6. Bölüm

1.1K 73 44
                                    

Eliften

Bu gün perşembeydi ve bir hafta sonra kasırga ile okçuluk yarışmamız vardı.
Kim kazanırsa okulun grubu olacaktı.

Bende kendimi geliştirmek ićin hep çalışıyordum.

Şu an mavi ay olarak çalışmaya gidiyoruz. Asya kolunu amzuma atmış konuşuyordu. Bense onu dinleyip gülüyordum. Gerçekten komik bir ailesi varmış.

Ben sessizce gülerken arkadan bir bağırış sesi geldi.

"Sinan!" diyen kişi Derindi.

Sinan Derinin yanına gitti ve bizden uzaklaştı.

Bunu görünce Asya omzuma vurdu.
"Acaba ne olucak?" dedi.

Üzüldüğümü belli etmeden cevap verdim.
-"Bilmem. Sinan pek bahsetmedi. Kızıda tanımıyorum zaten tam olarak. Herşey olabilir."

"Elif sen ne zamandır bu kadar uzun cümleler kullanmaya başladın" dedi Arda.

Lânet olsun. Sanırım çaktırmıştım.

Asya bir anda bir çığlık attı."Şuraya bakın derin gülümsüyor sanırım oldu bu iş!"

"Ne oldu Sinan!" Diye yeniden bağırdı Asya.

Sinansa kollarıyla kalp yapmıştı.

Bunu gördüğümde kalbim kırılmıştı. Gözlerim doluyordu ama saklamaya çalıştım. Sanırım Sinanı seviyorum.

"Ah bir shipimin daha mürvetini gördüm."

"Artık yeni bir ship zamanı. Şimdi seni Ece ile shipliyordum Arda." Asya bunu söylerken parmağında Ardayı gösteriyordu.

Arda ile ikisi şakayla karışık tartışıyorlardı bense kendimi toparlamaya çalışıyordum.

Sinan yanımıza geldiğinde gülümsüyordu. Asya ve Ardayı görünce bana sordu. "Ne oldu bu ikisine?"

-"Hiç her zamanki halleri."dedim ve olayı geçiştirdim.

Zil çalmıştı. Sınıfa girdik ve sıralarımıza oturduk.

Sırama oturduğumda defterimi ve kitabımı çıkarıp önüme koydum. İskender bana garip bir şekilde bakıyordu.

"Bir şeyin mi var?"

-"Hayır"

"Yalan söylüyordum. Neyin varsa benimle paylaşabilirsin."

-"Bir şeyim olduğunu defterlerimi çıkardığından mı anladın."

Küçük bir gülümsemeyle cevapladı."Hayır. Arkadaşının sevinmesi ile mutlu olan birisin ve Sinanın sevgilisi oldu ve pek neşeli değilsin."

-"Sadece durgunum biraz."

"Buda yalan gözlerini kaçırıyorsun ve ne söyleyeceğim için düşünüyorsun."

Birazcık gülümsedim.
-"Vay canına aklımı okuyabiliyor musun?"

Oda gülümsedi.
"Evet ve Sinanı sevdiğinide biliyorum."

Bunu dediğinde yüzüm asılmıştı.

Ders zili çaldığında sınıftan çıktım ve okulun çatısına çıktım. İskenderde arkamdan geliyordu. Çatıdan aşağı bakmak için durdum. İskenderde yanıma gelidi. Ve bana sarıldı.

"Sorun değil istediğin kadar ağla"

İskenderin kollarında hüngür hüngür ağlıyordum.

Hiçbir arkadaşım yanımda yoktu. Kimse beni anlamıyordu. Sadece iskender beni anlayabiliyordu.

___________

Merhaba💫💜

》Bölüm nasıldı?

》İskenderi seviyor musunuz?

》Neden Elifi sadece İskender anlıyor?

》Bir dahaki haftaki turnuvayı hangi takım alır?

Görüşürüz sizleri seviyorum💕💖💓

Oy sınırı:20
Yorum sınırı:25

Bana Okçuluk ÖğretmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin