Arkadaşlar yorum ve oylarınız için çoook teşekkür ederimmmm <3 İyi okumalar.
Hogwarts'ta saat 20.00
Harry: Akşam yemeğine inelim hadi.
Luna: Baya acıkmışım hemen gidelim.
Y/n: Bir saniye durun, bu notlar ne böyle ?
-Ortak salona inerken koridorda duvara asılmış onlarca kağıt duruyordu. Yavaş yavaş okumaya başladık.
HERKES KIYAFETİNE AZAMİ DERECEDE ÖNEM GÖSTERECEK !
TÜM ÖĞRENCİLER ASALARINI GEREKMEDİĞİ SÜRECE KULLANMAYACAK !
ERKEK VE KIZ ÖĞRENCİLER HİÇBİR ŞEKİLDE SAMİMİ OLMAYACAK !
HERKES PROFESÖR UMBRİDGE'İN SÖYLEDİĞİ TÜM EMİRLERİ UYGULAMAK ZORUNDADIR.
ÖĞRENCİLER MÜZİK DİNLEMEYECEK.
ÖĞRENCİLER YASAKLI KELİMELERİ KULLANMAYACAK, EĞLENCEYE FAZLA VAKİT AYIRMAYACAKTIR.
-SİHİR BAKANLIĞI
Ron: Bu da ne demek oluyor ?
Hermione: Hogwarts'ın kıyameti mi yaklaşıyor bütün bu saçmalıklar nedir ?
-Tüm okul asılan uyarılara dikkatle bakıyordu. Hep birlikte ortak salona geldik.
Dumbledore: Çocuklar, gelirken uyarıları görmüşsünüzdür. Hepiniz o uyarılara uymakla yükümlüsünüz. Okulumuz büyük bir tehdit altındadır. Gereken bilgileri zamanı geldikçe vereceğiz. Güvende olduğunuzu bilmenizi isterim. Afiyet olsun.
Harry: Dubledore benimle bir şey konuşmak istediğini söyledi. Yemekten sonra yanına gideceğim.
Y/N: Daha sonra bizim odada buluşalım. Ne olup bittiğini konuşmamız gerekecek.
-Hep birlikte keyifsiz bir akşam yemeği yedik. Ortak salonda Draco'yu görememiştim. Yemek bittikten sonra hepimiz odaya çıktık. Harry Dumbledore'un yanına gitti ve yarım saat sonra bizim yanımıza geldi.
Y/n: Ne oldu ?
Harry: Hogwarts'tan çok benim tehlike altında olduğumu söyledi. Aslında bunu söylememesi gerekiyormuş ama çok dikkat etmem gerekecek. Kendimi korumayı öğrenmeliyim.
Hermione: Hep birlikte öğrenmeliyiz. Harry bir fikrim var. Hep birlikte bir grup kurup kendi kendimize savunma derslerini öğrenelim. Ne dersiniz ?
Ron,Luna ve Y/N: Bize uyar.
Harry: Umbridge çok tehlikeli bir kadın duyarsa işimiz biter.
Hermione: İhtiyaç odasında işimizi halledeceğiz. Hem o hiçbir şey yapamaz.
Y/n: Alın şu kağıtları isim ve imza atın. Daha sonra diğerlerine sormak için herkesle konuşacağım. Gece odalarına gitsem daha güvenli olacaktır.
Luna: Çok dikkatli olmalısın y/n.
-Hepimiz imzalarımızı attık. Önce Ginny ve arkadaşlarının odasına daha sonra Weasley'lerin odasına gittim. En son Cedric'in odasına ve Cho'nun odasına gittim ve onlardan da imza aldım. Toplamda 15 kişi olmuştuk. Güvendiğimiz herkes o listedeydi. Tam odama geçerken Draco ile karşılaştım.
Draco: Bu saatte ne yapıyorsun burda ?
Y/N: Uyku tutmadı biraz dolaştım. Akşam yemeğinde yoktun Dumbledore Hogwarts'ın artık tehlikeli olduğunu söyledi.
Draco: Haberim var. Bana bir şey olmaz o yüzden fazla takmıyorum. Harry ve onun gibi olanlar korkmalı.
Y/n: Ne demek istiyorsun ?
Draco: Hiç. Neyse iyi geceler.
-Yine Draco ve yine boş konuşma.. Şu çocukla anlaşmak aşırı zordu. Arkadaşlarımdan nefret etmesine rağmen ona karşı hislerim vardı. Odama gittim ve Harry o listenin bende durmasının daha iyi olacağını söyledi. Ben de onu odamda gizli bir yere sakladım. Ertesi gün için bir buluşma ayarladık. Beşer kişilik gruplar hep birlikte ihtiyaç odasında toplanacaktık. Her şey ayarlanmıştı. Ertesi gün dersimiz yoktu ve kahvaltıdan sonra 15 kişiyle birlikte ihtiyaç odasında buluştuk.
Harry: Arkadaşar , Voldemort geri döndü ve okulumuz tehlike altında,tabii biz de. Bundan sonra kendimizi korumayı öğrenmeliyiz. Bana profesör Snape yardımcı olaacak. Ben de burda size göstereceğim. Geldiğiniz için hepinize teşekkür ederim.
Y/N: Hadi bir fotoğraf çekelim hatıra kalsın.
-O günden sonra her gün birer saat çalışma yaptık. Dikkat çekmemeye ve ayrı ayrı dolaşmaya çok dikkat ettik. O dersler bize çok şey öğretti. Kimsenin bir şey planladığımızı bilmediğinden emindik. Ta ki o ana kadar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile Hayal Et |30 Yıllık Gizem|
FanficY/n karakterinin Hogwarts'a yeniden gelmesiyle tüm Slytherinlilerin özellikle Draco Malfoy'un nefreti onunla olacaktı. İkisini birleştiren 30 yıl öncesine ait büyük bir sır vardı. Y/n, annesinin yolundan mı gidecekti yoksa kendine yepyeni bir yol mu...