10│Diş Beyazlatma

2.7K 81 5
                                    

♔ Hallo ♥

Bugünkü konumuz bir okuyucumun isteği "Diş Beyazlatma" Evde nasıl diş beyazlaştırabileceğimizi paylaşıcam sizin için araştırdım ancak ben bir doktor değilim ve bu konuda gidip doktora danışmanızı öneririm. ( 🎶 Bölüm Şarkısı : Calvin Harris - Outside)

♔ Muz Kabuğu 🍌

Muz kabuğunun iç kısmı potasyum, manganez ve magnezyum gibi mineraller açısından oldukça zengindir. Bu mineraller diş minesi tarafından emilir ve beyazlatıcı etki gösterir. Dişlerinizi fırçaladıktan sonra muz kabuğunun içini dişlerinize sürün ve 2 dakika bekletin. Ardından iyice durulayın.

♔ Elma Sirkesi Gargarası 🍎

Seyreltilmiş elma sirkesinin dişlerde inanılmaz bir etkisi olduğu söylenir. 3 ölçek su ve 1 ölçek sirkeyi karıştırıp gargara olarak kullanabilirsiniz.

♔ Çilek Macunu🍓

Çilek, malik asit içerir. Bu asit, kahve, şarap ve çay lekelerine karşı muhteşem bir etkiye sahiptir. Çilek yediğinizde dişleriniz beyazlamaya başlar. 2 çileği ezin ve karbonat ile karıştırıp 5-7 dakika dişlerinizi fırçalayın. Her gün kullanmamanızı öneririm.

♔ Beyaz Sirke

Diş fırçasının üzerine biraz beyaz sirke damlatıp dişlerinizi fırçalayın. Sonra soğuk suyla ağzınızı çalkalayın.

♔ Süt

Diş eti hastalıklarına karşı büyük ölçüde koruma sağlayan süt ve süt ürünleri, içerdiği organik bileşenlerle yalnızca dişlerin değil, tüm vücudun hastalıklara karşı dirençli olmasını sağlar. Süt, diş yapısını güçlendirirken, içerdiği protein ve kalsiyum sayesinde diş ve diş etlerinin olası hastalıklara karşı daha dirençli olmasını sağlar. Kalsiyum emilimine yardımcı olduğu için, diş çürüklerini önleme konusunda da büyük bir etkiye sahiptir. Süt, herkesin mutfağında olması gereken bir içecektir. Süt içemeyenler de, vücudun ihtiyaç duyduğu protein ve kalsiyumu peynirden alabilirler.

♔ Karbonat

Bilinen en popüler doğal diş beyazlatma malzemesidir.Dişleri beyazlatmasının yanı sıra ağızdaki bakterileri ve diğer mikroorganizmaları öldürür, ağızdaki plak tabakasını (diş taşı) temizler. Ben sürekli yapmamanızı öneririm. Diş minesine zarar verebilir.

♔ Sebze

Havuç, brokoli ve salatalık gibi sebzeler doğal diş temizleyicileridir.

♔ Tuz

Dişlerinizi beyazlatmak için, 1 tatlı kaşığı karbonatı, bir tutam tuzla karıştırarak içine birkaç damla sirke ekleyin. Diş fırçanızın üzerine sürerek, dişlerinizi fırçalayın.

♔ Zeytinyağı

Zeytinyağı koyu lekeleri ortadan kaldırır. Bir pamuğu zeytinyağına batırıp ovalayın.

♔ Portakal Kabuğu

Turunçgiller sadece vücut bakımında değil diş bakımındada yardımcı olur. Portakalın kabuklarının iç kısmıyla dişlerinizi ovalayın daha sonra soğuk suyla agzınızı çalkalayın.

♔ Beyazlatıcı Macun

Beyazlatıcı macunlar satılıyor. Ben daha önce hiç görmedim ve kullanmadım o yüzden bir bilgim yok bu konuda.

♔ ♔ Ben bir doktor değilim ve doktora danışılmadan yapılan şeyler diş minesine geri dönüsü olmayan zararlar verebilir, o yüzden bence bir diş doktoruna bu konuda danışın. Dişlerinizi fırçalayın kimse sarı dişleri, kötü ağız kokusu olan insanla konuşmak istemez. Günde en az 3 kere dişlerinizi fırçalayın. Guzeeeeel guluşler ♥ 5000 kişi olduk teşekürleeeer♥♥ ☺

Mavi TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin