Egy kis kedvcsináló 😉
Hát meg kell mondjam, én így késő este felé még kaptam egy enyhe fangörcsöt plusz orrvérzést néhány giftől...
➽───────────────❥
sᴇᴏᴋᴊɪɴ
– Ó, te jó ég... – vörösödik el pillanatokon belül, amint megpillantja, mi is pihen a tenyere alatt. – N-ne... ne haragudj, T/N... én... izé...
– Engem nem zavar – vigyorodsz el pirosas ábrázata láttán, miközben párod alsó ajkába harap és folyamatosan mellkasodat bámulja.
– Hm... – hümmög egyet Jin, majd finoman aprót markol rajta. – Azt mondod, nem zavar?
– Nem.
– Akkor szerintem a másik kezem is ideteszem... ha nem zavar.
ʏᴏᴏɴɢɪ
Nincs mit rajta szépíteni, volt egy kis vita köztetek... vagyis, inkább nagy vita. Nagyon nagy vita, ami olyan apróságból született, hogy szórjatok-e pirospaprikát a tükörtojásra, vagy ne. Aztán persze jól belejöttetek, kígyót-békát kiabáltatok egymásra, majd mint két hisztis tinédzser, sértődötten elviharzottatok a ház két legmesszebb pontjába.
– Hé, Jagi! – böki meg vállad Yoongi, ám nem fordulsz felé. – Ne haragudj, oké? Sajnálom. Tényleg. Na, nézz rám, kérlek! – nyúl át rajtad, ám karod helyett egyik melledbe markol.
Elképedve fordulsz felé, barátod viszont csak némán nézi azt a pontot, ahol keze megtalált.
– Nem éppen ez a legjobb bocsánatkérés, Yoongs... – mosolyodsz el végül halványan, a férfi arcára is mosolyt csalva.
– Csinálhatom jobban is...
YOU ARE READING
ʙᴏʏᴢ ᴡɪᴛʜ ғᴜɴ » bts reactions II.
Fanfiction💌ʜᴀsᴢɴᴀ́ʟᴀᴛɪ ᴜ́ᴛᴍᴜᴛᴀᴛᴏ́: ↪ olvass és szórakozz jól! ↪ ha van ötleted és szeretnél kérni részt, írj privátban! ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ 2021. márc. -