Oylamalar için teşekkürler sizi seviyorumm :* Hikaye nasıl gidiyor arkadaşlar sizce ? Kısa veya uzun mu ? Okurken akıcı mı ? Yorumlarınızı bekliyorum :))
-Sabah oldu. Kızlar biraz daha uyumayı tercih etti. Bense hazırlanıp çıktım. Koridorun sonunda bağrışmalar duydum ve oraya gittim. O da ne ? Slyhterin'den Blaise, Ravenclaw 1. sınıf olan Edward'ın zorla asasını almış dalga geçiyor. Hemen yanlarına koştum.
Y/n: Ne yaptığını sanıyorsun Blaise ? Edward'ın asasını geri ver.
Blaise: Dur bakalım orda bir. Çocuk mu sandın sen beni geri çekil karışma işime bulanık.
-O sırada Draco, Harry, Hermione ve çoğu kişi çevremizde toplandı.
Draco: Bulanık, sana ailen herkesin işine karışmamanı öğretmedi mi ?
Y/n: Ailem bana zor durumda olanlara yardım etmemi öğretti Malfoy. Görmüyor musun Blaise Edward'dan daha güçlü büyüler biliyor bu yüzden eziyet ediyor neredeyse.
Blaise: Ama..
Draco: Sen dur Blaise. Madem küçük hanım çok biliyor biz seninle aynı seviyedeyiz bayan Y/n. Var mısın ufak bir düelloya ?
-Hermione ordan kafasını hayır anlamında salladı.
Y/N: Neden olmasın ? Expelliarmus !!
Malfoy: Ascendio!! (kişiyi yükseğe sıçratan büyü)
-O sırada şiddetli bir şekilde yere düştüm. Bacağım çok acıyordu ağlayacak durumdaydım. Yerdeydim, Draco yanıma yaklaştı ve mesafemiz çok azdı.
Draco: Y/N, sen de her zaman kaybetmeye mecbursun. Bunu unutma !(Bölüm 5'te Y/n'in Dracoya söylediği cümle bölüm 5'ten okuyabilirsiniz.)
-Dedi ve gitti. Slytherinliler bile üzülerek baktı bana. Yaptığı çok sert bir büyüydü. Canımın acımasına mı, herkese rezil olmama mı yoksa Draco'nun bana hiç üzülmemesine mi yanayım bilemedim. O sinirle sınıfa girdim. Bir anda Draco'nun birkaç arkadaşı yanıma geldi.
Tom(Malfoy'un arkadaşı ve Tom Riddle ile bir ilgisi yok karışmasın): Nasılsın ?
Max: Bir şeye ihtiyacın olursa söyle. Draco ayıp etti ama isteyerek yapmamıştır. Bu kadar canının acıyacağını tahmin etmemişti.
Y/N: Elinde olsa beni öldürecek, ne tahmin etmesinden bahsediyorsunuz siz ?
Tom: Öyle düşünme y/N, bize sordu senin nasıl olduğunu.
y/N: Çok düşünür ya. Neyse ben iyiyim siz de sağ olun çocuklar iyi dersler.
Tom ve Max: İyi dersler.
2 saat sonra ders bitti.
y/N: Bacağım çok ağrıyor Hermione, revire gitsem iyi olacak.
Hermione: Beş dakika beklesen birlikte gideriz. Tek gidemezsin zor yürüyorsun.
Y/N: Merak etme giderim. Odada görüşürüz.
-Sınıftan çıktım. Merdivenlere yöneldim. Tam o anda hareket etmeye başladı neredeyse düşüyordum arkamdan biri tuttu.
Draco: İyi misin ?
Y/N: Çok umrunda ya. İyiyim neyse sağ ol tuttuğun için.
Draco: Nereye bu halde ? O bulanık arkadaşların nerede ?
Y/N: Revire gidiyorum Malfoy. Gurur duy eserinle.Neyse gidiyorum ben.
Draco: Peki.
Y/N: Hey sen nereye böyle ?
Draco: Bu halde yürüyemezsin o yüzden seni ben götürüyorum.
Y/N: İstemez.
Draco: Ben de çok meraklı değilim bayan çok bilmiş. Madem benim yüzümden oldu ben de geliyorum.
-Cevap vermedim. Beni revire bıraktı. Revirde buz koyup geri yolladılar. Draco odamın kapısına kadar geldi.
Draco: Benden bu kadar. İyi geceler.
Y/N: Malfoy ?
Draco: Evet ?
Y/n: Teşekkür ederim.
-Ben odama geçtim. Kendimi yatağa atıp uyudum. Neden teşekkür etmiştim ki ? Bacağımı kırdığı için mi ? Sanırım istemeyerek yaptığını biliyordum ve revire götürmesi hoşuma gitmişti. Bugün çok yorgundum. Bakalım Hogwarts'ta daha ne maceralarla karşılaşacaktım.
Oylamayı ve fikir belirtmeyi unutmayın arkadaşlar :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile Hayal Et |30 Yıllık Gizem|
FanfictionY/n karakterinin Hogwarts'a yeniden gelmesiyle tüm Slytherinlilerin özellikle Draco Malfoy'un nefreti onunla olacaktı. İkisini birleştiren 30 yıl öncesine ait büyük bir sır vardı. Y/n, annesinin yolundan mı gidecekti yoksa kendine yepyeni bir yol mu...