New Mission

282 14 2
                                    

✨Soldiers/Neoni,FJQRA✨
Kural 1:Kesinlikle gerçek kimliğini takım dışında hiç bir şekilde kimseye anlatma,kendini gizli tut.

Kural2:Birine bağlanma,evlenme,çocuk yapma.

Kural3:Görevde kimseyi zorunda olmadıkça öldürme,hedefi canlı getir.

Bi ajansan ve bu kuralları çiğnersen işinden atılırsın.

İşareti verdiğimde uygun adımlarla hepimiz uzun,sarı saçlı,mavi gözlü adamın yanına yaklaştık.

Adam fark ettiğinden koşmaya başladı.Bi kapıdan hızlıca girdi.Hepimiz sessiz adımlarla onu bulmaya çalışıyorduk.Yakından bir kadının çığlık seslerini duydum.Hemen oraya doğru yöneldim.

Tom çoktan adamı bulmuş elinde sopayla onu etkisiz  hale getirmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tom çoktan adamı bulmuş elinde sopayla onu etkisiz hale getirmişti.Al şimdi başına belayı döndüğümüzde bir sürü havalanır şimdi bu.Tablosunda da bir puan artırdı.Olsun ben hala 23'üm sonuçta o da 22.Ay aman o da 23 oluyo eşitiz.Şimdi hiç kurtulamam.

Hedefle birlikte arabaya geçtik.Maria herhangi birşey yapmasın diye ona doğru tetiği çekmişti.

Ulaştığımızda hedefi teslim ettik.Bu günün sonuna kadar izinliydik.

Ortak salona geçip patlamış mısır aldım,televizyonda gezinmeye başladım.Tom övüne övüne geliyordu.Değişik adam elinde de dumblenı almış havalı giriş yapmaya çalışıyordu.

-"Hey gıcık eşitiz."
-"Ne zaman başlican diye merak ediyordum ucube."
-"Hıh ne patlamış mısır yiyorsun kalkta biraz benim gibi egzersiz yap."
-"Yav git başımdam yoruldum."
-"Böyle böyle göbeğin sarkmaya başlicak benden söylemesi."
-"Aghhhh"diye sinirlendim.
-"İyi tamam be sarksın göbeğin."derken gıcık bi şekilde sırıtıyordu.

Sonunda rahat bırakmıştı.Yapıcağını yapmıştı ama.Hiç yiyesim kalmamıştı güzelim mısırı.

Saatler geçmiyordu bi türlü.Her zaman ki gibi tüm teşkilatı geziye çıktım.Böylelikte dedikoduları duyuyabiliyordum.

Maria yine koca Henry ile seks yapıyordu.Agh o sesleri iğrençti her zamanki gibi.Natasha'nın sesleri ise kendi banyosu olduğu halde geliyordu.Uf acımış olmalı.Ağda yapıyordu sanırım.Bi yandan da rusça küfürleri durmuyordu.Tom'da egzersiz odasında yere uzanmış yukarıyı izliyordu.

-"Ne oldu yoruldun mu ucube?"
-"Gıcık sana birşey soracağım sen ağda yapıyor musun?"
-"Cidden ucubesin sanane olum?"
-"Natasha'nın sesleri gelince aklıma geldi."
-"EW"
-"Bi kere bilge bir adam rahatlamak istiyorsanız çevrenizdekileri çıplak düşünün demiş."
-"Ne bilgeymiş ama."
-"İşe yarıyor sende dene."
-"Tamam şu an konuşma iyice garipleşti umarım görüşmeyiz ucube."
-"Keşke gıcık."

Odama geçtim.Telefonda gezdim,film izledim sonunda uyuya kalmıştım.

Kapıdan hızlıca biri girdi.Işığı açtı.
-"Hadi hadi kalk Scarlett.Göreve çıkıyoruz."diyordu koca Henry.

Ben ise gözlerimi anca açmış ancak yataktan hemen fırlamıştım.Hemen toplantı odasına koştum.Üstümüz Nick bize görevi anlatıyordu.
-"Arkadaşlar izinliydiniz biliyorum ama Miami'de/Florida'ya gidiyorsunuz.Riverdeluxe otelinde ünlü bir uyuşturucu ve silah mafyasının taşıdığı dosyayı almanızı istiyorum.Dosya çok önemli.Herangi bi sorun çıkarsa dosya ile ilgili sizinse benimde başımız belaya girer."
Boğazını temizledi.

-"Herneyse Tom barmeni bayıltıp temizlik odasına koyacaksın.Scarlett sende adamımızı barda yakalayıp kur yapacaksın.O sırada Tom içkisine uyutucu hap koyucak.Aynı zamanda Henry ve Maria yakınınızda durup herangi bir şeye karşı tetikde olucak."
Maria;
-"Ah ne güzel."
-"Hey"diye Henry Maria'ya sessizce sinirlendi.Maria'nın kötü bakışıyla önüne geri döndü.

-"Natasha sende adamın karısını oyalaman gerekecek.Kocasının yanında olmamalı çünkü Scarlett onu odasına sex bahanesiyle çıkartacak ve dosyayı alacak.Adam odaya girer girmez zaten uykuya dalar.O zaman her şey anlaşıldı mı?

Kimsenin cevap vermediğini gören Nick iç çekti.
-"Tamam öyleyse 20 dkniz var birkaç eşya toplayın silahları unutmayın.Natasha helikopteri sen uçuruyorsun.Başarılar..."

Play DirtyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin