Eliften
Bu gün her zamanki gibiydi. Asya ile yemek yiyorduk. Birden okulun kantinindeki televizyon açıldı ve okulun haberleri verilmeye başlandı.
"Dün elimize bir videl geçti ve hiç beklemediğiniz şeyler oldu. Lafı uzatmadan videomuza geçelim."dedi spiker.
Videoyu izlediğimde çok şaşırmıştım çünkü Duygu ve Iskenderun konuşmaları ve sarılması vardı.
Birden Tayfunun sesini duyduk. Tüm kantinin ortasında Duygu ve Tayfun kavga ediyorlardı. İskenderde ortalıklarda yoktu.
Bir süre sonra Tayfun gitti. Duygu ise yüksek sesli bir şekilde konuştu "O videoyu çeken her kimse onu bulup doğduğuna puşman edeceğim."
Yemeğimizi yedikten sonra Asya ile sınıfa girdik.
Asya sırasına geçerken durdurdum ve
-"Asya sence programdan falan kimin videoyu çektiğini bulabilir misin?""Daha iyi bir fikrim var. Haberlerin sunulduğu odaya gidip bilgisayardan kimden geldiğine bakabiliriz de bunu neden yapacağız ki?"
-"Duyguya bir iyilik yaparak bir turnuva daha yapabiliriz belki."
"Bilmiyorum ama denemekten zarar gelmez heralde " dedi Asya.
Dersten sonra haberlerin sunulduğu odaya gittik. Asya bilgisayarın başına oturdu bende ayakta onu bekliyordum.
Asya bilgisayarın şifresi olmadığı için çok mutluyduk. Sonuçta okulun bilgisayarına şifre koyamazlardı sonuçta.
Asya dosyalara bakarken ağzı açık kaldı. Kim olduğunu bakınca bende çok şaşırdım.
-"Nasıl ya"
Asyayla birbirimize bakarken birden kapı açıldı.
?:sizin ne işiniz var burada?
_______
Merhaba💫💜
Üzgünüm bu bölüm biraz kısa oldu ama bir dahaki bölüm daha uzun olucak.》Bölüm nasıldı?
》sizce videoyu gönderen kişi kimdi?
》sizce kapıyı kim açtı?
By
Oy sınırı:20
Yorum sınırı:20
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Okçuluk Öğretme
FanficLeya Kırşan × Yağız Kılınç Mavi ay Kasırgayı yenebilmek için 1 üyeye daha ihtiyacı vardır. Bunun için Sinan okula yeni gelen Elifi seçmiştir.