16 rozdział

1.3K 67 31
                                    

~W tym rozdziale pojawią się wyjaśnienia co do zniknięcia Shoto w rozdziale 8 bo pewnie po myśleliście iż jest to mało istotne, ale ja dam wam małą podpowiedź najmniejsze szczegóły w moich książkach są istotne i trzeba spodziewać się nie spodziewanego~
<<Taki krótki istotny wstępik>>
Shoto Todoroki od dziecka miał depresję przez swego ojca. Już od dawna miał dosyć życia. Nic mu się nie chciało, a szczególnie po tym jak Touya zniknął ponieważ go kochał (wiem ta książka jest dziwna, ale wy to czytacie na swoją odpowiedzialność). Shoto od bardzo dawna chciał znów spotkać starszego brata lecz żył w przekonaniu, że nie żyje.  Jednak pewnego dnia dowiedział się iż żył w kłamstwie i jego brat nie umarł.
Pov:T.I
Poczułam ukłucie w plecy. Nagle opadłam na ziemię. Nie kontaktowałam przez pewien czas gdy nagle się obudziłam w jakiejś szopie przywiązana do krzesła. Było tu ciemno jedynie widziałam jakąś czarną wysoką postać. Nagle ta osoba przemówiła do mnie:
- Nie kojarzysz mnie?
Ten głos, to był głos Dabiego, ale jak to on nie żył nie mógł to być on z tęsknoty za nim mam pewnie zwidy. Nagle ten mężczyzna zaświecił światło. We własnej osobie stał prze de mną Touya. Kiedy rozejrzałam się po pomieszczeniu ujrzałam ciało Dabiego na ziemi. Znaczy co? Jak to? Ja chyba naprawdę jestem chora psychicznie. Na mojej twarzy było widać lęk. Następnie mężczyzna gdy to ujrzał znów się odezwał:
- Co myślisz, że rozmawiasz z duchem - zaśmiał się i podszedł do mnie po czym złapał mnie za podbródek i powiedział mi szeptem do ucha - ja naprawdę żyłem przez ten cały czas, cały czas ciebie obserwowałem kochanie. Pewnie się zastanawiasz kto popełnił samobójstwo już mówię był to mój młodszy braciszek Shoto. Wiesz jak zanim ,,poszliśmy'' ja poszedłem do łazienki i wtedy zamieniłem się z Shoto, który przebrał się za mnie, ja mu powiedziałem co ma powiedzieć i zrobić. A czemu to zrobił? Bo mnie kochał jak głupi wszystko by dla mnie zrobił abym go chociaż raz docenił nie licząc tego on już od dawna planował samobójstwo. A komu mówiłaś o żekomo mojej śmierci, mówiłaś jej o niej mi. Ja przebrałem się za Shoto. Niezłym jestem aktorem czyż nie. Ale po co ciebie złapałem, a po to aby wyjechać z tobą na miesiąc i się tobą zaopiekować iż gdyż Liga czycha na twoje życie. Nie martw się napisałem SMS'a do twojego  ,, chłopaka " i brata. O treści, że w twojej szkole jest wymiana między szkolna która będzie trwała miesiąc i, że poleciałaś do USA i żeby się o ciebie nie martwili.
Po tym wszystkim miałam mętlik w głowie i zastanawiałam się czy to nie jest jakiś sen
~ Krótki rozdzialik lecz mam nadzieję, że się wam spodobał kochani, słów ok. 435. Do następnego ~

,,Jesteś tylko moja&quot; Katsuki Bakugou x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz