Not As She Planned

77 4 4
                                    

                      ✨Bee Gees-Stayin' alive✨
Üçüde son hız motorsikletlerini kullanıyorlardı.Görev bir uyuşturucu çetesini çökertmek için birkaç bilgi öğrenmekti.Bizim takım için en kolay işlerdendi.

Herşey normalken Scarlett'ın motorsikleti yavaşladı.Bozulmuş numarası vermeye çalışıyordu S çünkü onun işleri vardı.

Scarlett'ın yavaşlamaya başlaması ile onlarda yavaşlayıp yanına gittiler.
H;S iyi misin.Noldu öyle?
S;İyiyim iyiyim sanırım bozuldu.
M;Ya tamda zamanında oldu ama.

Henry motorsiklete bakmak için çömeldi.
H;Dur bi ben bakim.

Maria Henry'i yavaşça itti.
M;Sen nerden anlicaksın tek işin kız tavlamak.Bırak ben bakarım.

Henry hemen çekildi.Her zamanki gibi boş boş sinirlenmiyor ama bi yandanda sakinliği insanı çıldırtıyordu.
M;ummm canım bozuk olduğunu sanmıyorum.Baksana herşey yerli yerinde duruyor.

Scarlett hemen konuyu çevirdi.
S;Ya benzini bitmiş olabilir.Ya da gözükmeyen bi bozulma baksana gitmiyor.Bence siz devam edin.

H;Hayır tabiiki olmaz seni burda bırakamayız.
M;Özellikle ben bunla tek kalamam,dedi daha sessiz.
H;Afedersin bişey mi dedin takım arkadaşım?
M;Hayır.

S;Arkadaşlar beni niye yanlız bırakamayasanız?Üst seviye ajanlardanım.Tanrı aşkına göreve devam edin partiye geç kalıcaksınız.Ben gelebilirsem gelirim.
M;S doğru söylüyor çok geç kalıyoruz.

S;Hadi hadiii siz gidin.Görevi yapmadanda gelmeyin.Alttrafı bikaç bilgi alcaksınız.
H;Tamam kendine dikkat et.
S;Tamam tamam hadi görüşürüz arkadaşlar.

Henry ve Maria motorsikletlerine binip gittiler.O sıra Scarlett hallettiği için seviniyordu.Ama şimdi ne mi yapacaktı?

Tabiiki Anthony'inin söylediklerine açıklık getirecek onu sorgulayacaktı.Kafasındaki sorulara bugün teker teker veda edecekti.

                             ~Henry ve Maria~
Sahildeki lüks villaya ulaşmışlardı.Adres ilk verilen adres değildi.Hedefleri farklı bi partiye katılmaya karar verdiğinden S'in bildiğinden farklı bir villadalardı.Ve bu S'in başını ağrıtabilirdi.

Burda bir partiye katılıp insanlardan bilgi toplayacaklardı.Sahte kimlikleri vardı ve ikiside birer milyoner olarak gözüküyordu.Zengin partisi napalım.

Motorsikletler ile girişe geldiler.Kapıdaki güvenlik durdurup;
-Davetiyenizi alabilir miyim?

Teşkilat adlarına sahte davetiye hazırlamıştı.Maria davetiyeleri karizmatik güvenliğe uzattı.
M;Buyur yakışıklı.

Henry ne kadar sinir olmamış gibi dursada kendini tutuyordu.

Kapıdan girip motorsikletleri diğer lüks arabaların yanına park ettiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıdan girip motorsikletleri diğer lüks arabaların yanına park ettiler.

H;Öyle güvenlik ile kur yapmana gerek yoktu.Zaten davetiyemiz var.
M;Benim yapasım geldi.Bu seni ne ilgilendiriyor?
H;Takım arkadaşımın herkese yavşaması beni kötü hissettiriyor.
M;Afedersin?

Play DirtyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin