ᴋᴇ́ᴘᴢᴇʟᴅ ᴇʟ: ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ (ᴅɪsɴᴇʏ ᴋᴜ̈ʟᴏ̈ɴᴋɪᴀᴅᴀ́s)

220 16 0
                                    

Szerelmes vagyok ezekbe a fanartokba... és a 2015-ös Hamupipőkébe. Ideje újra nézni (♥ω♥*)




➽───────────────❥


ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ, ᴍɪɴᴛ ʜᴇɴʀʏ ʜᴇʀᴄᴇɢ (ʜᴀᴍᴜᴘɪᴘᴏ̋ᴋᴇ)

Bár kissé későn érkeztél, elsőre nem tűnt rossz ötletnek bebarangolni a kastélykertet

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bár kissé későn érkeztél, elsőre nem tűnt rossz ötletnek bebarangolni a kastélykertet. Nem szántál túl sok időt erre, de amint megláttad a formára nyírt sövények és bokrok, a hófehér márványból faragott szökőkutak és szobrok sokaságát, képtelen voltál beleni a hely szépségével. Fenséges lakhely egy fenséges családnak, akik immár a herceg felnőtté válásával bővülni szeretnének egy hercegnével.

A bál, amelyet az egész országban kihirdettek és amire már hónapok óta készülődik a királyi udvar, ma késő délután elkezdődött. Abban reménykedik az uralkodó, hogy ezzel a grandiózus rendezvénnyel, ami egyben az ifjú királyfi születésnapja is, végre adódik a lehetőség, hogy a fia találjon magának egy jövendőbeli királynét.

Persze izgatott vagy, de nem fűzöl sok reményt az este végkimeneteléhez, így is hálás vagy azért, hogy egyáltalán itt lehetsz. Akadnak ezen a partin nálad jóval gazdagabb, nemesi származású lányok, ezért nem szándékozol megerőltetni magad, hogy beszállj a leendő vőlegényért vívott harcba. Ha később visszamész és netalántán felkérnek táncolni, boldogan hagyod magad vezetni, de most csak élvezni szeretnéd azt a pillanatnyi előkelőséget, amit a csodás öltözeted és a helyszín nyújt.

Talán eltévedt? – megrettensz a mögüled érkező, váratlanul felsejlő mély hangtól. Megfordulsz, ám nem látsz senkit. Nyugtalanul nézel körbe, mikor pedig az egyik közeli szobor mögül egy magas alak lép kijjebb, egy aprót hátrálsz.

Ki az?

Sajnálom, ha megijesztettem. Biztosítom, nincsenek ártó szándékaim.

Akkor miért bújik meg a sötétben? Követett?

Csak pár perce figyeltem fel magára. Én is sétáltam, akárcsak Ön, csupán jóval hosszabb ideje.

Értem... én akkor... – menekülőutat keresel, ám úgy érzed, hirtelen egy labirintus közepébe csöppentél, s nem tudod, merre kéne visszaindulni. A palota ugyan látszik, de olyan kanyargós ez a kert, biztosan teljesen máshol kötnél ki.

Segíthetek az útbaigazításban, ha elveszettnek érzi magát – az ismeretlen hangjában egy kis játékosság csendül fel, mintha jól szórakozna a bizonytalanságodon.

Örülök, hogy magának mulatságos egy bajba jutott hölgy... – élesen felelsz, amit rögtön meg is bánsz.

Bocsásson meg kérem, nem akartam megsérteni.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 04 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

ʙᴏʏᴢ ᴡɪᴛʜ ғᴜɴ » bts reactions II.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz