(البارت الثامن💜💜)

665 17 4
                                    

بتنزل عن الحلبه بتاعه التدريب بتلاقيه فى وشها بتشيل الكاب عن رأسها وشعرها بينزل بطوله عل ضهرها  واتفاجا : اجهز ياوحش لبكرا بقى ...

حازم كل دا واقف مصدوم ويقول فى نفسه: هو انت ورايا ورايا  ...اهرب اروح فين منك ...ياميله بختك ياحااازم😐  ..

"بعدين حازم بيركز على كلامها "

حازم : اجهز لايه بالظبط ؟؟!!

"حازم بيقرب من المدرب "

المدرب : حازم الم تقل انك تريد أن تلعب مباراة مع اقوى شخص قمت بتدريبه مثلك ؟؟!!

حازم: أجل ايها المدرب ...لماذا هل حددت مباراه معه ؟؟!

المدرب: أجل الشخص الذى كان هنا هو الذى سوف تقوم بمباراة معه ...ماهو ردك هل موافق ام لا؟؟؟!؟!!!

حازم بخبث : بالتأكيد موافق ايها المدرب....

المدرب : المباراه غدا الساعه السادسه مساء لا تتأخر ..حسنا حازم ؟؟؟

حازم: حسنا ايها المدرب ....هيا لنقوم بالتدريب الخاص بنا ..

المدرب : هيا ...

"يخلص حازم تدريبه ويرجع الفندق ياخد شاور وينام من التعب "

"الصبح حازم بيصحى ويجهز ويروح الشغل اول ما يدخل المكتب بيقول ل سكرتيره يطلب جنا تيجى مكتبه"

"جنا وهى بتدخل مكتبه وبتقعد على الكرسى وحازم مركز فى الورق إللى قدامه"

جنا : عامل ايه ياجدع ؟؟؟.....وروحت الحفله امبارح ولا لا ؟؟؟!!!

حازم : انا كويس ....واه روحت الحفله ....

جنا : هاه كنت طالبنى ليه فى مصيبه فى الشغل ولا ايه ؟؟

حازم : لا عادى هلعب مباراة ملاكمه النهارده وكنت بقولك تيجى معايا بس ...ف فضى نفسك على الساعه ٦.... تمام ....

جنا : اشطا ياباشا ياه اخيرا هشوفك بتلعب ملاكمه دائما مش بتحب تاخدنى معاك كل مباراة ..معرفش ليه..بس اشطا هاجى 😂😌

حازم وهو  لسه مركز فى الورق إللى قدامه  : طيب.. يلا قومى من هنا بقى عشان مش فاضيلك ....

جنا : حاضر وهو انت امتى فضيت اصلا .... يلا اشوفك فى المباراة واوعى تكسفنا 😂😒

حازم وهو بيبصلها بطرف عينه ورافع حاجبه : طيب ولما اقوملك دلوقتى 🤨😒

جنا وهى بتمشى من قدامه : لا والله ما انت تاعب نفسك ...انا ماشيه اهو 😇🙂

حازم : جدعه اشترى عمرك ...

"تمشى جنا وحازم بيقابل عميل ليه وبيخلص الشغل بتاعه وبعدين بيروح لمريم بيقعد معاها شويه وبيروح يجهز للمباراه "

روايه طبيبتى المجنونه حيث تعيش القصص. اكتشف الآن