✨vietsub/Love✨
Scarlett gözlerini açtığında ilk Tom'u gördü.Endişeli endişeli Scarlett'a bakıyordu.T;Heh uyandın mı?Öfff çok korkuttun herkes uyandı bi sen bu kadar uzun bayık kaldın.İyi misin?
S;İyiyim iyiyim ne oldu?Sanki rüyamda Anthony gereksizini gördüm.Hepsi elleri arkadan kelepçeliydi.Natasha Scarlett ile konuşmak için zorlanarak yaklaştı.
N;O rüya değildi canım.
H;Uyanmanı bekledik.Herzamanki kaçış planını yapıcaz.
S;Of tekrar mı.Şu adam peşimizi bırakmadı bi türlü.
M;Sebastian nerde bu arada hepimiz burda kelepçeliyiz o nerde?!
T;Biliyodum o bi köstebek.
N;Banada çok güvenilir gelmemişti.Bişey var sanki onda.
S;Belki başka birşeyler olmuştur.Nerden biliyorsunuz.Tom iç çekip;
-Ne olmuş olabilir acaba sherlock holmes?
S;Öff ne bilim ben zaten başım çatlıyo yeminlen sinirimi senden çıkarırım ucube.
T;Tamam tamam hadi planı uygulama zamanı.Henry sen gizlenmiş kameraların yerlerini belirle.
H;Tamamdır.
T;Natasha!
N;Heh
T;Üstüne gizlediğin bıçaklar sende mi?
N;Evet.
T;Sende Henry'nin belirlediği kameraları bıçaklarınla imha et.Maria sırıtıp;
-Bizim ton balığı havaya girdi yine.
Arkadanda Scarlett sırıttı.Tom onlara gıcık olmuş bi şekilde bakıyordu.T;Öylemi hanımlar size en zor işi vereceğim.
M;Biz zorları severiz kuzum.
T;O zamn sizde kapıda bekliceksiniz.Herangi biri gelirseler onu halledersiniz.
S;O kadar da zor değilmiş.
T;Bende kelepçeleri çözücem.Bayan gıcık tel tokan falan varmı.
S;Buyur Bay ucube.
T;Teşekkürler Bayan gıcık.Maria bu sefer bu soruyu sorucaktı.
M;Sizin şu bayan gıcık bay ucube olayı ne?Valla içim sıkıldı her dakka aynı şey.Tom ile Scarlett birbirlerine bakıp sırıttı.
Tom kelepçeleri çözerken anlatmaya başladı.T;İstihbarat bizi ilk aldığı zaman aynı gündü ilk tanışmamızdan dolayı böyle diyoruz.
Devamını Scarlett anlattı.
S;İlk tanıştığımızda Tom bana selam verdi ben çok sinirli olduğumdan göz devirdim.O da sessizce bana gıcık dedi.Heh sonra...
T;Sonra S beni duydu tabii.Kavga etmeye başladık.Saçımı öyle bi çekiyoduki hayatımda yaşadığım hiç bir acı o acı yanında hiçbişeydi.Tom Scarlett'a dönüp sırıttı.O sırada Maria'nın kelepçesini çözüyordu.
M;Acaba çıkaracakmısın artık?
T;He evet.S;Sonrası dur Tom ben daha iyi anlatıyorum...
~~~~15 sene öncesi~~~~
S;Bana bak sen bana gıcık mı dedin.
T;Evet ne olmuş küçük kız.
S;Küçük kız mı!!Ben 7 yaşındayım velet.
T;Hah ben 8 yaşındayım küçük kız.
S;Bana bak ucube!
T;Ucube mi!
S;Tabii ya gözlüklerine bak tam ucubesin!
T;Sende tam küçük bi bebeksin ve gıcık g-gıcıkS sırıttı.
S;Heh ne diyeceğini mi bulamadın.
T;Sende gıcıkların kraliçesisin küçük velet bebek!Scarlett Tom'un saçlarını tutup çekmeye başlamış etraftaki görevliler onlara doğru koşuyordu.
Tom'da Scarlett'ın saçını tuttu.Tüm gücüyle o da çekti.
İkisi birden tüm sesleriyle bağırmaya başladılar.
S;UCUBEEEEEEE!!!!!
T;GICIKKKKKKK!!!!!!~~~~~Şu an~~~~~
Scarlett ve Tom kahkahalarla birbirlerine bakıyorlardı.Geçmişteki komik anılarını hatırlamak eğlenceli gelmişti.
H;Wow Maria aşk böcüğüm bizimde böyle bi hikayemiz olsaydı keşke.
M;Henry!
Maria alttan alttan gülümsedi.
M;Bizimkini hatırlasana kelepçeler tanıdık geliyor gibi.Henry'nin yanakları kıpkırmızı olmuştu.
Tom hepsinin kelepçesini çözmüştü.Henry ile Nat kameraları halletmek için işe koyulmuştu.Maria ve Scarlett'da kapıda bekliyorlardı.
H;Kameralar tamamdır.
N;O zaman kıçınızı oynatında şurdan siktirip gidelim.
Tom ıslık çaldı.
T;Bizden kaçsanız iyi olur SÜRTÜKLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Play Dirty
ActionEvet Evett Evettt Bi ajanın hayatı size eğlenceli mi geliyor.Filmlerde dizilerde izleyip çok havalı mı buluyorsunuz? Üzgünüm hayatım,hiç de öyle değil! Hepimizin bi geçmişi var.Hepimizin korkuları,yüzleşmek zorunda oldukları korkunç geçmiş sorunla...