~~~~~~(البارت السابع عشر 💜💜)~~~~~~~~
الهام : امال فين العروسه يا ميرفت ؟؟؟؟!!!
ميرفت : نازله دلوقتى ياحبيبتى .....
بعدين بيلاقى حازم صوت كعب يدل أن واحده نازله وبيلاقى واحده فى قمه الجمال بيعدل وشه كله يشوفها ويفضل يبصلها كتير "
حازم فى نفسه : هوفى جمال كدا بجد!!!!!!.........دى شكلها جميله اوى بس (بصدمه )....... ثانيه كدا ......دى .....دى .....دى ياررراا....
حازم فى نفسه : معقوله الصدف دى كلها كدا !!!!!!!.............
يارا فى نفسها : ايه دا بجد دا حازم ايه اللى جابه هنا.......بعدها بتتصدم ....معقوله يكون هو العريس اللى جيباه والدتى .!!!!!؟؟؟؟؟
"يارا بعد ما تسلم عليه بتقعد ومامتها والهام بيتصدموا لأنهم طلعوا يعرفوا بعض "
الهام : هو انتوا تعرفوا بعض ؟؟؟؟!
حازم ببرود : اه يا والدتى انا ويارا اتقابلنا فى حفله قبل كده فى باريس واتعرفت عليها وقتها ........
يارا : اه فعلا اتعرفت انا وهو يا ماما فى الحفله بتاعت انكل باسم لانه شريكه .......
الهام بابتسامه : طب والله كويس برضو انكم تعرفوا بعض شويه .......نسيبكم انا وميرفت شويه بقى وهنيجى !!!!!؟؟؟
حازم : تمام يا والدتى .....
"بتطلع الهام وميرفت وبيقعدوا فى الجنينه "
يارا : هو حضرتك تعرف انى كنت متجوزه قبل كده !؟؟؟؟
حازم بصدمه : لا ......مكنتش اعرف .....بس عموما انا كمان كنت متجوز ومخلف ولد بس اتوفوا فى حادثه فعادى يعنى .....
يارا : اه اسفه .....ربنا يرحمهم .....
حازم : ولا يهمك عادى.....ربنا يرحمهم .....
"وبعدين حازم لسه هيقول حاجه ويارا كمان فقالوها فى نفس الوقت"
حازم ويارا : انا عايز/ه اقولك حاجه مهمه ؟؟؟!!!!
يارا : اتفضل قول حضرتك الاول ؟؟؟!
حازم : لا عادى اتفضلى انتى حضرتك الاول ؟؟!!
يارا : طيب حضرتك لازم تعرف انى وافقت على الجوازه دى لهدف واحد وهو انى اعالج والدتى .....وده هيكون جواز سورى.....بس ...موافق؟؟؟!
"حازم حمد ربنا انه هى اللى قالت كدا فى الاول "
حازم بابتسامه : ده بالظبط اللى كنت هقوله ليكى يا دكتوره يارا انا بحب مراتى وابنى ومكنتش موافق بس والدتى اجبرتنى عشان كانت هتغضب عليا ....ف انا اكيد موافق طبعا .....
يارا بابتسامه : تمام كدا احنا اتفقنا احنا قدامهم عادى صح ....ومحدش يحس بحاجه لحد ما والدتى تتحسن ؟؟؟!
أنت تقرأ
روايه طبيبتى المجنونه
Humorشعوره بالذنب وحياته التى كانت فى منتهى السعاده واصحبت عباره عن عمل لم يكن يعلم أنها سوف تأخذ مجرى آخر....💜🖤 حياتها كانت فى غايه الجمال ولكن القدر له وجهه نظر أخرى 🖤💜 الكاتبه : ميرو عيد ( منيره ) 💜