7. Bölüm

1.1K 71 62
                                    

Eve geldiğimde kendimi direk odama attım. Ailem biraz endişelenmiş gibiydiler.

Ödevlerimi yapmak için çantamı aldım. Gerekli eşyalarımı ararken. Vişne suyunu gördüm. Alıp içmeye başladım. Tadı güzeldi ve biraz ekşiydi. Göz yaşlarım akarken içim serinliyordu.

Daha fazla uzatmadan defterime hocanın dediği yeri yazmaya başladım.

Yanlış yazdığım için silgimi aldığımda silgimi biraz daha kalın olduğunu farkettim.

Silgimi kılıfını çıkarttım. İçinde küçük bir kağıt parçası vardı. Açtığımda bir liste ile karşılaştım.

Bu Sinanın içecekleri yazmak için kullandığı kağıt parçasıydı.

Bunun silgimde ne işi vardı. Arka yüzüne çevirdiğinde bir yazıyla karşılaştım.

"Sence Derin ile çıkmalı mıyım?" Yazıyordu.

Bunu Sinan mı yazmıştı?
Peki ya ne zaman koymuştu?

Sanırım derinin teklif ettiği gün silgimi istediğinde içine koymuştu. Peki ya niye bana sormuştu ki kızı daha tanımıyordum bile.

Yoksa benim için mi? Yoksa hayır deseydim onunla çıkmaz mıydı ama artık çok geç kaldım.

Okula gidince ne yapacağım peki?

...........

7 gün sonra

Hiçbir şey yapmamıştım. Sinan hep sevgilisi ile bir yerlere gidiyordu. Okçuluk çalışmalarınıda hep ekiyordu.

Bende sevgilisi var diye ondan hep uzak duruyordum. Birkaç kere benimle konuşmaya çalışmıştı ama ona hiç cevap vermedim çünkü ne zaman benimle konuşmak istese sevgilisi onu kolundan çekip götürüyordu.

Bense şu an atış çalışıyordum. Birazdan diyerleride gelir. Yarışma başlardı. Ben birazcık erken gelmiştim.

Atışlarım çok ilerlemişti. Bu nedenle çok mutluydum.

Kapıdan söylenerek Asya girdi.
"Ya nerede bu Sinan! Ne çalışmalara geliyor nede şimdi ortalarda yok."

Yanıma oturduktan sonra kolumu omzuna koydum ve konuştum.
-"Aaa shipim"

"Dalga geçme Elif"

-"Evet şakanın sırası değil. Sende Sinanın üzerine çok gitme"

"Nasıl gitmeyeyim Elif çocuk ortalarda yok."

-"Birazdan gelir dert etme."

Bir süre sonra kasırgada bizde toparlandık. Şu ananda en son olsada gelmişti.

Atışlar başlamıştı ama Sinan biraz yorgun ve uykusuz görünüyordu.

Asya ve Duygu ilk atışlar için kalktı.

Atışlar

Asya      Duygu
   8               8

Arda      Ayberk
    7                6  

Sinan      Tayfun
     4               9

Sinanın 4 atmasıyla bizim grup çok şaşırmıştı. Kasırga ise gülüp alay ediyorlardı onunla.

Bende ayağa kalktım ve atışını yapmak için hazırlandım.

Tayfunun arkamdan söylediğini duyduğumda sinirlendim. Bana "Yeni üye zaten yeteneksiz, biz kazandık bile."

Sonuç

  Elif            Ece
   10               8

Herkes benim 10'u vurmamla şaşırmıştı. Ama malesef bu kazanmamız için yeterli olmamıştı.

Asya ayağa kalkıp Sinana karşı bağırmaya başladı. "Hepsi senin suçun senin yüzünden yenildik!"

Sunanda ayağa kalktı ve...

_____________

Evet 1k oluşturmanıza özel yb attım.
Hepinize çok teşekkürler. Seviliyorsunuz💫💜

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

》Bölüm nasıldı?

》Sizce Sinan ne yapacak?

》Asyayı haklı buluyor musunuz?

》Sizce Elif notun cevabını vermeli miydi ya da verecek mi?

By

Oy:20
Yorum:20

Bana Okçuluk ÖğretmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin