✨Blackout/Aviva✨
Natasha helikopteri kullanıyor ve diğer ekip sohbet ediyordu.
H;Maria neden öyle dedinki?
M;Ne dedim?
H;Şey dedinya.
M;Bu kadar duygusal olma bebeğim.Koca Henry'nin yanakları kızarmış Maria'ya sırıtıyordu.
M;Ne oldu korkutuyorsun beni.
H;Bana bebeğim mi dedin sen?
M;Imm belki.
İkisi birbirine aşık gibi bakıyorlardı.
S;Ah tanrım çok şirinsiniz,diye sırıttı Scarlett.M;Ne dedin sen bakim S?
S;Bişey demedim gayipten ses duyuyor olabilir misin M?Scarlett gülmeye başlamıştı.Maria göz devirip önüne döndü.
T;Natasha adamımızın eşini nasıl oyalamayı düşünüyorsun?
N;Eşinin kadınlardan hoşlandığını duydum.Natasha her zaman kısa ve öz konuşurdu.Hiçbir zaman uzun sohbetlerimize katılmazdı.
T;N yine iş başında desene.
T;S'te böyle işinde olsa keşke.
S;Yürü git be ucube.Eşitiz ayrıca sinir etme beni.Tom yine S ucube dediğinde yaptığı yüz ifadesini yaptı.
2 buçuk saatlik yolculuktan sonra otele ulaşmıştık.Natasha helikopteri otelin pistine indirdi.
N;Hadi kıçınızı oynatın,geldik.
Herkes yanına aldığı çantasını hızlıca alıp indi.N bekletilmekten nefret ederdi çünkü.
Tom resepsiyona odalarımızı ayarlamaya gitti.
T;Merhaba hanfendi 5 oda ayarlayabilir misiniz acaba?
Resepsiyonist-"Tabii nasıl istiyorsunuz manzarası nasıl veya balayı falan?"
T;Fark etmez birbirlerine yakın olsun sadece.
Resepsiyonist-"Tamamdır."Scarlett Tom'un kulağına;
S;Adamımızın burda olduğunuda kontrol et.Tom çapkın suratını yapmış;
T;Hey birşey de sorabilir miyim güzellik?Tom bu konularda çok yetenekliydi.Ama grupta kimse neden kızların onu görünce ağzı sulandığını anlamıyordu.
Resepsiyonist kızarmıştı.Kendine hakim olamadığı belliydi çünkü boş boş gülüyordu.
Resepsiyonist-"Hıh tabii yani tabii sorabilirsiniz."
Tom çapkın çapkın tekrar sırıttı.
T;Eski bi dostuma sürpriz yapmaya geldim acaba onun hangi odada olduğuna bakabilir misiniz güzel hanfendi?
Resepsiyonist-"Tabii."Tom'a boş boş sulanmış gibi bakıyordu kadın.En sonunda aklı yerine gelmiş olmalı ki;
Resepsiyonist-"Evet tabii ismi neydi arkadaşınızın?"
T;Anthony Davis.Kadın bi süre bulmaya çalıştı.
Resepsiyonist-"6.katta 326 numaralı VIP odada kalıyor kendisi.
T;Çok teşekkür ederim hanfendi.
Resepsiyonist-"Hah benim için onurdu."Kadın ne dediğinin kendisi bile farkında değildi.Tom odaların anahtarlarını teslim aldı.Kadına bi daha hiç bakmadan arkalarını dönüp gittiler.
Resepsiyonistin "Hiç sorun değildi yani hiç rica ederimmm."dediğini duydular.Takıma anahtarları dağıtıp odalara doğru yürüyorlardı.
S;Bunu nasıl başardığını anlamıyorum ucube.
T;Hıh buda benim yeteneğim gıcık.Sende de etki ediyormu acaba?
S;Bende daha çok ters etki ediyor sanırım.Daha çok sinir oluyorum sana.
T;Hah yine klasik gıcık.diye göz devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Play Dirty
ActionEvet Evett Evettt Bi ajanın hayatı size eğlenceli mi geliyor.Filmlerde dizilerde izleyip çok havalı mı buluyorsunuz? Üzgünüm hayatım,hiç de öyle değil! Hepimizin bi geçmişi var.Hepimizin korkuları,yüzleşmek zorunda oldukları korkunç geçmiş sorunla...