11.bölüm:bizim

15 1 3
                                    

Merhaba bitter çaklıtlarım. Bakıyorum ki okuyan kimse vote vermiyor 😢 Olsun... ama bölümde beğendiğiniz sahneler olursa yorumlarda belirtin lüffen. Vote verirseniz de beni çok mutlu edersiniz 😢 evde dans falan ediyorum vote gördüğümde.. herkese iyi okumalarrrr

11.bölüm"bizim

"Devam et devam et ! Kaldır ayakları yukarıya kaldır!"

"Hocam sülüğümüz çıktı pes ediyorum ben"

"Sülük değil gerizekalı suyumuz falan der insan"

Dedi bacaklarını önündeki yumuşak kolluklara vurmaya çalışan eylül.

3 ay geçmişti.. Ne eylülün babasi ortadaydı ne de bir dert vardı başımızda. Yeniden 12 yaşına dönmüş gibiydik. 17 yaşına geliyorduk be ! Kafamızı dağıtmamız lazımdı. Bende eylülle birlikte kick boksa gitmeye karar verdim burda salak salak bacak haraketleri yüzünden birazdan ölecektim.

"Benden bu kadar"

Ellerimi pes edercesine havaya kaldırıp salonun dışına doğru yürümeye başladım. O sırada kısık bir ses duydum.

"Eminim sırtımı yere getiremezsiniz eren hanım"

"Eminim sırtınız yerle aşk yaşayacak ekim ayı bey"

Sırıtarak ringe doğru ilerledim. Karşı karşıya geldiğimizde ellerimiz ve ayaklarımızı hazır pozizyona getirmiştik. Eylül bana baktı.. gözlerime gözlerini dikti. Sanki daha derine inmek istermiş gibi baktı..baktı..baktı sonra gülümsedi. Gülüşü beni büyülerken birden boynumu eylülün kollarının arasında buldum.

"Benden faydalandın pislik !" Diye bağırdığım sırada haraket edemiyordum. Eylül ayağıma çelme geçirip beni sırtının üstünden yere atacakken onu belinden tuttuğum gibi yere yapıştırdım "Allahım keşke yatakta falan olsak". Az önce çelme takmak için kaldırdığı bacağı hızla karnıma gelirken kendimi yerde buldum.

Bir saniye hayır

Yerde değil

Eylülün üstünde

Yüzümde nefesini hissediyordum. Kenetlendim kaldım gözlerinde, dudaklarında, yüzüne düşmüş bir tutam kahverengi saçına. Neden duruyordu bilmiyordum. Neden duruyordum bilmiyordum.

"Kalksak mı yavaş yavaş acaba"

Diye fısıldadı

"Kalkmayalım ya"

"Olur"

"Ne"

"Ne"

Aynı anda çıkan seslerimizle birbirimze salak salak baktık. Ve aynı anda konuşma seansımiza devam ettik.

"Ben onu dışımdan mi söyledim? !"

"Ben onu dışımdan mi söyledim ?!"

Hizlica eylülün üzerinden kalkıp lacivert tişörtumu duzelttim.

"Haha seni yendim" dedim olabilecek en yapmacık havayla

"Eee o zaman döner falan yiyelim"

Dedi eylül aşırı alakasızca. Sonra da ne dedim ben amk bakışları attı etrafa

İç ses: salakmısınız lan

Ikimizde de sanki bir yere yetişiyormuş gibi saçma sapan bir kıpır kıpırlık vardı.

"E gidelim döner yiyelim o zaman"

Ve tişörtlerimizin üzerine geçirdiğimiz sweatshirtlerimizle üzerine giydiğimiz kalın montlarımüzla spor salonundan çıktık. Yıl başı geliyordu. Aynı zamanda eylülün doğum günü 1 ocak

"Kaç yıl oldu ya ?"

"5"

"17 yaşına geldik.."

"Büyüdük be"

"Ay ben duygusal bir kekim şuan" dedim harika kerimcan durmaz taklidimle.

Gülüşerek yürüdük gülüşerek gezindik gülüşerek dönerlerimizi yedik. Onu güldürmek demek benim de gülmem demekti.

"Aahaha hatırlıyormusun sen alsancağa gittiğimizde bir markete enerji içeceği almaya gitmiştin de kasada sana vermemişlerdi"

"Kızım hatırlatıp durma şunu çok moralim bozuluyor ya"

"Ahahshahahha hatta kasadaki adam ne yapacaksın abicim bunu 15 yaşında falan demişti"

"Ya ahshahahahaha eylül sussana"

"Aahhhaaaaaha"

Kıkırdayarak bana baktığı sırada büyük bir kahkaha attım.

Akşama kadar gezdik dolaştık.

"Eylül"

"Hmm ?"

"Bugün ayın kaçıydı"

"30 u"

Gözlerimi saskinca açıp geri kapattım. Yarın yıl başıydı.

"Iskelemizde giriyoruz dimi yeni yıla"

"Her zaman"

İskelemiz diyordu ya çocuk yapmışız gibi seviniyordum.. bizim iskelemiz..bizim

Bizim...



Heyyy selağm. Bölümü nasıl buldunuzzzz. Ya şu döner sahnesi çok iyi değil miydi amsjajgajahaja neden birisiyle romantik bir an yaşadıktan sonra bir anda hadi döner yiyelim dersin fakir ruhlular. Sksjkahjgsja bir sonraki bölümde görüşürüz vote vermeyi unutmayın ♡♡

İskele Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin