✨Fire on fire/Sam Smith✨
M;Scarlett hadisene hadi!
T;Scarlett elimi tut.Scarlett Tom'un elini tutup üstü açık arabanın arka koltuğuna hızlıca atladı.
T;Hey iyi misin S sanki sana birşey dedi?
S;Imm iyiyim hiç bişey demedi.Scarlett Tom'dan gözlerini kaçırıyordu.Önce onun bu olayı kendi çözmesi gerekliydi.Ne olup bittiğini kendisi araştıracaktı.Kimseye güvenemezdi.
M;Hadi sür Henry.
H;Bir öpücük verirsen,diyerek yanağını Maria'ya uzattı.
M;Henry şimdi sürmessen son sözün bu olur.Henry'nin yüzü düşmüş sürmeye başlamıştı.
Oldukları terk edilmiş fabrikanın kapısı ince metaldi ve önünde korumalar bekliyordu.Henry arabayı son hızda kapıya doğru sürdü.Kapı son hızla açıldı önündeki korumalar ise kendilerini can havliyle diğer tarafa attı.
Hey diye bağıran korumaları duydular.
T;Yürü be Koca Henry.Maria bence kaçırma Henry'i.
H;Kaçırmak üzere ama.
M;O ne demek?
H;Bilmem.Nat ile Tom şaşırmış bi şekilde birbirlerine baktı..
Üsse döndüklerinde Steve ile Sebastian'ı istihbaratın doktoruna götürdüler.Diğerleri ise general Nick'e olanları bildirmek için odasına gitti.
Tom kapıyı çaldı.
Nick;Gel
T;General,Anthony bizi gece eğlenmek için gittiğimiz klüpte bayıltıp kaçırdı.Steve ile Sebastian'ını da sorguladı.Hayati tehlikeleri yok ama sağlık durumları pek iyi değil.Şimdi doktorun yanındalar.Nick;Hiç şaşırmadım açıkçası.
H;Nasıl yani?Maria Henry'e durmadan bakıyordu.Arabada dedikleri onu endişelendirmişti.Henry ona baktığını hissedip o da Maria'ya baktı.
Ama bu sefer üzgün bakıyordu.
T;Nick bize doğru düzgün anlat.Bu dosya ne ile ilgili?
Nick;söyleyemem ajan haddini aşıyorsun şimdi odamdan çık işlerim var.
T;Hah,diye sırıtıp odadan çıktı.Maria Henry'i takip etti.Arkasında yürüyor konuşmaya cesaret edemiyordu.Dışardan sertti ama birini kaybetmeye dayanamazdı.
Henry Maria'nın takip ettiğini umursamamaya çalışıyordu.Maria Henry'i takip ediyor ama hiç birşey demiyordu.
Sonunda Henry Maria'ya döndü.
Bi anda döndüğünden Maria koca Henry'nin koca gövdesine çarptı.
Ne Henry ne de Maria bişey demiyordu.
Henry iç çekip;
H;Ne istiyorsun Maria?
M;Maria mı aşk böcüğüme ne oldu?Henry arkasını dönüp gidecekken Maria kolundan tuttu.Henry'i dudaklarından öpmeye çalıştı ama Henry geri çekildi.
H;Maria ben artık yoruldum.Senin için o kadar çok uğraşıyorum ki ama sen hiç bişeyi beğenmiyorsun.Çok zor geliyor artık.
Maria Henry'nin gözlerinde takılı kalmış Henry'nin dediklerine şaşkındı.Onu gerçekten çok yıpratmıştı ama Henry hiç bir zaman bişey dememişti.
H;B-ben seni seviyordum ama sevmek karşılıklı ben artık senin sadece takım arkadaşınım.
Henry'de ne dediğine şaşkındı.Çok zordu bunları demek.Gözleri şimdiden dolmaya başlamıştı ama tutuyordu.Bu sefer sert partner o olcaktı.Artık Maria Henry'nin arkasından koşacaktı.
M;Beni sevmiyorsun yani?
Henry cevap vermedi.Arkasını dönüp gitti.Maria arkasından;
M;Hah şuna bak.Sen kaybedersin.Henry duyuyordu ama dönmüyordu.Maria sinirle kendi odasına gidiyordu.Giderken Tom'a çarptı.
T;Hey Maria iyi misin?Maria Tom'a hiç bakmadan yoluna devam etti.
T;Bugün herkes bana bi gıcık ya ne yaptıysam yine.Tom doktorun ofisine gitti.Kapıyı çaldı.Scarlett kapıyı açtı.
T;Merhaba S nasıllar?
S;Steve uyuyor.Nat hep onun yanında.Sebastian'da sorun yokmuş bikaç güne geçermiş yaraları.T;Hmm iyi.
S;Sebastian'a da ben bikaç gün bakıcam.
T;Ney?Niye?
S;Niye olmasın?Zor durumdaki arkadaşıma yardım ediyorum.Tom sessizce;
T;Biz o arkadaşları biliriz.
S;Bişey mi dedin?
T;Hı hı bence sen biraz dinlen ben bakiyim canım arkadaşım Sebastian'a.
S;Gerçektenmi?
T;Evet.Çok güzel bikaç gün olacak.Scarlett samimi bi şekilde gülümsedi.Yavaşça Tom'a sarıldı.Tom böyle birşey beklemiyordu.
S;Teşekkür ederim Tom.Her zaman çok iyi bi dosttun.Biraz ucubesin ama olsun.
İkiside gülümsedi.Scarlett ordan ayrıldı.Tom'un daha çok işi vardı.Hayatının en çekilmez bikaç günü olcaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Play Dirty
ActionEvet Evett Evettt Bi ajanın hayatı size eğlenceli mi geliyor.Filmlerde dizilerde izleyip çok havalı mı buluyorsunuz? Üzgünüm hayatım,hiç de öyle değil! Hepimizin bi geçmişi var.Hepimizin korkuları,yüzleşmek zorunda oldukları korkunç geçmiş sorunla...