...amit eredetileg a párodnak szánsz, ők pedig csak a barátaid.
(P/N: pasid neve)
➽───────────────❥
sᴇᴏᴋᴊɪɴ
Egyrészt totálisan meglepődik, másrészt oltárira zavarba jön. Mint egy őrült, úgy kapcsolja ki a mobilját és szorítja magához, mikor pedig meggyőződik róla, hogy rajta kívül már egy lélek sincs a nyilvános (!) mosdóban, ajkát rágcsálva újra megnyitja a képet.
" Téves chat... " - pötyögi be a pikáns fotó alá, majd a mosdókagylóra támaszkodva reszketegen kifújja a levegőt.
– Hűha... – dünnyögi. – Tényleg szerencsés fickó ez a P/N... ezek szerint nem csak úgy mondják neki...
ʏᴏᴏɴɢɪ
Még az álmosság is kiment a szeméből.
Úgy bámulja a képet, hogy közben teljességgel kikapcsolt az agya. Se kép, se hang... ezt pedig a többiek is észreveszik.
– Hé, Yoongi, itt vagy? – szólítja meg Jin, s mikor már vagy három tag szólongatására se eszmél fel, Namjoon lép oda hozzá elsőként, hogy felriassza a férfit.
– Hát ez meg mi a... szösz?! – kábul el Nam, mire Suga ugyanolyan tányér szemekkel néz fel rá, ahogyan a fotódat is bámulta.
– Ez... ez... hát, izé... – habog Yoongs, egyre inkább fel-felnevetve, majd a markába röhögve otthagyja a fiúkat.
– Szép csaj volt? – hallja még távolabbról Jimin hangját.
– Khm... igen... eléggé dekoratív – krákog a leader, mire a többi öt huhogni kezd, hogy milyen mázlista a barátjuk.
DU LIEST GERADE
ʙᴏʏᴢ ᴡɪᴛʜ ғᴜɴ » bts reactions II.
Fanfiction💌ʜᴀsᴢɴᴀ́ʟᴀᴛɪ ᴜ́ᴛᴍᴜᴛᴀᴛᴏ́: ↪ olvass és szórakozz jól! ↪ ha van ötleted és szeretnél kérni részt, írj privátban! ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ 2021. márc. -