Harry
"Ébredj fel!" – hallottam apámat kiabálni. Nyögtem és megfordultam.
"Ma nekem is meg kell néznem a meccset."– ugratott. Vigyorogtam. Igen elmondtam apámnak, hogy meghívtak és sokáig el leszek, csak azért ugrat, mert tudja, hogy aki tetszik az is benne van a csapatban.
"Fogd be!"— mondtam játékosan. És kikeltem az ágyból. Megcsináltam a hajamat, fogmosás és öltözködés. Lementem reggelizni, tojást és szalonnát. Gyorsan ettem, megittam a narancslevemet, felkaptam a táskámat és rohantam a buszmegállóba. Oda értem és vártam a buszra. Nagyon hideg volt. Hamarosan jött a busz, majd felvettük Lindseyt, aki mellém ült.
"Hé, csődör!" – kuncogott. Ez az új becenevem.
"Fogd be!"– és éreztem, hogy az arcom vörös lesz."Csak ma fogd be!" Elakarsz menni?"— kérdezem.
"Igen, de jön a család is."
"Kedvelsz egy fiút a csapatban?"
"Uh nem!"
"Lindsey, tudom mikor hazudsz!"
"Persze, mert nem tudok hazudni!"
"Szóval ki az?"
"Nos, Mike!"
"Összehozzalak vele?"
Suliban odamentem a szekrényemhez. Persze, hogy összefutottam Louis—sal. Összeugrott a gyomrom. Nagyon jól nézett ki. Megragadtam a könyveimet aztán mentem órára.
Ebéd
Lindsey korrepetáláson volt. Ki sétáltam a FÁMHOZ, de megbotlottam. Eldobtam mindent. Láttam egy kezet repülni hogy segítsen nekem. Louis volt az a gyomromban pillangok röpködtek, mikor ránéztem. Mikor rám nézett egy pillanatra boldog volt aztán rémült es dühös. Vissza húzta a kezét és elsétált a barátaival.
FOCIMECCS
Zsebre tett kézzel álltam és mélyen lélegzetem miközben Lindseyt vártam. A kocsija megállt kiugrott belőle.
"Isten veled apa szeretlek, este találkozunk."– kiabált vissza.
"Készen állsz?"
"Igen!"— majd lementünk a lelátóhoz. Hamarosan elkezőodött a meccs. Louis az első 5 percben lőtt egy gólt.
"Wooo!" – kiabáltam. Remélem az emberek úgy gondolták, hogy a csapatnak szurkolok.
Játék után
Ahogy sétáltam Lindsey mellett, megállított: "El kell mennem pisilni, meg vársz?" — majd elrohant a mosdók felé. Lassan senki nem maradt aztán láttam Louist elsétálni a bandájával. Megpróbáltam nem figyelni rá.
"Hé, Harry!" – hallottam Louis hangját.
"Igen?"
'Mit csinálsz a női mosdónál?"
"Lindseyt várom." – egy pillanatra fájdalmat láttam a szemében!
"Oh, nem tudom mit mondjak randiztok?"
"Nem, ő csak a barátom, nem a típusom."– nevettem.
"Nos, köszönöm, hogy eljötettek. Sajnálom, hogy nem segítettem az elemzésben."— és egyre közelebb jött.
Louis
Ahogy közelebb mentem hozzá annál jobban dobogott a szívem.
Mit akarok csinálni?
Nem tudtam mi van Harryvel...
Rávett, hogy mindent meg kérdőjelezzek magamban. A lányokat szeretem? Ők a megfelelőek nekem?Hagyd abba Louis! - mondtam magamnak. Harry haja annyira jó, csak végig futattom a kezem rajta.
Miért vagyok még mindig itt? El kéne mennem. Még közelebb mentem, senkinek sem fájna, senki se tudná meg, ha meg elmondaná letagathatom. Kinek hinnének? Neki vagy nekem?"Harry mit csinálnál, ha meg csókolnálak?"— suttogtam. Nem válaszolt, de szeme kitágult és nagyot nyelt.
"Nos?"— kérdeztem, mivel nem válaszolt így rányomtam az ajkamat az övére. Tűzijáték...Bomba...Szikrák. Tényleg éreztem a tűzijátékot miközben csókolóztunk.
Mit csinalsz? Ő egy fiú! Nem csókolhatod meg! Vissza léptem. Ránéztem, a szemében félelem volt."Sajnálom!" – és elrohantam.
Harry
Lecsúsztam a földre, nem tudom feldolgozni, hogy mi történt. Louis Tomlinson megcsókolt. Azt hittem heteró! Közben Lindsey kijött a mosdóból.
"Mi tartott ilyen sokáig?" – kérdeztem.
"A hajamat csináltam! Szellemet láttál?"
"Louis megcsókolt!"
"Nem hiszek neked!"
"Hazudnék én neked?"
"Nem tudom mit mondjak, vagy gondoljak!" – ebben a pillanatban megszólalt duda.
"Itt az apám, küldj smst!" – kiabálta.
Felhívtam anyámat, hogy jöhet értem."Milyen volt a játék?" – kérdezte mikor beültem a kocsiba.
"Jó."
"Biztos vagy benne?"
"Igen!"
"Rendben."
Mit fogok holnap csinálni a suliba?
Sziasztok! A mai két rész rövidebb volt, mint az első kettő. Az írónő írta is, hogy lesznek rövidebbek. A részek innentől lassabban jönnek kicsit, ugyanis nem érzem valami fényesen magamat. Megpróbálok igyekezni a fordítással.❤️
További szép napot! 😊
YOU ARE READING
Egy hősre várok {FORDÍTÁS} /Befejezett/
FanfictionHarry új diák az Oakwood középiskolában. Költözniük kellett, mivel a régi iskolában terrorizáltak és zaklatták a melegsége miatt. Elhatározta ebben az iskolában senki sem fogja tudni, hogy meleg de arra nem számít hogy az eggyel feljebb járó osztály...