Might Jeaolus

142 11 0
                                    

                            ✨Wicked Ways✨

Anthony diz çökmüş ajanların önünde bi ordan bi oraya yürüyordu.
-"Nasıl nasıl cüret edersiniz siz kimsinizde beni oyuna getirmeye çalışırsınız?"

İç çekti ve sessizlik oluştu tüm odada.
-"Tek bir kez soracağım kim için çalışıyorsunuz?"

Kimse cevap vermeyince Anthony sinirden tüm gücüyle bağırmaya başladı.
-"Size kimin için çalıştığınızı sordum!"
Tekrar kimse cevap vermedi.Anthony yere bakan Scarlett'a gözü kaydı.Ayakkabısıyla Scarlett'ın çenesine tekme attı.S'in kafası arkaya doğru gitti.

T;Lannn pislik herif,diye bağırdı.

Anthony diğerleri umrunda olmadan S'in saçlarını eline dolayıp arkaya doğru sert bi şekilde çekti.Scarlett'a doğru iyice yaklaştı.Nefesleri birbirine çarpıyordu şimdi.

-"Bana bak sürtük şimdi son bir şans vereceğim kime çalışıyorsunuz?"
S;Siktir et pislik!dedi boğuk ve sinirli bi sesle.

Anthony S'in saçını daha sıkı kavrayıp olabildiğince sert bi şekilde geriye çekti.Elini boğazına doladı.O sırada arkadaki kapı açıldı.Elinde 2 silah ile;
-"Merhaba pislikler."dedi gömleği kan içinde olan adam.

S;Hassiktir se- sen ölmedinmi?

Adam duvarın arkasına geçti ve Scarlett'a doğru yerden bıçak fırlattı.S bıçağı hızlıca eline zorla alıp ipleri kesmeye başlamış yardıma gelen adam ise odadaki 2 adamı vurmuştu.Anthony'de şaşkınlıkla duvara saklanmıştı.

-"Evet ben ölmedim tatlım."diyerek ipleri çözen Scarlett'a elini uzattı.

S elini tutmadan kalktı ve Tom'un elini çözdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S elini tutmadan kalktı ve Tom'un elini çözdü.
T;Kim bu adam S?
S;Dosyalar için bıçakladığım adam.
T;Ne?

Scarlett Tom'a öylece bakıyordu.

N;Bizide mi çözseniz Rusça küfürlerime başlayacam şimdi!

Scarlett ve Tom diğerlerinin ellerini çözmüş onları kurtarmaya gelen adam ise kapıyı kilitlemişti.

-"Bu arada ben Sebastian."
S;Neden buraya bizi kurtarmaya geldin daha demin seni bıçakladım?
-"Beni çok etkiledin güzel bayan."
T;Hah sen bi siktir git.

S göz devirirken Tom'a şaşkınlıkla döndü.

S;Sana ne oluyor ucubecim?
T;Adam dalga geçiyor görmüyor musun?
M;Siktiğimin sohbetinizi bitirinde şurdan çıkmanın yolunu bulalım.
H;Sinirlenme Maria tatlım.
M;Bana bir daha tatlım dersen koca aptal,senin bir yerlerine kötü şeyler yapacağım.
N;Sizden yeminlen bıktım.

Maria Anthony'nin yakasından tutup kendine çekti.
M;Ne kadar daha adamın var.

Natasha adama gidip tetiği ona doğru doğrulttu.
N;Bide senle uğraşamayız bize yardım et bizde sana öldürmemekle yardım edelim.

Play DirtyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin