17│ Mutlu Olmak İçin : Yemek

1.5K 55 3
                                    

Hello M.T. Family ♥ afshbgskjdhj bugün bi ingiliççe yazasım geldi :D

Evet bugünkü konumuz "Mutlu Olmak İçin Ne Yapabiliriz ?"

Eeee tabiki yemek yiyebiliriiiiz :D ( Alınan kilolardan ben sorumlu olmam baştan anlaşalım ajabsjhsjs )

Yemek yiyince mutlu oluruz yaa :D Hatta bazıları için Food My Life felsefesi geçerli :D

Bakalım hangi yiyecekler bizi mutlu ediyoruz biz ne yersek happy oluruz sjjsjjsjjsjs :*

( 🎶 Bölüm Şarkısı : Ellie Goulding - Love Me Like You Do )

Çikolata

Eee çikolata olmazsa olmaz yaniii çikolatasız hayat olur mu hiç ? Çikolatasız hayat = dead yaniii sjjjsjjs Çikolata zaten mutluluk demeeek ♥

Yoğurt

Yoğurt namm namm çok severiim. Evet yoğurtta mutluluk veren besinler arasında. :D Ayrıca yoğurt sindirimi kolaylaştırır ve cildi canlandırır.

Bal

Bal da bizi mutlu eden bir yiyecek. Bal enerjimizi yükseltir. Ben ballı sütü çok seviyorum :D

Domates

Valla çok şaşırdım ben domatesin olacağı aklıma gelmezdi ama o da varmış. :D Ayrıca kanserden koruyucu bir sebze.

Dondurma

Dondurrmaaa yaz aylarının olmazsa olmazı :D Tam dondurma mevsimi şuan. Dondurma mutlu eder net ;D

Muz

Muz da bizi mutlu eden bir yiyecek. Muz ayrıca vücudumuz için iyi olan karbonhidrat ve yüksek düzeyde potasyum içerir.

Çilek

Çileeeek en sevdiğim meyveler arasında.

Portakal

C ve B vitamini açısından zengin olan portakal, insanı mutlu eder. Ayrıca portakal

; vücuttaki direnci artırıyor. Kanın durulmasına ve temizlenmesine yardımcı oluyor. Hazmı kolaylaştırıyor.

Bezelye

Bezelye, mutluluk veren sağlıklı besinlerden bir tanesidir. Ancak konserve olanlarını kullanmamız gerekiyor çünkü besin değerleri konserve bezelyelerinde çok az.

Ispanak

Temel reis çok sever ıspanağı :D Çocuklara ıspanağı temel reisle sevdirirler :D Güçlü ve pozitif hissetmek istiyorsanız bir kap ıspanak yememiz lazım.

Üzüm

Üzümde bizi mutlu eder :) Üzümdeki bol demir kan yapar. Yüz ve boyuna taze üzüm suyu sürülüp 10 dakika sonra yıkanırsa cilde dirilik verir.

Eveet bu bölümüzünde sonuna geldik ♥ Beni takip etmeyi unutmayın✌ Sizleri seviyoyuuum. Mutlu tatiller Bu arada yorum yapanlardan birini seçip ithaf ediyorum.

Mavi TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin