Arkadaşlar bu bölüm biraz uzun oldu ama fotoğraf eklediğim için çok görünüyor. Kesinlikle tamamını okumanızı tavsiye ettiğim bir bölüm. En çok eğlenerek yazdığım bölüm de bu oldu. Bu arada yorumlarınız ve oylarınız için teşekkür ederim<3 En alttaki yorumumu okuyun lütfen yoksa meraktan çatlarııımm :D
Hogwarts'ta saat sabah 10.00.
y/n: Kızlaaaarr hadi uyanın. Bugün çok işimiz var. Akşamki parti için hazırlanacağız.
Hermione: Ne bu heyecan Y/n ? Daha akşamki partiye çok var.
Luna: Ne olacak Hermione, partiye tüm kızların gözdesi Malfoy'la katılmak kolay şey değil hahah. Anca hazırlanır.
Y/n: Çok komik Luna, ama şimdi gülmeyeceğim sonraya sakladım :D
Hermione: Napıyoruz akşama kadar bir planınız var mı ?
Y/n: Plan çoktan hazır. Önce güzel bir kahvaltı yapalım.
Hermione ve Luna: Bize uyar.
-Kızlarla yemek salonuna indik. Güzelce kahvaltımızı yaptıktan hemen sonra odalarımıza çıkarken koridorda Pansy ile karşılaştık.
Pansy: Sen daha hazırlanmadın mı ? Ben bir hafta öncesinden başlarsın diye düşünmüştüm anca toplarsın kendini hahahhaha.
Hermione: Ne diyorsun sen ya ?
Y/n: Kapa çeneni Pansy yoksa ben kapamasını bilirim.
Pansy: Gizli odada başına gelenleri ne çabuk unuttun. Aynısını bi daha yaşamak istemiyorsan sen çeneni kapat. Aynı zamanda Draco seni partiye çağırdı diye havalara girme, acıdığı için çağırdı.
Y/n: Partiye kimse seni davet etmedi diye triplere girmene gerek yok. İstersen baykuşumu bir akşamlık sana eşlik etmesi için ayarlayabilirim.
-Tam o sırada kolumdan tutar ve ben de onu iterim. Pansy yere düşer. Draco tüm bunları görerek yanımıza gelir. Pansy'i yerden kaldırır.
Malfoy: Ne oluyor burda ?
Pansy: Y/n 'yi görmüyor musun zorbalık yapıyor.
y/n: Bu daha hiçbir şey Pansy. Zorbalığımı görmek dahi istemezsin.
Malfoy: Tamam y/n. Pansy hadi odana geç.
Y/n: Ne bu şimdi Malfoy ? Ne zamandan beri Pansy seni dinliyor oldu ?
Malfoy: Slytherine girdiği andan itibaren. Oradaki herkes sözümü dinlemek zorunda.
Y/n: Her neyse. Ben odama geçiyorum. Akşam görüşürüz.
Malfoy: Görüşürüz.
-Kızlarla odamıza geçeriz.
Hermione: Tam bir salak bu çocuk. Kendini ne sanıyor böyle ?
Y/n: Sence bu elbise bu ayakkabıyla olmuş mu ?
Hermione: Beni hiçbir zaman dinlemeyeceksin değil mi ?
Luna: Hadi kızlaaar. Y/n çok hoş duracağından eminim.
- Önce elbiselerimizi hazırladık. Daha sonra duşa girip saçlarımızı yaptık. Benim giydiğim elbise ve ayakkabı şöyleydi:
-Saçımı da at kuyruğu yapmıştım. Güzel bir makyaj yaptıktan sonra hazırdım. Kızlar da hazırlanmıştı. Hepimiz mükemmel olmuştuk. Ron ve Harry Hermione ile Luna'yı almaya geldiler.
Ron: Sen Malfoy'a güvenme bizimle gel Y/n. Baksana ortalıkta yok.
Y/n: Geleceğini biliyorum Ron. Siz gidin aklınız kalmasın.
Ron: Peki öyleyse.
-Onlar gitti. Partinin başlamasına 20 dakika kalmıştı. Acaba gelmeyecek miydi ? Koridora çıkıp bakmaya karar verdim. Koridor karanlıktı. Arkamdan bir gölge geldi ve döndüğümde bu Draco'ydu.
-Arkadaşlar bu arada y/n'nin giydiği şeylerle Malfoy'un Hogwarts'da partide giydiği takım aşııırrrııı uymuyor mu ? Bir ben mi yakıştırdım bu kadar :D Gerçekten bir düşünsenize Draco'nun yanında o elbiseyle birinin katıldığını eminim harika yakışırlardııııı biz de hayran hayran seyrederdik. Sizin de düşüncenizi merak ettim <3 Yorumlarda görüşürüüüzz :)
Birbirimize bakakaldık.
Malfoy: Y/n, sen.. sen çok.. çok güzel olmuşsun.
Y/N: Teşekkür ederim. Sen de çok tatlı olmuşsun.
-diyip göz kırptım ve yanağından öptüm. Partinin olacağı yere gittik. Tüm gözler üzerimizdeydi. Kendimi hiç olmadığım kadar mutlu hissediyordum. O sırada profesör McGonagall geldi.
McGonagall: Arkadaşlar bir dans yarışması yapacağız. Tüm çiftler sahneye gelsin lütfen. Bu tohumun adı sarmaşık. Tohumun birbiriyle en çok çekimi olan, duyguları tamamen saf olan çiftimize bir sürprizi olacak. İlla aşk olması gerekmiyor, dostluk da dahildir hadi başlayın.
-Herkes dans etmeye başladı. Malfoy beni de dansa kaldırdı. Dans bitene kadar göz göze dans ettik. Sanki gözlerinde kaybolmuştum. Orda tek başımıza dans ediyor gibiydik. Tam o sırada üstümüzden papatyalar düşmeye başladı. Tohum bizim üzerimizde durmuştu. Okuldaki herkesin gözleri bizdeydi. Biz dahil herkes şaşkındı.
McGonagall: Kazanan çiftimiz sizsiniz demek. Gelin bakalım bu yarışmayı siz kazandığınız için bu taçlar sizin.
-İkimize de taç taktı. Kendimi mutluluktan havaya uçacakmış gibi hissettim. Daha sonra herkes alkışladı.
Malfoy: Seninle vakit geçirmek çok güzel y/n. Ne düşünüyorsun tohum konusunda ?
y/n: O kadar güzel dans ettik ki o yüzden verilmiştir.
Malfoy: (imalı bi şekilde) Eminim ondandır. Benim beş dakika lavobaya gitmem lazım geliyorum hemen.
-Neredeyse 20 dakika olmuştu. Herkes çok eğleniyordu. Draco hala gelmemişti. Çok merak ettim ve kalkıp onu aramaya başladım. Harry ve Ron'a sordum ama onlar da nereye gittiğini bilmiyorlardı. Korkmaya başladım. Zaten her yer biraz karanlıktı. Önümü zor görüyordum. Tam o sırada ağlama sesi duydum ve kafamı çevirdim.
Y/n: Malfoy ?
-Arkadaşlar sizce dansımızda çalan müzik ne olabilirdi :D Ne isterdiniz ? Fikirlerinizi alalım bakalımmm <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile Hayal Et |30 Yıllık Gizem|
FanfictionY/n karakterinin Hogwarts'a yeniden gelmesiyle tüm Slytherinlilerin özellikle Draco Malfoy'un nefreti onunla olacaktı. İkisini birleştiren 30 yıl öncesine ait büyük bir sır vardı. Y/n, annesinin yolundan mı gidecekti yoksa kendine yepyeni bir yol mu...