Yazardan
Sinan parmağını Asyayı tehdit eder gibi ona doğru uzattı.
"Sen bana okçuluk öğretemezsin Asya. Benden ilk defa yüksek attın diye kendini bir şey sanma.""Ben düşük attığım zamanlarda bile çokça çalışmıştım. Senin gibi keyfim için asla ekmedim."
Sinan sinirle oradan ayrıldı. Asta kendi kendine kafayı yiyordu.
Arda ile bense birbirimize boş boş bakıyorduk. Ne Sinanı nede Asyayı bu kadar sinirli görmüştüm.
Asya elindeki yayı yere fırlattı.
"Ben artık grupta yokum. Ne yaparsanız yapın."dedi ve çıktı.Kasırga ise bizimle dalga geçiyordu.
"Mavi şirinler dağıldı ha?!"dedi Duygu.
"Sen bana okçuluk öğretemezsin Asya! Djfdcvfdv" ecenin kahkahaları tüm salonu kaplamıştı
"Ben düşük attığım zamanlarda bile çokça çalıştım."dedi tayfun kızımdı bir ses çıkartarak
Bizi taklit ediyorlardı.
Arda bana Sinana ve Asyaya bakacağını söyledi ve gitti.
Bende oradan usulca ayrıldım.
Bir süre sonra Arda Asya ile geri döndü. İkisinede sarıldım ve Sinanı sordum.
"Bende seninle o konu hakkında konuşmak istiyordum. Sinanı geri getiremiyoruz birde sen mi konuşsan? Sevgilisi de çok endişeli."
-"Peki ama benimle konuşacağını sanmıyorum."
Sınıftan çıktım Arda bana Sinanın bodrum katta müzik sınıfında olduğunu söyledi.
Müzik sınıfının kapısının önünde durdum ve boşluktan içeri baktım. Sinan sıralamadan birinde oturuyordu.
Kapıyı tıklayayım ve
-"girebilir miyim?" dedim.
"Okulun sahibi değilim yani senin keyfine bağlı."
İçeri girdim ve yanına oturdum. Omzuna elimi koyup konuştum.
-"iyi misin?"
"Bu ne zamandır seni ilgilendiriyor. Benimle konuşmak bile istemiyordun."
-"Ben sadece sevgilin rahatlasızlanmasın diye-"
"Gerek yok. Bu gün sadece başarım için yanımda olduğunuzu gördüm."
-"Hayır öyle bir şey yok."
"Yeter artık Elif konuşmak istemiyorum!"
Bana bağırdığında üzülmüş hemde kızmıştım.
-"Hayır Sinan sen kendinden başkasını önemsemeyen bencil bir insansın! Senin kimseye kızmaya hakkın yok!"
-"Asyanın sana kılmasının nedeni senin başarısızlığın değil çabalamaman."
Bunu dememle giden Sinan geri dönerek önümde durdu. Başını eğdi ve sessiz bir şekilde "özür dilerim" dedi.
-"Özür dilemene gerek yok. Sadece bizimle çalış. Ben çalışkan,hırslı Sinanı geri istiyorum."
"Ama çok geç Elif kaybettik."
-"Önemli olan arkadaşlığımızı korumak ve bence biz bir süre sonra onlardan daha iyi olabiliriz."
"Teşekkürler Elif. Sen bana iyi geliyorsun." Dedi ve bana sarıldı şoktaydım. Bir süre sonra kendimi toparlayıp kollarımı beline sardım.
.....
Bir süre sonra Sinan bizimle antreman yapmayı sıklaştırdı. Artık hepimiz çok iyi atışlar yapıyorduk.
Ben ok çalışmaları yapıyorken Sinan geldi.
"Hadi yarışma yapalım. 3 atış kim kazanırsa Karşısındakinin istediği bir şeyi yapacak."
Kabul ettim ve atışlara başladık.
Elif Sinan
8 9
10 9Berabereydik ve son atışlar için hazırlandık.
-"Kaybetmeye hazır ol Sinan"
"Ben kaybetmem Elif."
___________
Merhaba💫💜
》Bölüm nasıldı?
》Sizce kim kazanacak?
》Sizce Elif kazanırsa ne ister?
》Sizce Sinan kazanırsa ne ister?
Oy sınırı:20
Yorum sınırı:20By sizleri seviyorum🍒🍓🍑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Okçuluk Öğretme
FanfictionLeya Kırşan × Yağız Kılınç Mavi ay Kasırgayı yenebilmek için 1 üyeye daha ihtiyacı vardır. Bunun için Sinan okula yeni gelen Elifi seçmiştir.