ᴀᴍɪᴋᴏʀ ʙᴇᴠᴀʟʟᴏᴅ ɴᴇᴋɪ, ʜᴏɢʏ ɢʏᴇʀᴇᴋᴇᴛ sᴢᴇʀᴇᴛɴᴇ́ʟ ᴛᴏ̋ʟᴇ

2.4K 82 69
                                    

Be kell vallani, ötletgyűjtésre mindenképpen hasznos a Tik Tok (na meg nyálcsorgatásra egy-egy fiúbanda vagy anime karakter - khm Eren Jaeger - személyében, de pssszt).




➽───────────────❥


sᴇᴏᴋᴊɪɴ

– Hé, Jin! – bököd meg párod vállát, aki épp egy pohár vizet kortyolgatva görgeti a közösségi médiát.

– Igen? – kérdi jóformán nem is figyelve rád.

– Tudod, az utóbbi időben elgondolkoztam valamin...

– Micsodán?

Nagy levegőt veszel, miközben lelkiekben megpróbálsz felkészülni egy igazi Jin-féle reakcióra.

– Hát... arra gondoltam, hogy... hogy nem-e lenne ideje már családot alapítanunk... – hebegsz zavartan, ám a férfi hallgatása gyanakodóvá tesz. – Kim Seokjin, figyelsz te rám egyáltalán?

– Jaj, bocs, nem figyeltem, elmondanád még egyszer? – les fel a készülék képernyőjéről, miközben ajkaihoz emeli a poharát.

Nagyot sóhajtasz, majd mintha a pár másodperccel ezelőtti enyhe félelmed elpárolgott volna, tisztán, határozottan ejted ki a szavakat.

– Gyereket szeretnék tőled, Seokjin.

Barátod szemei hatalmasra tágulnak, szájából pedig kifolyik a víz, ahogy felfogja a hallottakat.

– T-tessék?! – kiált fel meglepetten. – Gy-gyereket? Kisbabát?

– Igen, Jin, kisbabát.

– Hát... wow! Most aztán jól megleptél... – halkul el hangja, majd megtörli a száját és kicsit lehajtja a fejét, mintha elpirult volna. Ám az ajkaira kúszó huncut mosoly bebizonyítja, annyira még sincs zavarban, mint amennyire azt eljátssza. – Akkor ezek után gumi nélkül csináljuk igazam van?

 – Akkor ezek után gumi nélkül csináljuk igazam van?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



ʏᴏᴏɴɢɪ

Igazából párszor már szóba került a gyerektéma, de mivel Yoonginak ott volt a banda, neked pedig a szintén szoros időbeosztásod munka terén, ezért ezt egy időre hanyagoltátok.

Azonban a biológiai óra ha egyszer kattogni kezd, nem lehet leállítani. Fiatalok vagytok még, igen, de te mindennél jobban szerettél volna már egy aprócska, totyogó lábat a parkettán hallani, s abban is biztos voltál, hogyha megtörténne, csodás szülők lennétek.

ʙᴏʏᴢ ᴡɪᴛʜ ғᴜɴ » bts reactions II.Where stories live. Discover now