ادامه

509 73 40
                                    

نفس عمیقی کشیدم و عطر گل ها رو درون ریه هام فرستادم .
گرمای هوای تابستونی و پیچیدن نسیم بین شاخه ها باعثه شکل گرفتن لبخندی بر روی لبانم شد .
نگاهم را به دور دست و بالای تپه انداختم .
جایی که تو با ارامش درش به خوابی عمیق پرداخته بودی ، گل های آماریلیس قرمز را در دستم مرتب کردم و به سمته ارامگاه ات قدم برداشتم .

روی زمین نشستم و گل هارو روی سنگی که اسمت رویش حکاکی شده بود قرار دادم .

گوشه ی لبم بالا رفت و دنباله سره طنابی برای شروع حرف هایم گشتم
.
بعد از مدتی سکوت میگویم :
_"الان در ارامشی ؟ "
_"امیدورام"

به ارامی جوابه خودم را میدهم و بلند میشوم دستانم را درون جیب هایم فرو میبرم و زیر لب زمزمه میکنم :
_"کلی برنامه داشتم میخواستم باهات حرف بزنم ولی ، مثله همیشه وقتی دیدمت رشته ی کلامم از دستم در رفت و همه ذهنم پر شد از حضورت کنارم...."

کمی مکث میکنم و ادامه ی حرفم را با جمله ای به اخر می رسانم :

_"دوستت دارم ."

برای اخرین بار زمزمه میکنم و در حالی چشمانم را از اسمت میگیرم به سمته پایین تپه میروم .

*********

با برخورده اب ملایم دریاچه به نوک انگشتانم . نفس حبس شده ام را بیرون میفرستم و دستانم را ازاد میکنم
.

نگاهم به انتهای دریاچه میدوزم و به جلو قدم برمیدارم .
بدنم خیس می‌شوند و بعد از کمی زمین را احساس نمیکنم .

به اواسط دریاچه می رسم و چشمانم را میبندم و نفس ام را حبس میکنم
.
سپس خود را پایین میکشم و وقتی اب را دوره صورتم احساس میکنم صدا ها محو تر می شوند .

لحظه ای بعد افتادن جسمی را در دریاچه و ایجاد صدایی را میشونم و چشمانم را باز میکنم و با دیدنه فردی که بهم نزدیک میشوند با تعجب دهانم را باز میکنم و بعد بلافاصله اب حجوم خود را به داخله ان پیدا میکند .

چشمانم گرد میشود و خود را بالا میکشم و سرفه میکنم .

پانسی نزدیک می اید و عصبی نگاهم میکند ، دستم را روی شانه ام می گذارد و بعد با سوزش طرفی از صورتم دستم را رویش قرار میدهم .

نگاهم را به سمتش برمیگردانم و متوجه رون میشوم که به سمتم می اید .

گیج به پانسی نگاه میندازم که با عصبانیت و بغضی پنهان در گلوش غرش میکند :
_"عقلت رو از دست دادی ؟دیوونه شدی درا ؟ هیچ میفهمی داری چه گهی میخوری !؟ چی با خودت فکر کردی ؟ خودم رو بکشم راحت میشم ؟ به خدا خودم میکشمت اگه حتی فکر کشتن خودت هم از ذهنت عبور کنه توی لعنتی... "

ادامه ی حرف اش با صدا بلند هق هق اش نصفه می ماند .

سرش را روی شونم میگذارد و دستش را دوره گردنم حلقه میکند .

رون دستش رو روی شونم می گذارد و توجه ام را به خودش جلب میکند .

_"رفیقه من ی دیوونه ی به تمام معنا بود که فکر کرد با زنده بودنش به ما اسیب میزنه .فهمیدی ؟ من نمیزارم تنها چیزی که از ما خواسته حواسمون بهش باشه به خودکشی فکر کنه "

لبخندی در جوابه حرف هاش زدم و در حالی دستم را روی کمره پانسی میکشیدم کنار گوشش زمزمه کردم .
_"باشه ، ولی واقعا فکر کردی من میخوام خودم رو بکشم ؟ "

با این حرف ام گریه اش قطع می شود و به سرعت ازم فاصله می گیرد چهرش پر از تعجب می شود و بعد از چند لحظه با ته مونده ی صدایی که دارد می گوید :
_"یع_یعنی...."
_"نه"

چند دفعه لب هایش رو از هم فاصله می دهد و بعد با گیجی و عصبی می پرسد :
_"پس توی فاک یو چرا...."

_"من موقع اولین بوسم هم پریدم تو دریاچه ، به عنوان دوستم باید عادت هام رو بشناسی ."

_"ازت متنفرم درا ، دیگه حتی فکر حرف زدن باهام هم به سرت ننداز عوضی "

لبخنده کمرنگی بر لبام شکل میگیرد و در ذهنم زمزمه میکنم :

نه صدای تو به گوشم می‌رسد...
نه صدای قلبم...
جالب نیست ؟ که اینطور عاشقانه مردیم !؟



_________

آماریلیس: این گل به طور کلی نماد اعتماد به نفس، قدرت و زیبایی است

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

آماریلیس: این گل به طور کلی نماد اعتماد به نفس، قدرت و زیبایی است. رنگ قرمز آن نماد عشق و احساسات قوی و رنگ نارنجی نشان سلامتی و شادی است.

ممنون که خوندین 🖤🥀

عیدتون مبارک 🤍

ᴍᴇʟᴀɴᴄʜᴏʟɪᴀ_drarryWhere stories live. Discover now