Sinandan
Okumu çektim ve bir atış yaptım.
9 gelmişti. İyiydi ama yeterli gelmiyordu her zaman daha fazlasını istemekten kendimi alı koyamıyordum.Okumu ve yayımı koyduğumda gitmek için arkamı döndüm. Asyanın koşarak bana doğru geldiğini gördüm.
Asya yanıma geldiğinde ellerini dizlerine koyup derin nefesler alıyordu. Koştuğu için yorulmuştu. Nefesi düzene girince konuşmaya başladı
"Sinan hoca okul okçuluk takımı için seçmelerin yapılacağını ve kayıtların 2 gün sonra başlayacağını söyledi. Acele etmemiz lazım. "
Niye bu kadar yakına koymuşlardı ki? Dedim içimden ve iç çektim. Bir anda zil çaldı bizde Asya ile sınıfa geçtik.
Elif sırasında oturuyordu. İskender ile beraber bir kitaba bakıp gülüşüyorlardı. Bu kadar komik olan neydi?
......
Ders bittikten sonra Elifi sınıftan çıkmadan yakaladım. Konuşmak istediğimi söyledim ve yeniden onu okçuluk takımımıza davet ettim.
-"Dediğim gibi çok uzun zaman önceydi."
"Olabilir birkaç alıştırmadan sonra çok iyi atış yapabileceğine inanıyorum"
-"Peki"
.......
Okul çıkışında mavi ay olarak toplanmıştık ve antreman için şu an spor salonundaydık. Spor için özel kıyafetlerimizi giymiştik.
Asya Elifi gördüğünde sevinç çığlığı attı ve Elife sıkıca sarıldı.
-"Sinan bu benim niye aklıma gelmedi ya Elif okçuydu. Çok mutlu oldum. Artık grubumuz tam." dedi Asya.
-"Sevindiğini herkesin kulaklarını patlatarak gösterdin zaten Asya" dedi Arda.
"Hadi o zaman alıştırmalara başlayalım." dedim.
Oku elime aldım ve Ardaya uzattım.
-"Niye önce ben ya" dedi Arda.
"Bunun öncesi ve ya sonrası yok Arda, hadi"
Arda yayı eline aldı. Çek bırak yaptıktan sonra Arda 8 atmıştı.
Sonra Asyada attı o ise 7 atmıştı.
Sıra bana gelmişti ben yayımı çektim ve bıraktım. Evet, tam isabetti 10 vurmuştum.
Sıra Elife geldiğinde birazcık korkmuş gibi görünüyordu. Okunu çekerken elleri titriyordu.
Ona hatırlatmak için arkasına geçtim ve oku tutan ellinin üstüne elimi koydum. Hedefi almasına yardımcı oldum. Bu onu daha çok heyecanlandırmış gibiydi. Kulağına fısıldadım.
"Çek ve bırak "
Sonuç gayet iyiydi. 8 atmıştı. Bana baktı ve gülümsedi. Bende ona
"Bir daha at" dedim.
Oda yayı aldı ve bir atış daha yaptı 3'e gelmişti. Birazcık üzülmüş gibiydi. Daha fazla antrenmana ihtiyacı vardı.
"Evet antreman bitmiştir artık eve gidebilirsiniz."
Herkes toparlanmış gidiyorduki Elifi durdurdum.
"Elif seninle biraz daha çalışmamız lazım. Merak etme fazla uzun sürmez."
Elifle yoruluncaya kadar çalıştık elif çok iyi olmasada en azında 6-7 atabilmeye başlamıştı.
Elifle okuldan çıktık ve otobüse bindik. Elifle yan yana oturmuştuk. Elif cam kenarına oturmuştu.
Yolculuğumuz sessiz bir şekilde ilerliyorken bir anda Elifin kafası omzuma düşmüştü. İlk önce şaşırdım sonra uyuduğunu farkettim. Bu gün onu çok yormuştum sanırım.
Ama şu an çok tatlı görünüyordu. Neredeyse onu yorduğum için mutlu olacaktım.
Bir süre sonra uyandı ve ikimizde evimize vardık.
...........
Bölüm nasıldı?
Oy sınırı: 15
Yorum sınırı:20
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Okçuluk Öğretme
FanficLeya Kırşan × Yağız Kılınç Mavi ay Kasırgayı yenebilmek için 1 üyeye daha ihtiyacı vardır. Bunun için Sinan okula yeni gelen Elifi seçmiştir.