Merhaba Mavi Tavsiyeler Ailesii ♥
Bugünkü konumuz " Hayatımıza Yardımcı Olacak Fikirler , Tavsiyeler "
Eminim ki bu tavsiyeler sizin için yararlı olacak. Ben bile yeni öğrendim bazılarını sjsjjsjjsjs :D
Bakalım araştırmamı beğenecek misiniz , size yardımcı olacak mı ? ♠( 🎶 Bölüm Şarkısı : Alesso - Heroes )
✔ Eğer farklı bir telefon kabı istiyorsanız multyimedyaya bakmanızı öneririm orada çok güzel bir telefon kabı yapımı var. Önce istediğimiz bir balonu telefonumuzdan biraz daha büyük bir şekilde şişiriyoruz. Sonra telefonumuzu şişirdiğimiz balona bastırıyoruz ve o sırada balonumuzun içindeki havayı yavaş yavaş boşaltmaya başlıyoruz, sonunda balondan telefon kabı oluyor.
✔ Rimeliniz kuruduysa 30 saniye sıcak suda bekletin.
✔ Kabuklu meyveleri (elma,armut vb.) ısırarak yiyin. Bu dişlerin temizlenmesine, nefesinizin tazelenmesine yardımcı olur. Ayrıca ısırarak yemek diş etlerine masaj etkisi yaratır ve diş etleriniz sağlıklı kalır.
✔ Ütü suyunuzun içine parfüm koyun, çamaşırlarınız parfüm kokacaktır.
✔ Hazırlanmanız için çok az vakit varsa sadece göz makyajı ve ruj sürün. Bütün yüzünüze makyaj yapmak yerine sadece iki yere odaklanın.
✔ Eğer tüylerinizi alırken jilet kullanıyorsanız önce jiletle alacağınız yeri sabunlayın.
✔ Gümüş eşyalarınızı parlatmak için diş macunu sürüp ovalayın.
✔ Daha hacimli kirpikler istiyorsanız sürmeden önce maskaranızı ısıtın.
✔ Çikolata yiyenlerin 1 yıl daha fazla yaşadığı gözlenmiştir.
✔ Elektronik eşyaları fazla süre sarzda bırakmayın dolduğunda sarzdan çıkarın.
✔ Fondoteniniz bittiğinde çöpe atmadan önce içini kulak pamuğu yardımıyla sıyırın.
✔ Saçlarınızı sıkı durması ve geç bozulması için tel tokanıza saç spreyi sıkın.
✔ Koltuk altınıza birkaç limon sürerseniz ter kokusunu önlersiniz.
✔ Ojenizin daha uzun durmasını istiyorsanız oje sürmeden önce tırnağınıza sirke sürün.
✔ Yatak odanıza , banyonuza duvarda bir yere mıknatıs yapıştırıp metal eşyalarınızı oraya yapıştırıp yerden tasarruf edebilirsiniz, mesela tel tokalarınızı , tırnak makasınızı oraya yapıstırabilirsiniz.
✔Ojenizi sildikten sonra kenarlarında oje kalıntıları kalsın istemiyorsanız oje süremeden önce parlatıcı oje sürün daha sonra renkli oje sürün.
✔ Eğer mutsuzsanız komedi filmi açın, en sevdiğiniz şarkıyı söyleyin , dans edin.
✔Odanızın tozunu alırken ıslak mendil kullanabilirsiniz. Diğer bezlere göre daha iyi temizlendiği ve güzel koktuğunu göreceksiniz.
✔ Çoğu insanın yalan söylerken saçlarıyla oynadığı gözlenmiştir.
✔ Aşırı düşünmek depresyona yol açar. Gereksiz şeyleri düşünmemeye çalışın.
✔ Fermuarlı kiyafetlerinizi çamaşır makinesine atmadan önce fermuarını kapatın.
✔ Bir dili öğrenirken ne kadar çok o dilden şarkı dinlerseniz konuşmanız , ne kadar çok okursanız yazı yeteneğiniz gelişir.
✔ Hayatınızı kolaylaştırmak için liste yapabilirsiniz. İzlenecek filmler listesi , okunacak kitaplar listesi, ölmeden önce gezilecek yerlerin listesi , şifrelerin listesi vb.
✔ Dirsek ve topuklarınız sertleşiyorsa bir limon dilimiyle oraları ovun.
✔ Taşlı kolyeniz yüzüğünüz vb. varsa bu taşlarının düşmemesi için üzerine parlatıcı oje sürebilirisiniz.
✔ Acı bişey yediyseniz ve ağzınız yandıysa biraz süt içip ağzınızda bekletin. Acının azaldığını farkedeceksiniz.
✔ Sodaya katılan limon suyu hem sodanın gazını alır hem de vücudun C vitamini ihtiyacını karşılar.
✔ Makyaj yapmadan önce yüzünüze biraz nemlendirici sürüp bekleyin, makyaj daha kalıcı olacaktır.
✔ Karşınızdaki insanın jest ve mimiklerini taklit ederseniz sizden daha çok hoşlanır. Bilinçaltı benzerlikleri sever. Tabiki bak seni takkit edicem diyip onu taklit etmeyin. Mesela şaşırdığında gözlerini büyütüyorsa sizde şaşırdığınızda onun gibi yapabilirsiniz.
✔ Saç kurutma makinesinin birçok işlevi vardır. Mesela banyodan sonra buğulanan aynanıza saç kurutma makinesi tutarak o buğulanmayı yok edebilirsiniz. Karışan kıyafetlerinin için kullanabilirsiniz , kıyafetlerinizi özenle ütüleseniz bile dolabın içinde küçük kırışıklar oluşabilir. Her seferinde tekrar ütüyü çıkarmak yerine hafif kırışıkların üzerine saç kurutma makinesini tutarak kırışıklığı açabilirsiniz. Hatta yaka ve kenarlar için saç düzleştiricisi de son derece etkili olabiliyor.
✔ Bir bardak süt 5 saat tok tutar.
✔ Haftada bir kere bile olsa 45 dakika koşmak kalp ritmini düzenler ve kalp hastalıkları riskini %40 azaltır. spor yapmayı ihmal etmeyin.
( Eveet bu bölümümüzünde sonuna geldiiik ♥ 11 Bin kişiyiz artıık ♥ Mavi Tavsiyeler ailemiz büyüyor git gide. Benimle olduğunuz için teşekkürler :* ★ ✩ Yıldız vermeyii vee yorum yapmayı unutmayın lütfen içinizden geçer herşeyi yazin . İsteklerinizi duygularınızı eleştirilerinizi kısaca herşeyi. Önceki bölümümdede söylemiştim artık yorum atanlardan birini seçip diğer bölümü ona ithaf edicem diye bu bölümdede tekrar edeyiim ^_^ İsteklerinize varsa yorum atabilir veya mesaj atabilirsiniz ✉ )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Tavsiyeler
AléatoireBu bir hikaye değil, bu bir roman değil, bu bir Tavsiye kitabı. Benim Mavi Tavsiyelerim... Ne var benim Mavi kitabımda ; ☁ Aşk ☁Saç ☁ Bakım ☁Tırnak ☁ Kitap ☁ Müzik ☁ Giyim ☁ Kızlar ☁Erkekler ☁ Eğlence © Tüm Hakları Saklıdır 20.12.2014