Bara geçmiş ve bi bar sandalyesine oturup barmene baktım. "Bi şat" kafasını onaylar anlamda sallayıp bi bardağa şatı koyunca bardağı önüme uzattı. "Selam" yanıma gelene baktım. Sametti. "Selam"
"Kızım Yanlız baya taş olmuşsun haa bu iş hallolduktan sonra buluşsak mı ne yapsak" sametin dediğine göz devirdim. "Samet hadi oyalama beni zaten gerginim göster adamı bana" Samet güldü. "Sende baya dişli çıktın be kızım...neyse dön arkanı" dediğini yapıp döndüm ama Samet hala barmen tarafına bakıyordu. "Sağ tarafta arka taraflarda kalan bi masa var vip olan bi masa bi adam var ayakta takım elbiseli gördün mü" hızlıca onaylar anlamda kafa salladım. "Evet gördüm."
"He şimdi o masada oturan kumral bi çocuk var yanında da kızıl afet var"
"Evet gördüm"
"Kumral Olan Gökalp 20yaşında...tam bi piç kurusudur kendileri" Adama dikkatli bi şekilde odaklandım. Yanlız bayağı yakışıklı birine benziyordu. "Bu adamın bana bu kadar yakışıklı olduğunu söylememiştiniz...30larında yaşlı birini bekliyordum" Samet dediğime gür bi kahkaha attı. "Yanlız güzelim dinleniyoruz haberin olsun dora kendinden yakışıklı olanların övülmesini sevmez" bu sefer ben kıkırdadım. "O zaman Gökalp daha çok hoşuma gitti...desene iyi anlaşıcaz bi bununla" biraz sinirlenmesi işime gelirdi. "Fazla da hoşuna gitmesin hani görevdeyiz ya" dediğine onaylar anlamda kafa salladım. "Yanlız Gökalp kızıldan sonra bana bakmaz baksana yanındaki hatuna bana bin basar" dora dediğime kıkırdadı. "Kızım sen daha kendinin farkında değilsin herhalde o kızıl senin yanında halt etmiş" bende barmen tarafına dönüp Samete baktım. "Öyle diyorsun da ben yanında bi hatun varken nasıl yaklaşıcam Gökalp'e" Samet yandan bi gülüş sergiledi. Gülüşü güzeldi şimdi hakkını yemeyeyim. "O sana yaklaşır güzel kadınlara zaafı var pezevenkin...neyse ben gidiyorum yine barın içinde olucam izleniyorsunuz yani" Samet bana göz kırpıp yanımdan kalkarken derin bi nefes alıp verdim. İşi elime yüzüme bulaştırmasam iyi olacaktı. Önümdeki bardağı yudumladım. Ve arkamı dönüp Gökalp'in beni fark etmesi için dik dik ona bakmaya başladım. Ama yanındaki kızla öyle bi fingirdeşiyordu ki farketmesi imkansızdı. Saçlarımı elimle geriye atıp bacak bacak üstüne attım ve elime bardağımı alıp bakışlarımla Gökalp'i yemeye başladım. Kızıl Gökalp'in kucağında otururken Gökalp'in kulağına bişey demesiyle Gökalp gülerek bakışlarını etrafta gezdirirken birden bakışlarımız değince hemen başını çevirdim. Bu haraketin onun dikkatini çekecekti. Yani öyle tahmin ediyordum. Bu taktiğimin tutması şarttı. Bardağımı bitirip barmane seslendim. "Bir şat daha" barmen yanıma gelerken "banada aynısından" değince biri başımı çevirdim. Gökalpti. Taktiğimin tutmasına mı sevinsem yanıma geldiğine mi sevinsem yoksa benle konuşmak için içkimin aynısından istediğine mi sevinsem bilememiştim. Gökalp'le tekrar bakışlarımız buluşunca yakından daha yakışıklı olduğunu düşündüm. Ardından bakışlarımı hemen çevirip önüme yeni gelen bardağımdan bi yudum aldım. "Sanırım tek geldin" Gökalp konuşunca bakışlarımı tekrar ona çevirdim. "Aynen...kafamı dağıtmam lazımdı" Gökalp sırıtıp elindeki içkisini yudumladı. "Kafa dağıtmak için neler yaşadın acaba güzel bayan...dinlemek isterdim" flörtüne gülümseyip Gökalp'e doğru dönüp bacak bacak üstüne attım. Bakışları anında bacaklarımda kalçamda ve göğüslerimde gezinirken dudağının kenarı kıvrıldı. "Dertlerimle seni sık boğaz etmek istemem" Gökalp tek kaşını kaldırıp "keyifle dinlemek istiyorum seni...bu arada ben Gökalp" Gökalp elini uzatınca etkilenmesini umarak alttan bi bakış atıp gülümsedim ve elini tuttum. "Rena" Gökalp anında elimi ters çevirip dudaklarına götürünce bi öpücük kondurdu. "İsmin bile senin gibi büyüleyici" kıkırdadım. Ah biliyorum tatlım babam koydu sonuç olarak demek istesemde saçlarımı kulağımın arkasına itip "teşekkür ederim" dedim. Gökalp oturduğu yerden kalkıp bana yaklaştı. Dizim bacağına sürterken kulağıma eğilip "istersen benim masama geçelim orada uzun uzun konuşuruz ne dersin" bi düşünürmüş imajı verdim. "Rahatsızlık vermiyim...hem kızıl afet seninle fazlasıyla ilgileniyor gibi duruyordu" Gökalp dediğime gür bi kahkaha atıp elini saçlarıma götürdü. "Biraz dikizlediğini itiraf etmiş gibi oldun sanki ha" bende yalandan gülümseyip bar sandalyesinden kalktım ve dibimde olan Gökalp'in iyice dibine girip vücutlarımızı birbirine sürttüm. "Her gittiğim barda senin gibi yakışıklı bulunmuyor maalesef dikizlemem normal değil mi" Gökalp dudaklarıma doğru uzandı. "Etkilenmem için mi bu tavırların" birden içimden sıçtım kelimeleri geçti. Tam cevap verecektim ki "çünkü öyleyse fazlasıyla etkilendim güzelim" kulağıma eğilip dediği şeylerle içime bi su serpildi. Gökalp belimden tutup beni masasına yönlendirmeye başlayınca son dakika masadan çantamı kapmıştım. Gökalp'le koltuklara oturunca Gökalp yanıma iyice sokulup kolunu koltuğun üstünden koluma attı ve bana döndü. "Eee anlat bakalım kim üzdü seni" yalandan yüzüme dertli imajı verip başladım yalanları sıralamaya. "Erkek arkadaşım vardı...senin kadar olmasın ama yakışıklıydı" bunu derken elimi Gökalp'in göğsüne koyup ordan sürüyerek kemerine kadar indim. "İşte dün bi parti vardı üniversiteden arkadaşların oraya gittik ben erhan ve çok yakın arkadaşım Mine eğleniyoruz içkilerin dibine vuruyoruz gülüyoruz eğleniyoruz sonra benim çok acil bi işim çıktı yani şöyle annem beni üvey babişkomla tanıştırmak için çağırdı normalde gitmezdim ama annem harçlığından keserim diye emrivaki yapınca mecbur gittim işte o gece erhan ve Mine erhanın evine gitmişler sabah erhanla okula gitmeden kahvaltı yaparız diye erkenden de ona gittim evinin anahtarı bende vardı İşte uyuyordur diye odasına geçtim...sonra tahmin edersinki ikisini de yatakta bastım" üzülmüşcesine kafamı Gökalp'in omzuna koyup derin nefesler alıp verdim. "Halbuki erhan sürekli yatakta senden daha iyisini tanımam diyordu Demekki Mine'yle yatana kadarmış" bunu dememin sebebi beni evine götürüp yatağa atacağını düşündürtmemdi. Gökalp'in güldüğünü hissetmiştim. Demekki taktiklerim işime yarıyordu. "Bence sana sağlam bi eğlence lazım" Gökalp'in dediğiyle kafamı kaldırıp yüzüne baktım "nasıl olacakmış o" Gökalp sırıtıp sol elini bacak bacak üstüne attığım bacağımdan başlayıp oradan kalçama ordan da göğüslerime kadar elini sürterken aşırı rahatsız olmuştum. Hiçbir erkek bana böyle bi temasta bulunmamıştı. Hepsi doranın yüzündendi hepsi. "Bence ben bunu sana benim evimde anlatabilirim...anlatmanın üstüne de biraz uygulamalı olarak seni eğlendirebilirim" Gökalp'in dedikleriyle sahteden gülümsedim ve bende elimi göğüsümde gezdirip yavaş yavaş kemerine indim ve kemerini tuttum. "Korkmalı mıyım" Gökalp gür bi kahkaha atıp başını yaklaştırdı ve kulağıma eğilip "bence tamamiyle eğlencene ve zevkine bakmalısın güzelim" Gökalp kafasını hafiften geri çekip dudaklarıma eğildiği sırada hafiften geri çekilip bu sefer Gökalp'in kulağına ben eğildim. "Rujumu yatakta bozmaya ne dersin" kafamı geri çekip Gökalp'in suratına baktım. Sırıtıyordu. Elini kalçama götürüp hafiften sıkınca çantamdaki silahı çıkarıp kafasına sıkmamak için kendimi zor tutuyordum. "Beni tahrik etme..." meydan okurcasına kaşlarımı kaldırdım. "Edersem ne olur"
"Çığlıklarını evin her köşesi duymuş olur" kıkırdadım.
"Umarım odaların fazladır o zaman" Gökalp sırıtıp benden uzaklaştı ve başımızda bekleyen adama el yaptı "arabayı getir eve dönüyoruz" değince adam hemen gitti Gökalp de hesabı ödemek için yanımdan kalkınca bende tek kaldım. Şerefsiz herif heryerimi ellemişti. Sıkıntıyla oflayıp dinleme cihazına konuştum. "Şimdi evine geçiyoruz...eğer bu şerefsiz bana biraz daha dokunursa acımam kafasına sıkarım haberiniz olsun"DORANIN AĞZINDAN
Kulağımda kulaklıkla konuşmaları sametle dinlerken Samet ara sıra kıkırdayıp yorumda bulunuyordu. En sonunda renanın dedikleriyle derin bi nefes alıp kulaklığı kulağımdan indirdim. "Yanlız kardeşim renanın da ağzı iyi laf ediyormuş baksana...kesin bakire değil" sinirle soluyup "sus lan ağzı laf yapan herkes vermiş mi oluyo gerizekalı" Samet arabaya iyice yayılıp "ne o bakıyorum da fazla sinirlisin kıskandın mı lan doğruyu söyle"
"Lan olum siktir git bulaşma bana alıcam şimdi seni elime" Samet gülümsedi. "Renanın konuşmalarından ben bile etkilendim anasını satayım Gökalp şerefsizi kesin boşalmıştır tabi buldu fıstık gibi hatunu hemen de yapıştı...kanka lan bi iki seferliğine de ben takılayım mı lan kızla..." sinirle sametin omzuna yapıştırdım. "Lan olum sikicem ya seni kessene sesini"
"Tamam lan tamam yengemiz bizim gözümüzün ucuyla bile bakmayız ama sen yanlış yaptın Renayı Gökalp'in eline vermekle haberin olsun" Allah kahretsin ki haklıydı. Pişmanlıktan içim eriyordu zaten kamerada gördüklerimiz ve konuştuklarıyla sinirlerim tepeme çıkıyordu. Ama az kalmıştı vazgeçmek yoktu.
YOU ARE READING
Şeytan intikamı
Chick-LitKüçüklüğümü çalan adamın,veliahtını çalacak intikamımla beraber onları da yakacaktım.