Sinan ve Elif aynı anda yaylarını çektiler.
Bıraktıklarında sonuç:Elif Sinan
9 10Sinan atıştan sonra Elife döndü ve hem kibirli hemde sevimli bir gülümseme gönderdi Elife.
-"Çok çabuk toparlanmışsın"
"Teşekkürler"
-"Söyle bakalım ne istiyorsun?"
"Bilmiyorum daha düşünmedim."Elif Sinanın bunu demesiyle gülümsedi. Bundan yırtacağını düşündü.
"Hemen sevinme ben sana hatırlatırım."
-"Ama ya!" Dedi Elif şirin bir şekilde.
"Elif öyle bakma ama aşık oluyorum."
Elif bir anda kızarmaya başladı. Bunu gören Sinanda Elifin haline gülüyordu. Elif kızgın bir şekilde küçük bir fısıltıyla konuştu:
-"Pislik"
"Duyabiliyorum. Yakışıklılığımı bu kadar övme dxhfgjddbh"
Elif ordan uzaklaşırken Sinan 3lifin yanına gitti.
"Kırılma sadece şakalaşıyorum. Sen benim gördüğüm en güzel kızlardansın. Sana aşık olmayanın gözünü oyarım."
'Sen niye aşık olmuyorsun peki' diye geçirdi içinden Elif ve Sinana teşekkür etti.
O sırada bir ses duyuldu. Derin Sinana sesleniyordu.
"Çalışman bitti mi aşkım."Sinan evet anlamında kafa salladı ve Derinin yanına gitti.
Eliften
Her yerden çıkmasa ölürsün zaten Derin.
Bende çalışma bittiği için Eve gittim. Evde ödevlerini bitirip yatağına uzandım.
Sinan ve Derinin şu an ne yaptıklarını düşünmeye başladım.
........
Okula girdiğim zaman çok mutsuzdum. Her konuda kaybediyordum. Hem sinan beni sevmiyordu hemde ona okçulukta kaybetmiştim.
Ben yanmayayımda kim yansın!
Sırama oturdum. Birkaç ders böyle geçti. Asya Arda ve Sinan benim için endişeleniyor gibiydiler.
Yanı bugün sıramdan hiç kalkmamıştım ve onlarla hiç konuşmamıştım.
Ne var yani bende mutsuz olamaz mıydım?
Bugün böyle ilerledi. Yine derin ve Sinanı izledim Arda ve Asyanın tartışmalı halleri filan...
Okul zili çaldığında eve gitmek için çantamı toparladım. Sonra çantamı sırtıma takıp okuldan çıktım.
Sinan önümden geçerken bana sessiz bir şekilde"görüşürüz" dedi.
Aldırış etmeden bende yürümeye başladım.Sinan koridorda önümden yürüyordu.
Arkadan Derin koşarken bana çarptı ve yere düştüm.
Derin hiç umursamadan Sinana sarıldı.
Sinan koluyla derini itip benim önümde durdu.
"Elif iyi misin? Derin hemen eliften özür dile!"
Ses vermedim.Derin ise kızgın bir şekilde konuşmaya başladı."Hep onunla ilgileniyorsun! Bıktım artık!"dedi ve koşarak çıktı.
Sinan bana kalkmam için elini uzatmıştı ama kendim kalkıp oradan uzaklaştım.
____________
Merhaba
》Bölüm nasıldı?
》Sizce Derin ve Sinan ayrılacak mı?
》Sizce Sinan Elife karşı birşeyler hissediyor mu?
Oy sınırı:20
Yorum sınırı:20
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Okçuluk Öğretme
FanficLeya Kırşan × Yağız Kılınç Mavi ay Kasırgayı yenebilmek için 1 üyeye daha ihtiyacı vardır. Bunun için Sinan okula yeni gelen Elifi seçmiştir.