20.rész

140 19 0
                                    

Másnap visszamentem a suliba, remélem nem lesznek pletykák.

A  buszon Lindsey mellett ültem, Brandon—ról beszélgettünk. Brandon—nal az utolsó korrepetálása lesz. Biztattam Lindsey, hogy van telefon, tudom, hogy hiányozni fog neki, de  bármikor tudnak találkozni. De látni hogy szomorú.

Louis a szekrenyemnél várt, szorossan átölelt és megcsókolt. Ezen kucogtam.

Suli után Louis futott utánam.

"Mi a baj bébi?"— kérdeztem.

"Focimeccsem lesz ma. El tudsz jönni? Szeretném ha eljönnél."

"Persze, szólok a szüleimnek!"

Írtam nekik, azt írták rendben. Apa vizsgálatra megy és smsben elküldik az eredményt.

Én voltam az egyetlen a lelátón  miközben Louis gyakorolt. Felnézett, hogy lássa ott vagyok e. Közben kaptam egy smst.

"Hol vagy?" — írta Lindsey.

"Louis focimeccsén gyere ide!"

"Ok. Pár perc, először ebédelnem kell."

Eltettem a telefont és Louist néztem. Napról napra jobban szeretem. Elkezdődött a meccs. Lindsey is megérkezett és a lelátó is megtelt.

"Izgatott vagy Louis miatt?"

"Igen utoljára akkor láttam játszani, amikor megcsókolt, az volt az első csókunk."– elég zavaros időszak volt emlékszem.

Két perccel a játék vége előtt döntetlen volt a meccs. Az utolsó percben már csak ide oda passzolgatták a labdát. Aztán Louis elkezdte vinni és az utolsó 5 másodpercben golt lőtt. Mi nyertünk. Louis ujjal mutogatott nekem

"Ez neked volt!"

A csapat ugrált és éljenzett. Louis nevét sikítottam. Oda rohantam, hogy beszéljek vele, de az edző már elkezdett beszélni.

Mikor Louis megpillantott, oda jött hozzám, Lindsey is oda jött, gratulált neki. Mikor mindketten ott álltak mellettem, jött egy sms.

Apa tünetmentes, mindenki örült. Végre boldog voltam.

Egy hősre várok  {FORDÍTÁS} /Befejezett/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz