✨The Lady is a Tramp/Frank Sinatra✨
Scarlett hiç istemeyerek gözlerini açtı.Koltukta uyuduğu için beli ağrıyordu.Diğerlerine döndü Tom çoktan kalkmıştı.Sebastian da diğer koltukta horul horul uyuyordu.S;Sen kimsin ya nedense sende tanıdık olan birşey var.Tipe bak nasıl uyuyor.Bıraksam kim bilir ne kadar uyur.
S yüzünü yıkayıp kahve yapmaya mutfağa gitti.Ev sahilin hemen önündeydi.Denizin kokusu bile alınabiliyordu.
Mutfakta bardak ararken camdan Tom'u gördü.
S;Tanrı'm sabah sabah koşuyor.Kafayı sıyırmış bide şuna bak üstünü çıkarmış ucube işte.
Bardağı bulmuş kahveyi yapmaya başlamıştı.Gözüne bir radyo çarptı.Eski otantik bi radyoydu.
Açmayı denediğinde S'e yabancı gelmeyen eski bi şarkı çaldı.S bu şarkıları herzaman çok sevmişti çünkü anneside o küçükken böyle şarkıları açar dans ederdi.
O da dans etmeye başladı.Kahvesini yudumluyor bi yandan da şarkı ile uyumlu bi şekilde dans ediyordu.Tom içeri girdi.
T;Sonunda uyanmışsın gıcık.Vav bugün enerjiksin şaşırdım.
S;Of sen mi geldin.Tom göz devirdi ve o da kendisine kahve yaptı.
Bi yandan da radyo şarkıları çalmaya devam ediyordu.Bu şarkılar radyoya yüklenmişti.Arada bir aynı şarkı tekrar çalıyordu.Sebastian yeni uyandığı belli olan gözleri ile yanlarına geldi.
Sebastian;The Lady is a tramp,diye mırıldandı.
S;Bu şarkıyı önceden biliyor muydun Sebastian?
Sebastian;Im hayır duydum sadece sen biliyordun sanırım.
S;Hayır bilmiyordum.Ortamda değişik bir hava vardı.Birbirlerini sorguluyormuş gibilerdi.Scarlett mutfaktan ayrılırken Tom da onu takip etti.
T;Hey gıcık o neydi?
S;Ne neydi?
T;Of bi kere de anla be.
S;Hey allahım ucubecim nasıl anliyim acaba!
T;Sebastianı sorgular gibiydin annenin en sevdiği şarkısını bilmediğini söyledin.Birşeyden mi şüpheleniyorsun?Öyleyse hiç yanımızda tutmayalım.
S;Ondan kurtulmak için çok heveslisin.S;Hayır yani bilmiyorum birşeyi tanıdık geliyor sanki.Özellikle o şarkının sözlerini söylerken.Sanki tanıdığım biri gibi.Ama herneyse kim olabilirki?
T;Gözümüz onda olsun herhangi bi ters hareket yaparsa hazırlıklı olalım o zaman.Herkes helikopteri geri almak için kılık değiştirmeye başladı.Scarlett bol eşofman giydi ve saçını topuz yapıp şapkası içine sakladı.Tom'da S'e uyan eşofmanını giydi.Bu sefer Tom ile Scarlett evli çiftleri oynayacaklardı.
Natasha saçını geçici saç spreyi ile açık sarıya boyadı ve deri ceketini giydi.Maria ve Henry'de normal halleri ile kaldılar.Zaten ilk sefer yüzlerini pek görememişlerdi.
S;Hey Sebastian sen şu hırkayı giy herhangi birinin sana dikkatli baktığını görürsen kapşonunu kapat.Ama çok belirtme!
Sebastian;Tamamdır patron.Herkes buraya geldikleri taksiye bindi.Taksiyi orda geri bırakacaklardı.
N;Hey Scarlett bu sefer ben mi sürsem arabayı.
S;Tamam canım,dedi gülerek S.Otele geldiklerinde taksilerin bulunduğu bölgeye taksiyi bırakıp otele girdiler.
T;Ayrılın herkes helikopterin orda buluşsun.
Tom Scarlett'a kolunu uzatıp,
T;Leydim.
Scarlett gülerek o da kolunu uzattı.Otelden içeri birbirlerinden ayrılıp girdiler.Maria ve Henry asansörü Natasha ise merdivenleri kullandı.O sırada Scarlett ve Tom onları zemin katta bekledi.Maria telsize,
M;Biz en üst kata ulaştık.N?
N;Bende bi alt kattayım.Tom sizde çıkabilirsiniz.
T;Anlaşıldı.Sebastian sende arkadan bizi takip et.Natasha helikoptere binmişti.Tom ve Scarlett'da bindi.Ayrı ayrı gitmeye dikkat ediyorlardı.Etrafda Anthony'nin adamları olabilirdi.
N;Koca Henry Maria hadi!
H;Tamammm sakin olun.
S;Dur bir saniye Sebastian nerdesin?Duyabiliyor musun?
N;İnanmıyorum S adamı mı unuttun?
T;Bırakalım o gereksizi kimin tarafında olduğu belli değil zaten.
S;Of sen bi sus ucube.Herkes binsin helikoptere ben onu bulup getireceğim.Yolunu kaybetmiştir.Maria ve Henry'de helikoptere binmişti.Scarlett da hızlıca indi.
T;Gıcık bekle bende geliyorum.
Birlikte asansörü kullanarak zemin kata indiler.
N;S hızlı olun tanrı aşkına.
S;Tamam N,onu burada bırakamayız.Asansörden iner inmez bağırış sesleri duydular.
"Bucky'de kim?!Siktiğimin Bucky'si kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Play Dirty
ActionEvet Evett Evettt Bi ajanın hayatı size eğlenceli mi geliyor.Filmlerde dizilerde izleyip çok havalı mı buluyorsunuz? Üzgünüm hayatım,hiç de öyle değil! Hepimizin bi geçmişi var.Hepimizin korkuları,yüzleşmek zorunda oldukları korkunç geçmiş sorunla...