#الكاتبه_ميرو_عيد
#روايه_طبيبتى_مجنونه~~~~~(الجزء 2 البارت الثالث 💜💜)~~~~~~~~
حازم بيغضب وتعابير وشه بتتحول : احممممدددد!!!!!!!!
عاوز ايه ؟؟؟؟!!!!!!!! متخفش يومك قرب واوى كمان ....
احمد وباستفزاز : لا غلط ....مش اللى يومى قرب ....ده يوم مراتك هو اللى قرب ......
حازم باستغراب : مراتى!!!!! ....تقصد ايه ؟؟؟؟؟
احمد بضحكه مستفزه : اقصد مراتك دلوقتى اتحقنت بسم وياتلحقها يا متلحقهاش ....يا....ياحازم باشا .....
حازم بصوت عالى : بتقول ايييييه!!!!!!!.......
"وبيجرى على المستشفى"
حازم بصوت عالى : ياااااااررررراااااا...........لااااااا!!.......!!!!!!!!!!!؟!!
"بيدخل المستشفى وبيخبط كل حد معدى وبيوقعه وهو بيجرى وبيلاقى الاسانسير لسه ناس طالعه فيه فبيجرى على السلم وبيطلع باقصى سرعه ليه لحد ما يوصل للدور وبيجرى على اوضه يارا "
"حازم اول ما يدخل بيجرى على يارا بسرعه وبلهفه وبيلاقى واحد لابس زاى الدكتور بتاعها....... وماسك حقنه ......وواقف جمب المحلول اللى متركبلها .....ولسه بيجرى وبيشيله من عندها قبل ما يديها الحقنه ....توقعه على الأرض ...وفضل يضربه بوكسات ...ومسك الحقنه بيشوفها لقيه فاضل فيها جزء صغير ....خاف جدا ...وقلق ...وبص عليا يارا ....مش مصدق ...كدا الحقنه فى المحلول .....جرى شال المحلول بسرعه ورماه ....وخرج يصرخ "
حازم بصوت عالى جدا وصراخ : عاوززز دكتوووورر بسرررررعه.!!!!!!!!! مراتى هتموت بسررررررعه...
"الدكاتره بتجرى عليه من صوته العالى وبخوف وبيدخلوا يشوفوا يارا بسرعه "
الدكتور بخوف : حازم باشا ...حصل ايه؟؟؟؟!!! ....المدام احنا كنا سايبنها كويسه ؟؟؟
حازم بانفعال : سايبينهااا!!!!! .......انا مش قولت تقعدوا جمبها .....انتوا ايه .....مبتفهموش.....الحقها بسرعه دلوقتى لأن حد أدااااها سم فى المحلول وانا معرفش دخل جسمها ولا لا...بسرررعه....وحسابكم معايا بعدين !!!!!!!؟؟؟!!!
الدكتور ببعض الخوف من شكله اللى ميوحيش بخير ابدا:حاضر ياحازم باشا ...احنا هننقلها دلوقتى اوضه عمليات عشان نعرف ايه اللى حصل .....
"وبيجروا سرير يارا بسرعه وبيدخلوا العمليات وبعد ساعتين بيطلعوا وحازم هيموت من القلق عليها برا واول ما شافهم فتحوا الباب جرى عليها وهما مطلعينها "
حازم بلهفه وهو بيبصلها بعد ما وقفها : طمني يا دكتور حالتها ايه ؟؟؟!
الدكتور : الحمدلله عدت على خير وقدرنا نلحقها قبل ما السم ينتشر فى جسمها ...
أنت تقرأ
روايه طبيبتى المجنونه
Humorشعوره بالذنب وحياته التى كانت فى منتهى السعاده واصحبت عباره عن عمل لم يكن يعلم أنها سوف تأخذ مجرى آخر....💜🖤 حياتها كانت فى غايه الجمال ولكن القدر له وجهه نظر أخرى 🖤💜 الكاتبه : ميرو عيد ( منيره ) 💜