12│ Hanzo Kızlar !

2.2K 97 20
                                    

Merhabaa :D

Nasılsınız görüşmeyeli ? Umarım iyisinizdir.

Bugünkü konumuz Hanzo Kızlar. Evet bu seferki bölümüm diğerlerinden farklı. Bugün okulda bir olay yaşadım oradan aklıma geldi ve bunun hakkında yazmak istedim :D

Aslında herşey normaldi okulda, öğle arası bahçedeki banka oturmuş arkadaşımla yemek yiyorduk.

Yanımızdaki banka bir kız grubu oturdu, bizde arkadaşımla onların konuşmasına şahit olduk.

1-Napıon amk gelde otursana niye oturmuyosun ayakta dikiliyosun.

2-Kay oturayım.

1.kızımız kaydı 2. kızımız yanına oturdu

1- Neydi la senin adın ?

3- Damla onun adı

1- Neyy d*şşak mı hahahahaha

Eveet 1. kızımız kendini espri yaptı sandı. Alkışlıyoruz kendisini. Aslında bu konuşma daha uzun ve küfürlüydü.

Ben kısa bir bölümünü yazdım örnek amaçlı. Biz bu konuşmayı duyunca arkadaşıyla birbirimize baktık bi anda şaşkın.(Arkadaşlık içgüdüsü ^^)

Sonra kalktık o banktan.

Evet bende küfür kullanıyorum eminim bunu okuyan birçok kişide küfür ediyordur hayatında. Arkadaşlar arasında küfür edince çok dikkat çekici ve kötü durmuyor. Ama yukarıdaki konuşma.... Biz bile rahatsız olduk kalktık, erkekler duysa kim bilir ne düşünürdü. Yani kızın yaptığı saçma salak espriyemi güleyim yoksa ismi Damla olan kızın bu espriye gülmesinemi ağlayım. Ya arkadaş senin ismiyle dalga geçti sen gülüyosun. Aslında dalga geçmekte denemez ama. Benim adım İrem. Bilmirem diye dalga geçerler bazen birlikte güleriz. Buradaki espri güzel masum yani bazen sinir oluyorum ama komik . Ya o kızın yaptığı. Gerçekten espriyi yasaklasınlar, espriyi yapabilen espritüel insanlara bıraksınlar.

Kızlara AŞIRI küfürü yakıstırmıyorum. Küfür edilecekse kızlar arasında olur. Ulu orta yerde bağıra bağıra edersen senin hakkında kötü düşünürler. Bide yere çömelip sigara içen yolda gelen geçene laf atan kızlarımız yokmu. Ayy ölücem. Yaa canım sen yere çömüp sigara içip gelene laf atınca madalyamı veriyorlar. Bunu yapan erkekler bile bize itici gelir bide üstüne bunu bir kızın yaptığını görünce :/ Bide eline tespih almışsın ya yapma.

Ha bir kız sigara içebilir onun kararı. Küfür edebilir. İsterse tesbih de çeker. Ya ama mahalle kenarında yere çömüp eline tesbih alıp sigara tüttürüp yolda gelen geçene laf atarsan ben senin kızlığından hanım efendiliğinden şüphe ederim. Erkekler senden tiksiniyo sen farkında değilsin.

Çok mu konuştum kii :D Ama dolmuştum artık böyle yapanları gördükçe tiksiniyorum. Buraya yazmak size anlatmak iyi geldi. Merak ediyorum sizde benle aynı fikirdemisiniz yoksa başkamı düşünüyorsunuz ? Yorum atın lütfeeen ♥

Mavi TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin