Eliften
Okula gittiğimde bankta oturup ağlayan birini gördüm. Kim olduğunu anlamak için yanına gidip oturdum ve elimi omzuna koydum.
Bana baktığında bu kızın bizim sınıfta en önde oturan o güzel kız olduğunu anladım. Adı ne idi?.. Sanırım Duyguydu. Hatırladığım kadarıyla oda okçuydu ve karayeldendi.
"iyi misin?dememle uzaklaşıp gitmişti.
Bende ayaklamadım ve arkamı döndüğümde İskenderi gördüm. Yanlışlıkla ayağım kaydı ve üzerine düştüm. Oda beni tuttu.
Çok yakındık. Sanırım bu nedenle çok utanmıştım. Hemen kalkıp, kendimi toparladım.
Bana iyi misin diye sorduğunda konuyu değiştirmek için Duyguyu sordum.
-"Duygunun nesi yar biliyor musun?"
"Hmm bunları konuşmak için benimle bir oyun oynar mısın? Yani basketbol oynamak istiyorum ama tek eğlenceli olmuyor. Hem bu konuyu da orada konuşuruz."
-"peki "dedim ve basket sahasına gittik.
Topu sektirip bana pas attı. Bende topu sektirerek potaya doğru koşmaya başladım.
Bana yetişmeye çalıştı ve topumu kaçırmaya çalıştı. Buna izin vermeden potaya basket attım.
Potaya girmeye çok yaklaşmıştı ama malesef dışarı çıktı. Sinirlenmiştim oysaki çok güzel bir ilerleme kaydetmiştim.
İskender bana küçük bir gülümseme attı ve topu alıp potaya bir basket attı. Sinirlenmiştim.
Neyse buraya gelme nedenim farklıydı.
-"Duygunun neden ağladığını biliyor musun?"Bana yaklaştı ve topu elime verdi. Bileklerinden tuttu. Potaya atmama yardımcı oldu. Basket atmıştım.
"Yanlışatıyorsun. Kollarınla değil bilenlerin ile atmalısın. Bu arada Duyguya ne oldu bilmiyorum ama ona güvenmesen iyi edersin çünkü o biraz kurnazdır."
-"Ne ima ediyorsun?" Dediğimde zil çalmıştı.
Nede olsa sıra arkadaşıydık bunu konuşabilecek çok zamanımız vardı.
Sınıfa doğru ilerlerken telefonuma bildirim geldi.
Asya sizi "Mavi ay" grubuna ekledi.
Asya: Merhaba Elif bu bizim okçuluk grubumuz. Hadi herkez Elifin numaraları anlaması için ismini yazsın.
Bilinmeyen: Ben Arda.
Bilinmeyen: Ben Sinan. Hoşgeldin Elif.
Ben:Teşekkürler arkadaşlar 💫
Bu arada özelden bir bildirim geldi. Bu Sinandı.
Sinan: Dün seni çok yormadım değil mi?
Ben: Birazcık yorulmuş
olabilirim ama sorun değil.
Sayende daha iyi atışlar
yapabiliyorum.Sinan:Yinede seni yorduğum için üzgünüm ve gelişimin için mutlu olmana sevindim.
Sinan: Ama yinede çalışmayı bırakma.
Ben:Çok çalışıyorsun bu kadar
kendini yormamalısın.Ben: Yani sağlıklı bir başkana ihtiyacımız var diye söyledim.
Sinan: Anlıyorum ama başarı için çalışmak gerekir.
Ben: Yinede biraz dinlen.
Ben: Görüşürüz 👋
Sinan: Dikkate alacağım. Görüşürüz👋
-----------
Bölüm nasıldı?Elis etkileşimli oldu birazcık ama güzel oldu.
Bol bol yorum ve oy vermeyi unutmayın. Kendinize iyi bakın.💜🧁
Oy sınırı: 20
Yorum sınırı: 25
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Okçuluk Öğretme
FanficLeya Kırşan × Yağız Kılınç Mavi ay Kasırgayı yenebilmek için 1 üyeye daha ihtiyacı vardır. Bunun için Sinan okula yeni gelen Elifi seçmiştir.