~~~~~~~(البارت الخامس عشر 💜💜)~~~~~~
ياسين بغضب: مش هطلق وارجعى الاوضه احسنلك بدل والله ه.......و"
لسه هيكمل بس سمر رجليها اتزحلقت من على السلم وحاولت تمسك قميصه قبل ما تقع بس كان خلاص ""ياسين بفزع وهو شايف مراته وحبيبته واقعه وغرقانه فى دمها "
ياسين بزعيق: سمرررررررر.............
"فى المستشفى"
"الدكتور بيطلع من العمليات بعد 3ساعات والكل بيجرى عليه ما عدا ياسين واقف فى صدمه وخايف يسمع الحاجه اللى فى باله وأنه فقد مراته وابنه "
حازم : اختى اخبارها ايه يادكتور ؟؟؟؟
الدكتور بأسف: للاسف ياجماعه المريضه حصلها نزيف شديد وكمان مقدرناش ننقذ الطفل .....
"ياسين اول ماسمع الكلمه دى بدأ يصرخ وحط أيديه على ودنه الاتنين "
ياسين بصراخ : لاااااااا.....انا السبب......انا السبببب........
حازم بيجرى عليه باستغراب: أهدى يا ياسين ......انت السبب ايه دا أمر ربنا .......
"ياسين بيقوم وبيجرى على اوضه سمر وبيدخل بيلاقيها قاعده تعيط واول ما تشوفه تتعصب "
سمر: طلقنننننننى .......
ياسين بحزن : ياحبيبتى عشان خاطرى اعملى اى حاجه فيا بس بلاش تعاقبينى العقاب دا ......انا بنى ادم زباله وكل حاجه بس عشان خاطرى خليكى معايا انا السبب فى كل دا ....بس بلاش الطلب دا ......
سمر : يا تطلقنى .....ياهرفع عليك قضيه طلاق يا ياسين .......طلقنى وريحنى وارتاح بقى انا تعبت منك ياخى ......طلقنى بقى ........
ياسين بحزن وكسره: انتى طال......طالق ...ياسمر....
"ولسه هيطلع بتنادى عليه"
سمر : ياريت متقولش لحد دلوقتي أننا أطلقنا لحد انا اشوف طريقه نقولهم بيها دا ......
ياسين : حاضر ...
" وبيمشى من عندها وبيطلع من المستشفى كلها وبيفضل يمشى فى الشوارع بتوهان وحزن وبيفتكر كل حاجه عملها مع سمر وصلتهم لكدا "
ياسين فى نفسه : كان لازم اعمل كدا لحد ما اقدر اخليخى تسامحني لانى مش هقدر اسامح نفسى لأن انتى حياتى كلها ....وعمرى ما هقدر انسى انى السبب فى موت ابننا ....
(بااااااااك)
ياسين وهو بيمسح دمعه نزلت غصب عنه : وحشتينى ياحبيبتى ......بقالى سنين مشوفتكيش .. ويبتسم...هانت بكرا هشوفك ياسمر ........
" فى ناحيه تانيه "
"يارا بتفوق وبتقوم تلبس بنطلون جينز أسود فوقه تيشرت رمادى وبعدين تطلع تروح اوضتها وتقفل الباب وبعدين تفتح الدولاب وتدخل الاوضه السريه بتاعتها وتقفل الحيطه وراها بباب الكترونى ....وبتجيب جردل مائه وبتغرق بيه الراجل اللى هى مكتفاه....وبتقعد على الكرسى قدامه لحد ما يفوق ويشوفها قدامه"
الرجل وهى بيفوق : من انتى يافتاه؟؟؟؟!!!!
يارا بابتسامه خبيثه: انا اكون جحيمك يا عزيزى .....
" وبتقوم تمسكه من قميصه وبتضربه بوكس "
يارا : هل قام رئيسك بأمرك بقتلى ام تهديدي .....تكلم ؟؟؟؟؟
الرجل بخوف وبوجع من ضربتها : بعثنى لكى .......اقتلك .....
يارا بضحكه سخريه : حسنا لابعثك له برساله منى صغيره ؟!!!
" وبتقوم تضربه وبتاخده وتطلعه برا الأوضه وتحطه فى الصالون عندها فى بيتها تحت وبتفتح تليفونها وتتصل بيوسف "
يوسف بتملل وهو بيصحى من النوم وبيمسك التيلفون بتاعه: من انت ؟؟؟؟!!!
يارا : قدامك خمس دقائق وتكون قدامى تحت .....والا...
يوسف : ربنا ميجبش والا خالص ياوحش...
"يوسف بيقوم من النوم وبيلبس وينزل ليارا وبيلاقيها قاعده وحاطه رجل على رجل وبتشرب قهوتها "
يوسف بمرح: صباح الخير ياوحش ......عامله ايه دلو.....
".ويتصدم من اللى مرمى على الأرض قدامها ومكنش باين من بعيد ليوسف "
يوسف بفزع: نهااااار. اسووح......ياجدعان ...انتى......انتى ....انتى قتلتى حد تانى !!!؟؟؟؟؟؟.......
يارا ببرود : لا ابدا دا بس اللي كان جاى يقتلنى ...وانا قرصتله ودنه بس ....
يوسف : ودنه ايه بس ......دا انتى ومسبتيش فيه حته سليمه ياشيخه......
يارا وهى بتقوم بكل وبرود : طب يلا بس عشان. فى رساله وهو لازم يوصلها للزعيم بتاعه عشان ميتاخرش عليه .....كدا يقلق .....
يوسف بمرح : حنينه اوى حضرتك ........ يلا ياختى ....
".وبيشيله وبيحطه فى العربيه وبيوصلوا المكان وبيحطوه قدام البيت المهجور هناك وبيرنوا الجرس وبيطلع واحد من جوا وماسك قزازه بيره "
الراجل : من انتم بحق الجحيم؟؟؛!!
يارا ببرود: خذ هذا الرجل لانه قد اخطىء فى العنوان ؟؟؟
"وبتمشى وبتسيبه وبتلبس النضاره بتركب عربيتها هى ويوسف وهم فى الطريق تليفونها بيرن برقم مصرى "
يارا : الو يا داده سعاد عامله ايه؟؟؟
داده سعاد : الحقى ياهانم والده حضرتك تعبت اوى ومحتاجه تشوفك ضرورى ....
يارا : بتقولى ايه....انا نازله مصر حالا.....
" بتقفل يارا الخط وبترجع ترن على رقم تانى "
يارا : تشوفلى طياره نازله مصر حالااااا ....أو تجهزلى طيارتى الخاصه ...اتصرررف...
"بعد يومين "
"بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"
ميرفت : مبروك يابنتى ......
يارا : الله يبارك فيكى ياماما ...
..
حازم : مبروك يا دكتوره يارا ....ولا اقول يا عروسه !!!!!!!#يتبع
#البارت_الخامس_عشر
#روايه_طبيبتى_المجنونه
#بقلم_ميرو_عيد(رايكم يهمنى اكيد وياريت تعملوا تصويت بقى معاه 🤗🤗💜❤️😍)
أنت تقرأ
روايه طبيبتى المجنونه
Humorشعوره بالذنب وحياته التى كانت فى منتهى السعاده واصحبت عباره عن عمل لم يكن يعلم أنها سوف تأخذ مجرى آخر....💜🖤 حياتها كانت فى غايه الجمال ولكن القدر له وجهه نظر أخرى 🖤💜 الكاتبه : ميرو عيد ( منيره ) 💜