5. Bölüm

1.2K 74 60
                                    

Görsel: Derin

Eliften

Sinan içeri girmişti. İçecekleri sıranın üzerine bıraktığı sırada Asya ona ne olduğunu sordu.

"Bana çıkma teklifi etti."dedi Sinan.

Gerçektende etmiş. Bunu duyduğumda kalbim kırılmıştı.

"Peki sen ne cevap verdin?" diye atıldı Asya.

"Ne diyecek kabul etmiştir. Öyle biri kaçmaz. Aaa bende istiyorum çok güzel."dedi Arda.

Bunu dediğinde Asya ona omuz attı ve"O senin yengen doğru konuş"dedi.

"Ne var ya hep siz sevin zaten. Biz burda neyiz ki?" Diye tirip atmıştı Arda.

"Lafı uzatma Arda. Sinan ne dedin?"

Asyaya karşılık olarak "Biraz düşüneceğimi söyledim. İki gün sonra turnuva var orada tekrar konuşacağız." Dedi Sinan.

Asya lafı uzatmadan "peki" dedi ve konuyu kapattı.

Bense sırama geçtim ve oturup düşünmeye başladım. Bir anda birinin bana seslendiğini duydum ve sevindim çünkü bu Sinandı.

"Elif" dedi ve sıramın yanına geldi. Kalbim çıkacak gibi olmuştu.

-"Efendim" dedim sorarcasına.

Elindeki vişne suyunu bana uzattı ve konuştu."Elif bu senin" dediği anda zil çaldı.

"Malesef içmeye zamanın kalmadı." dedi ve meyve suyunu elime verdi.

Cebimden para çıkartıp verirken konuştu.

"Gerek yok. Sonuçta sen istemedin ama ben seni zorladım."

Zorlamamıştı Vişne suyunu çok severdim. Ve gerçekten içmek istiyordum şu an.

"Hayır sonuçta içeceğim ve çok severim" dedim ve parayı uzattım.

Beni görmemezlikten gelip sırasına oturdu. Bense öylece kalakalmıştım.

Ders başlamıştı ve hoca yeni konuyu anlatıyordu ama benim kafam çok doluydu. Dersi dinleyemiyordum bile. Sinanın ilişki durumunu niye bu kadar önemsiyordum ki.

Önümde oturan Sinanın tatlı saçlarını izliyordum. Çok şirin ve kıvırcıktı.

Sinan arkasına döndü ve konuştu.
"Elif yedek silgin varsa verebilir misin? Ben kaybettim ve Ardanın zaten okulla bir ilgisi yok."

Arda Sinana döndü ve ona kötü bakışlar fırlattı.

"Tabiki" dedim ve ona silgimi verdim.

Tatlı bir gülücükle teşekkür etti ve önüne döndü.

Ben yine neden kabul etmesi gerektiğini düşünüyordum.

Çok cesaretiydi. Hiç korkmadan ona açılmıştı. Ben bunu asla yapamazdım.

Kız çok güzeldi ve aynı Sinan gibi en iyisini istiyordu. Bunu Sinana açılmasından anlamak kolaydı.

Aynı Sinan gibi bir yüzü vardı. Keskin yüz hatları çok ciddiydi ama gülümseyince o kadar sevimliydi ki.

Resmen birbirleri için yaratılmışlardı.
Bende onun gibi bir yüz istiyordum.

Bunu düşünürken yanlışlıkla dışarıya doğru fısıldadım.
" Estetik istiyorum. "

Bunu dememle gülme sesleri duymaya  başladım.

Bizimkiler benim sıramın önünde toplanmış bana gülüyorlardı. Çoktan zil çalmış mıydı? Bunu unutarak onlarla güldüm.

.....

Çıkışta sıramı toplarken Sinan yanıma geldi ve silgimi geri verdi. Yeniden teşekkür etti ve yanımdan ayrıldı.

Eve gittiğimde odama çıktım ve biraz film izledim. Ama hiç bir şekilde aklımdan bu sorular çıkmıyordu.

"Acaba kabul edecek mi?"

Neden olmasın.

Ahhg niye ben bunu düşünüyorum?!

---------------

Merhaba

》Bölüm nasıldı?

》Sizce Sinanın sevgilisi olursa Elif onları ayırmak ister mi? Yoksa sadece kenara mı çekilir?

》Sizce Sinan Derini mi yoksa Elifi mi seviyor?

》Sizce Derin güzel mi?

Bay bay Sizleri çok seviyorum💫💜

Oy sınırı:20
Yorum sınırı:20

Bana Okçuluk ÖğretmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin