Ezzel jövök engesztelni, amiért így eltűntem... mentségemre legyen szólva, az érettségivel voltam elfoglalva... 😅
Mik a kedvenc tinifilmjeitek (retro és mostani egyaránt)?
➽───────────────❥
sᴇᴏᴋᴊɪɴ: ᴀ ᴠᴀ́ʀᴏs ᴀʀᴀɴʏɪғᴊᴜ́ᴊᴀ
Na nem arra a fajtára gondolok, aki minden hajadon leány megrontója és minden unott háziasszony titkos szeretője.
Én arra a típusú aranyifjúra gondolok, aki mindig jól öltözködik, diákelnök, sosincs benne egy balhéban sem, a családja jó hírben áll, valószínűleg orvosnak, ügyvédnek tanul, vagy tisztségviselő válik belőle, esetleg a családi bizniszt viszi tovább, legkésőbb 25 éves korára pedig megnősül és lesz minimum egy gyereke. A családi-baráti vacsorák fénypontja, szülők őt hozzák fel példaként, ha megdorgálják a gyerekeiket, a fiatal lányok áhítozva súgnak össze a háta mögött (de ő nem használja ezt ki), a fiúk felnéznek rá, az idősebbek pedig egyenesen magasztalják, hogy milyen udvarias fiatalember.
ʏᴏᴏɴɢɪ: ᴀ ᴍᴀɢᴀ́ɴʏᴏs ғᴀʀᴋᴀs
Ufónak, vámpírnak és egyéb kirekesztettségre utaló neveken hívják, miközben ő csak békésen túlélné a mindennapokat. Alapvetően kedves fiú, de ő az, aki nem találja a helyét és emiatt furának bélyegzik. Biztos akad valamilyen fenomenális tehetsége, amit később, mikor már sikerült összeszednie némi önbizalmat, kamatoztat a nagyközönség előtt és ezzel sikerül beilleszkednie... nem utolsó sorban pedig a szerelem is rátalál.
ʜᴏsᴇᴏᴋ: ᴀ sᴜʟɪ ʙᴏʜᴏ́ᴄᴀ
YOU ARE READING
ʙᴏʏᴢ ᴡɪᴛʜ ғᴜɴ » bts reactions II.
Fanfiction💌ʜᴀsᴢɴᴀ́ʟᴀᴛɪ ᴜ́ᴛᴍᴜᴛᴀᴛᴏ́: ↪ olvass és szórakozz jól! ↪ ha van ötleted és szeretnél kérni részt, írj privátban! ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ 2021. márc. -