Merhaba arkadaşlar ♥ Bugünkü konumuz saçlar . Biliyoruz ki bir kadında saçların sağlıklı ve güzel olması çok önemlidir . Bende bunun için biraz araştırma yaptım :*
Bu resme ba-yıl-dım. Resimde çok hoş bir donut topuz yapımı var. Resimde kullandığı toka topuz için yapılmış özel bir toka. Eğer sizde bu toka yoksa eski bir çorabın parmaklara gelen tarafı kesiyoruz. Çorabımızı dış tarafa kıvırıyoruz ve sonunda yuvarlak bir simit şeklini alıyor, bunu kullanabilirsiniz topuzu yapmak için.Ama çorap yoksa kullanmadığınız eski bir tozluk varsa onuda kıvırarak kullanabilirsiniz.
(Bölüm şarkısı : Meghan Trainor - All About That Bass)
✂ Saçlarınızdaki kırıkları düzenli olarak en az üç ayda bir kestirin. ✁ Aldırmadığınız her kırık ilerde çok çirkin bir görüntü yaratıyor hepimiz görüyoruz zaten etrafımızda . Saç diplerinden başlıyo bazılarının kırıkları :P
✂ Saçlarınızı çok sıcak suyla yıkamayın. Yağlanmanın bir sebebi de aşırı sıcak su. Ilık bir suyla yıkarsanız saçınız yağlanmıycaktır. (Bazılarınız saçlarında patates kızartılır o derece yağlı :DaSdAS )
✂ Saçlarınızı şampuanladıktan sonra iyice durulayın. Şampuan kalıntısı demek kepek demek :(
✂ Saçlarınızı hergün taramayın kızlar saçlarınız kırılır .
✂ Saça sim dökme :P Bence çok saçma ve çocukça. Özel bir gün için döktürdüğünüz o sim gerçekten çok rüküş. Bide sim döktükten birkaç gün sonra o simler saç diplerine yapışıyo disko topu gibi geziyolar. :\
✂ Saçlarınızla oynamayın. Bu şekilde saçlarınız yağlanıyor ve dalgalı kıvırcık saçlıysanız bukleler bozuluyor . (Kıvırcık yazarınız bunu yapıyor malesef :/ )
✂ Saçlarınız kabarıyorsa akşam çok sıkı olmayacak şekilde örüp yatın.
✂ Saçınızı saç diplerinize masaj yaparak yıkayın. Bu sayede hem saçlarınız uzayacak hem saç dipleriniz temizlenecek .
✂ Okulda açık saç yasaksa dert etmeyin . Güzel bir at kuyruğu, donut topuz, dağınık topuz yada biraz yandan saçlarınızı toplayın. Saçlarınızı farklı şekillerde örün ve tokalarla kurdelelerle süsleyin
✂ Saçlarınızı çok sıkı toplamayın. Hem canınız yanar hem de saçlarınız dökülür.
✂ Saçlarınız çok kabarıyorsa kısa saç modellerinden uzak durun.
✂ Saçlarınızı taramadan önce nazik hareketlerle saçlarınızı ayırın. Böyle daha kolay taranacaktır.
✂ Saçlarınızda jöle kullanmanızı tavsiye etmem ama kullandıysanız akşam saçınızı yıkayın.
✂ Ben kızların hep aynı saç modeliyle olmasını sevmiyorum. Biraz değişiklik yapın. Hep açık saç. At kuyruğu yapın,farklı topuz şekiller yapın,farklı örgü sekilleri yapın,öndeki saçlarınızı arka tarafa getirip kurdeleyle tutturun. İnternette birçok model var onları yapın. Hem değişiklik yapmak ilgi çekicektik.
✂ Saçlarınıza uygun şampuan seçin. Nasıl seçicez dediğinizi duyar gibiyim :D Aldığınız şampuanı birkaç hafta deneyin. Eğer saçınızdaki kepekler azaldıysa bu şampuan size uygun. Ama hala kepek varsa bu şampuan size uygun değildir .
✂ Saçlarınızı sürekli oynuyorsanız hemen yağlandığını hissetmişsinizdir. O yüzden sürekli saçlarınızla oynamayın. Sürekli elinizi saçlarınıza götürmeyin. Dalgalı ve kıvırcık saçlılar varsa benim gibi , sürekli saçınızla oynadığınızda buklelerin bozulduğunu görmüssünüzdür. Özellikle dalgalı ve kıvırcık saçlılar sürekli saçlarıyla oynamasın.
✂ Bebekli tokalardan artık vazgeçin bence. Daha genç kız işi tokalar alın. Saçların aksesuarı tokalardır.
✂ Bugünlük bu kadaaaar :D Diğer bölümde görüşmek üzere ❥ Vote vermeyi unutmayın ★ ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Tavsiyeler
De TodoBu bir hikaye değil, bu bir roman değil, bu bir Tavsiye kitabı. Benim Mavi Tavsiyelerim... Ne var benim Mavi kitabımda ; ☁ Aşk ☁Saç ☁ Bakım ☁Tırnak ☁ Kitap ☁ Müzik ☁ Giyim ☁ Kızlar ☁Erkekler ☁ Eğlence © Tüm Hakları Saklıdır 20.12.2014