" Engin baktığım yere bakıp sonra hınzırca geri bana baktı. "Pek de öcüye benzemiyor ama..."Engin kıkırdayınca koluna vurdum. "Kafanı kırarım Engin rahat dur" Engin benden uzaklaşmış bana bakarak gülerken ters bakışlarımı yolluyordum. "Sana bi sır vereyim mi rena" kaşımı kaldırıp engine baktım "söyle bakayım" Engin dudaklarını yalayıp masaya kollarını yaslayıp bana yaklaştı. "Dora beni yanlız yakaladığında ebemi sikerse kesin senden hoşlanıyor haberin olsun" Engin'in dediğine gür bi kahakaha attım. "Lan bi siktir git dalganı denize yap mal" Engin de benimle gülerken yakasını düzeltip "bu espiriye boyun bükerim mükemmeldi" dediğine gülümsedim. "Yani bizde de var numaralar" Engin tekrar aynı pozisyonu alıp eliyle gel işareti yapınca bende onun gibi yaptım. "Bende de başka numaralar var kanka" kaşlarımı kaldırdım. "Ne gibi"
"Kardeşlerimin içindekileri bilme gibi şeyler...bak şimdi dora buraya 10saniyede damlamazsa adım Engin değil" dediğine göz devirdim. "Engin mal mısın ne saçmalıyon" Engin 32diş sırıtıp "kanka affet tamam mı" diyip yanağımdan öpünce bi noluyor lan olayına girdim içimden. "9-8-7-6-5-4-3-2-veeee..." dora Engin'in yanında durmuş engine sinirli sinirli bakarken bi ufaktan bana da baktı. Gerçek olamazdı değil mi şakaydı. Kesin bana oyun çekiyordu bunlar. "Aaa naber dorakankam otursana" Engin gayet pozitif bi şekilde Doraya bakarken dora Engin'i öldürecekmiş gibi bakıyordu. "Engin az benimle gelsene sen bi" Engin tam birşey dicekti ki ben kalktım. "Hiç gerek yok ben kalkıyordum...ki kalktım" gülümseyerek engine sonra Doraya baktım. Ardından engine tekrar bakıp "görüşürüz Engin" diyip el salladıktan sonra kantinden ayrıldımENGİNİN AĞZINDAN
Renanın arkasından el sallarken birden doranın kafama yapıştırmasıyla kafamı tuttum. "Ne yapıyon olum ya" dora sinirle renanın kalktığı yere oturup "olum ben sana ne dedim...git rena niye o kadar uyuyo onu öğren demedim mi iş yeriyle ilgili bişeyler öğren demedim mi puşt ne diye öpüyon lan kızı" doranın dedikleriyle gülmeye başladım. "Hayırdır kanka sen niye ilgileniyon bu kızla He"
"Bana hesap mı soruyon kardeşim sen önce sen öğrenebildin mi bişey onu söyle bana" sormadığım soruların cevaplarını nasıl öğrenebilirdim ki. "Kanka ben onları sormadım ya baktım kızın muhabbet güzel gidiyo hiç girmedim o konulara" dora masanın üstünden kafama tekrar vurup "yavşak herif seni...neyse iş başa düştü" dora masadan kalkmaya yeltenince kolunu tuttum. "Bende cevap alayım kardeşim" dora kolumu itip "yok sana cevap sen öğrendin de sanki bişeyler" dora hızla kantinden ayrılırken arkasından baktım. Hoşlanıyordu renadan belliydi.
YOU ARE READING
Şeytan intikamı
Genç Kız EdebiyatıKüçüklüğümü çalan adamın,veliahtını çalacak intikamımla beraber onları da yakacaktım.