Sinanın gözünden
Sinan eve gitmiş çalışma masasına oturmuş ne yapacağını düşünüyordu.
Dersde hoca 2 tane okçuluk grubu olduğu için 1 grubu okul grubu olarak seçecekti ve Mavi ay 3 kişiydi. Bu nedenle hoca kasırgayı seçecek gibi gözüküyordu.Okulda
Sinan ingilizce dersinde defterinin kenarını karalarken sınıfın kapısı çaldı. İçeriye bir kız ve müdürümüz girdi.
"Merhaba çocuklar bu yeni arkadaşınız Elif."dedi müdür hanım.
"Hadi Elifcim kendini tanıt" diye ekledi.
Ben pek takınmamıştım sonuç olarak yanımda Arda oturuyordu yani sıra arkadaşı olmayacaktık ve gerisi pek önemli değildi. Benim başka işlerim vardı.
"Merhaba arkadaşlar benim ismim Elif. 14 yaşındayım ve sizinle tanıştığıma çok mutlu oldum." dedi yeni gelen kız.
Müdür hanım ellerini yeni gelen kızın omuzlarına koyarak tatlı bir şekilde gülümsedi ve konuştu."ve arkadaşlar Elif bir aralar okçulukla ilgilenmiş onu grubunuza almak istersiniz diye söyledim"
Hocanın bunu demesiyle bir anda yerimde sıçradım. Bu kızı takımımıza eklersek okul grubu olmaya hak kazanabilirdik.
Hoca yeni kızı iskenderin yanına oturttu.
Bu kızla konuşmak için arkamı döndüm ve ona sordum.
"Okçulukta ne kadar iyisin"
-"Çok önceden oynuyordum malesef şu an unutmuşumdur. Üzgünüm"
"Anladım. Peki, zaman ayırdığım için teşekkürler."____________
Üzgünüm bölümler birazcık kısa olucak. Ama çok tatlı ve eğlenceli bir kurgu olucak. Destek veren herkese teşekkür ederim 💫💜
Daha uzun bir bölüm için oy ve yorum bırakmayı unutmayın.
Oy sınırı: 10
Yorum sınırı: 10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Okçuluk Öğretme
FanfictionLeya Kırşan × Yağız Kılınç Mavi ay Kasırgayı yenebilmek için 1 üyeye daha ihtiyacı vardır. Bunun için Sinan okula yeni gelen Elifi seçmiştir.