Bölüm 11

5.4K 338 155
                                    

Oylamalarınız ve güzel yorumlarınız için hepinizi çok öpüyorummm :*  İyi okumalar hepinize :)

Ortak salonda tüm sınıflar akşam yemeğini yiyorduk.

Dumbledore: Çocuklar yarın birkaç günlük tatile giriyorsunuz. İyi eğlenin çünkü döndüğünüzde zor bir dönem sizi bekliyor olacak. Dönüşünüz için de bir parti ayarlamaya çalışacağız. 

y/N: Birkaç gün için 5 saatlik yolu çekiyoruz ya.

Harry: Her şeyden şikayet etme y/N. Ne güzel işte babanın yanına gidiyorsun.

Y/n: Yaa hiç sorma o güzelliği.

Hermione: Hadi çocuklar yemeklerimizi yiyelim de bu gece erken uyuyalım.

Ron: Bence de.

-Yemek yedikten sonra odalarımıza çıktık ve uyuduk. Sabah kahvaltısını da yaptıktan sonra trene bindik. 2 saat sonra: 

Harry: Y/N uyan. Şuna bi baksana.

y/N: o da ne ?

Harry: Bir mektup. 

''Harry 404 numaralı odaya gel.''

y/n: Hermione ve Ron nerde ? Belki onlar göndermiştir.

Harry: Gidip baksam iyi olacak.

Y/n: Saçmalama bende geliyorum.

-Harry ile birlikte tren koridoruna çıktık. 404 numaralı odanın önünde birbirimize baktık ve bi anda içeri girdik. BUM! Kafamızdan aşağı un döküldü. Kafamı kaldırdım ve: 

Y/n: MALFOOOOYYYY!!!!

Malfoy: Yok artık y/n senin ne işin var burda ?

Harry: Lan ne yapmaya çalışıyorsun ?

Malfoy: Bu planı sadece senin için yaptık Harry, korkup yanında y/n mi getirdin ?

Blaise: Yalnız Harry'nin haline bakın ahahahhaha

y/n: Ya siz şaka mısınız ? Sizi her gördüğümüz gün başımıza felaket geliyor.

Malfoy: Geçen gün öyle demiyordun ama.

Harry: Bunu sana ödeticem Malfoy. Unutma. 

Malfoy: Unutmam unutmam.

-Harry önden çıktı. Ben de arkasından. Koridorda Malfoy kolumdan tuttu:

Malfoy: Gerçekten senin geleceğini bilmiyordum. Harry içindi bu sürpriz. 

Y/N: Sürpriz mi ? Ben olmasaydım bile sadece Harry'e bunu yapmanın bedelini ödetirdim Malfoy. 

Malfoy: (gülerek) Noldu ya beğenmedin mi ?

-Malfoy'a kötü bir bakış attım.

Malfoy: Şaka yapıyorum. Ayrıca çok tatlı görünüyorsun bu halde.

Y/N: Şaka mı yapıyorsun, hem babama ne dicem ben ?

Malfoy: Un çuvalına düştüm yanlışlıkla de.

Y/n: MALFOY.

Malfoy: Temizlenmene yardım edebilirim. (göz kırpar)

Y/n: İstemez kalsın. 

Hermione: Hey bu halin ne ?

Malfoy: Bi siz eksiktiniz tatlı aşıklar.

Ron: Kes sesini Malfoy.

y/n: Sakin olun. Malfoy'un her zamanki aptalca şakaları işte. Hadi odamıza gidelim.

Malfoy: Görüşürüz y/n.

Y/n:  Başıma yine bir felaket gelmeyecekse görüşürüz. 

-Hepimiz odaya geçtik. Bir kaç saat yolculuktan sonra evimize vardık. Ben hemen duşa girip uyudum.  Diğer gün de Muggle dünyasındaki arkadaşlarımla vakit geçirdim. Akşam eve geri döndüm ve yatağıma yattım. 2 gün sonra okula geri gidecektik. Okulu özlemiş miydim ? Yoksa arkadaşlarımı mı özlemiştim ?  Tam o sırada cama vuruldu. TAK TAK TAK.

Y/n: Bu da ne böyle ? 

-Camı açtım. 

y/n: Yok artık. Malfoy ?


Draco Malfoy ile Hayal Et |30 Yıllık Gizem|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin