Fools

103 11 6
                                    

✨I don't need your name/Rosenfeld✨
Ekipçe akşam yemeği yiyecekleri restorana geldiler ve ayırdıkları masaya oturdular.

Sebastian Scarlett'ın sandalyesini çekerek;
-Buyrun prenses.
T;Ne prensesi lan.

Sebastian Tom'un kulağına yaklaşarak;
-Sakin ol kızı sen kapmak istiyorsan kapsaydın artık çok geç bu oyunda bende varım.

Tom tip tip Sebastian ile sinirli bakışlar atıyor Scarlett onları izlerken içinden kahkahalar atıyordu.

H;Maria aşk böcüğüm hadi gel bak sana sandalyeni çektim.
Maria Henry'nin çektiği sandalye yerine onun yanındaki sandalyeye oturup bir of çekti.Henry'nin yüzü düşmüştü o da Maria'nın yanına oturdu.

Natasha ve Scarlett onları izliyordu.Geri döndüklerinde.Maria Henry'nin üzüldüğünü görüp yanağına bir öpücük bıraktı.

Henry öyle mutluyduki aynı zamanda şaşkınlıktan bayılabilirdi.Maria ise ciddiyetine bozmayıp önüne dönmüştü.

S;Aaaa Maria canım aşk böcüğüüü seni,diye Natasha ile kahkaha atmaya başlamışlardı.

S;Aaaa Maria canım aşk böcüğüüü seni,diye Natasha ile kahkaha atmaya başlamışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tom ve Sebastian ise birbirlerini sinir etmeye çalışıyordu.Birbirlerinin sandalyelerini itiyor yanlışlıkla oldu diyerek birbirlerine vuruyorlardı.

S;Offff ucube ikili bi durun be.Ne güzel eğlenmeye geldik huzurumuzu bozmayın valla üstünüze Natasha'ya salarım görürsünüz!

Sebastian;Tamam Scarlett'cım zaten ben birşey yapmıyordum.
T;Lan senin cım'ını.

O sırada yanlarına Chris geldi.Maria ve Scarlett bir olup onuda akşam yemeğine davet etmişlerdi.

Chris;Merhaba umarım geç kalmadım.
Gözleri hemen Natasha'ya takıldı.Natasha çok şaşırmış Scarlett ve Maria'ya şeytan bakışları atıyordu.

Chris;Merhaba güzel hanfendi,diyerek eline öpücük kondurdu.
Natasha istemsizce sırıtıyordu.
N;Merhaba.

Natasha Scarlett'ın kulağına sessizce;
N;Siz bittiniz.

~~~~~~~~~1 buçuk saat sonra~~~~~~~~~

Yemekleri bittikten sonra restorandan çıkmaya karar vermişler.
T;Ee şimdi nereye gidelim.
N;Bence dönüp uyuyalım.
Chris;Aa bence biraz daha eğlenelim bi gece kulübü biliyorum güzel bir deniz manzarasıda var.

Natasha her Chris'e baktığında sırıtmadan duramıyordu.
N;Olur

Gece kulübüne gittiklerinde birer kadeh içki aldılar.Sonrasında ayrıldılar.Henry ve Maria birlikte dans ediyor,Chris ve Natasha sohbet ediyor  Scarlett,Tom ve Sebastian ise hiç konuşmadan yan yana oturuyorlardı.

Play DirtyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin