ᴀᴍɪᴋᴏʀ sᴢᴇʀᴇʟᴍᴇᴛ ᴠᴀʟʟ ɴᴇᴋᴇᴅ

1.9K 76 39
                                    

Beleszerelmesedtem Hwasa Maria c. számába, bye

Ma még (remélhetőleg) két résszel is érkezem, ha nem többel 😉




➽───────────────❥


sᴇᴏᴋᴊɪɴ

Jin igazi romantikus lélek, így tökéletes terve volt arra, hogyan vallja meg neked érzéseit. Első lépésként kitakarította a srácokat a dormból, majd kicsit rendbe szedte a házat és laktató, különleges ételeket készített a romantikus vacsorára.

– Nagyon csinos vagy, T/N! – bókol neked széles mosollyal ajkain, miközben esztek és beszélgettek.

– Köszönöm, Jin! – kortyolsz bele a vörösborba elpirulva. – Te is igazán jól festesz...

Idő közben kezd kicsit fejedbe szállni az ital, így a férfi a harmadik pohár után már nem enged többet inni.

– Tudod, szerettem volna valamiről beszélni veled... – vezet a nappaliba, ahol leültet a kanapéra.

– Most is beszélgetünk! – nevetsz fel, egyre jobban az alkohol hatása alatt állva.

– Igen, de... arról nem beszéltünk, mit érzünk egymás iránt... mit érzek irántad. Mert az a helyzet – vakarja meg mosolyogva a tarkóját –, hogy piszkosul beléd szerettem. Minden lehetséges módon szeretlek, akarlak, kívánlak... csak téged, T/N.

– Álmodom talán? – motyogod, egyenesen Jin ábrándos szemeibe nézve. – Álmaim hercege itt ülne az orrom előtt?

– Talán nem vagyok szőke és nincs fehér paripám... de van egy szívem, amit már rég neked adtam – suttogja feléd hajolva, majd lassan száját a tiédre illeszti, életed első és legszebb csókjában részesítve.

 de van egy szívem, amit már rég neked adtam – suttogja feléd hajolva, majd lassan száját a tiédre illeszti, életed első és legszebb csókjában részesítve

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

(Ezzel a szöveggel csak engem lehetne felszedni? Szerintem nagyon aranyos és romantikus, főleg az utolsó része... kár, hogy én találtam ki...)



ʏᴏᴏɴɢɪ

– Szeretlek – böki ki egyszerűen, mintha csak a mai időjárást állapítaná meg.

– Tessék? – pördülsz meg, s nagy szemekkel bámulsz rá, hátha jól hallottad azt, amit az előbb mondott.

– Semmi – megy el melletted, de elkapod karját.

– Yoongi!

– Csíplek, Édesem – mosolyodik el végül csábítóan, majd továbbhalad, ám nem sok kell, hogy utánarohanj és letámadd a szereteteddel.

ʙᴏʏᴢ ᴡɪᴛʜ ғᴜɴ » bts reactions II.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt