Bölüm 12

5.4K 335 226
                                    

Eveett yeni bölüm geldi. Arkadaşlar hikayemde sizlerin de emeği var. Siz yorum yapıp oyladıkça ve en önemlisi beğendikçe hikayeyi daha bir hevesle yazıyorum. Hepinizi seviyorum. Yorum yapan ve oylayan bebekleriimee çook teşekkür edeeriiiim :* 

-Camı açtım.

y/n: Yok artık. Malfoy ? Ne işin var senin burda ? 

Malfoy: Sorgulayacağına beni içeri al. Yoksa birazdan yere düşeceğim. 

-Draco'yu odama aldım. Etrafa bakındıktan sonra camı kapattım. 

y/n: Bir açıklama yapmayacaksın sanırım ? Bu da mı bir sürprizin ?

Malfoy: Asıl sürprizi yarın göreceksin. Sabah kahvaltıya gidiyoruz.

y/n: Benim niye bundan haberim yok ?

Malfoy: Şimdi oldu işte. Saat 10.00'da sokağın köşesinde bekleyeceğim. İyi geceler.

-Diyip camdan geri gitti. Çok şaşırmıştım. Evimi nerden biliyordu ? Niye kahvaltı yapmak istemişti? Bunların hepsini yarın öğrenecektim. Güzelce uykuya daldım.

Bay Holmes(baba): Kızım uyan kahvaltı hazır.

y/n: Baba çok üzgünüm ama bu sabah arkadaşlarımla kahvaltı yapacağım.

Bay Holmes(baba): Keşke önceden haberim olsaydı. Her neyse size afiyet olsun. 

-Babam odadan çıktı. Hemen hazırlanıp dışarı çıktım ve Malfoyu gördüm. 

y/N: Kaderimde koskoca Draco Malfoy'u kapımda bekletmek de varmış hahaha :)

Malfoy: Bir kereliğe mahsus şeylere sevinmemelisin y/n. Tut elimden de kimse görmeden ışınlanalım aklımda bir yer var. 

-der demez elimden tuttu ve bir çimenliğe ışınlandık. Kenarda göl ve çok güzel meyve ağaçları vardı. Aşık olmuştum resmen. Yerde kahvaltı hazırdı. 

Malfoy: Şu muggle dünyasına da bi alışamadım tuhaf geliyor. Hadi gel kahvaltımızı yapalım.

-Yere oturduk ve kahvaltı yapmaya başladık. Poğaçalar börekler her şey vardı.

Y/n: Bu kahvaltıyı sen mi hazırladın? 

Malfoy: Büyücü olduğumu biliyorsun y/n. 

y/N: Evimi nerden buldun ?

 Malfoy: Babam Lucius Malfoy. Unuttun sanırım. İstediğim her bilgiyi alırım.

y/n: Niye kahvaltıya çağırdın ki ?

Malfoy: FBI sorgulaman bittiyse kahvaltı yapmak istiyorum. 

Y/n: Hahaha pekiii :)

Malfoy: Gerçek kişiliğini öğrendim diyelim. Hogwarts'da sana yapmamam gereken şeyleri yaptım ve telafi ediyorum. Tüm gün benimlesin.

y/n: Burdan sonra nereye gidiyoruz ?

Malfoy: Gidince öğrenirsin.

-Birkaç saat keyifle kahvaltı yaptık. Daha sonra yeniden ışınlandık veee bu sefer lunaparktaydık.

 Daha sonra yeniden ışınlandık veee bu sefer lunaparktaydık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/n: Yok artık Malfoy. Böyle eğlenceli biri misin sen birine anlatsam asla inanmaz.

Malfoy: İnsanına göre diyelim. 

-Önce oyunda silah atıp oyuncak tavşan kazandı ve bana hediye etti. Daha sonra hızlı trene ve korku trenine bindik. Ben 2 tane pamuk şeker aldım.

y/n: Daha önce hiç yemiş miydin ?

Malfoy: Yemedim ama çok güzelmiş tadı. Aaa eve gitmeden önce hatıra fotoğrafçısında fotoğraf çektirelim mi ?

Y/n: Olur tabii. 

-Fotoğrafçıya girdik. Elimde tavşanı tutuyordum. Poz verdik. 

Fotoğrafçı: 3...2.....1.

Malfoy: Seni seviyorum. 

y'n: Nee ?

Fotoğrafçı: Çektimmmm.

Malfoy: Teşekkürler iki tane alalım. 

-Pozlara baktım. O kameraya gülümsemiş ben ise Malfoya şaşkınlıkla bakmıştım. 

y/n: Sanırım bir açıklama yapacaksındır.

Malfoy: Bugün çok güzeldi y/n. Bir cevap beklemiyorum söylemek istedim.

-Hava iyice kararmıştı. Aramızda büyük bir sessizlik oldu. Eve doğru gittik. Beni kapımın önüne getirdi.

Y/n: Malfoy, teşekkür ederim bugün mükemmel geçti.

Malfoy: Benim için de öyle. İyi geceler.

Y/n: İyi geceler. 

-İçeri girdim. Saat çok geç olmuştu. Tam merdivenlere çıkacakken tüm evin ışıkları açıldı. 

Bay Holmes(baba):  Y/N!!!!!!

Bugünlük bu kadarrr. Bölüm nasıldı beğendiniz mi ? Yorum ve oy atarsanız sevinirim ::) Hoşçakalııınn. 

Draco Malfoy ile Hayal Et |30 Yıllık Gizem|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin