𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐃𝐢𝐯𝐚𝐬<𝟑 (pls listen to music to get the bday vibes)
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬, 𝐦𝐞𝐧, 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲, 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐃𝐢𝐯𝐚𝐬 𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐮𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐬𝐮𝐜𝐜𝐞𝐬𝐬!
𝐖𝐞'𝐯𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐨𝐫𝐬 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐖𝐚𝐭𝐭𝐩𝐚𝐝. 𝐎𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞, 𝐰𝐞'𝐯𝐞 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐚 𝐭𝐚𝐝 𝐛𝐢𝐭 𝐨𝐟 𝐨𝐮𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐁𝐃'𝐬 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐢𝐧𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐝𝐮𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐧𝐝𝐞𝐦𝐢𝐜 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐩𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐀𝐋𝐎𝐓 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐮𝐩𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫!
𝐖𝐞'𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐬𝐢𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐞𝐯𝐞𝐫! 𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐰𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝, 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐝, 𝐯𝐨𝐭𝐞𝐝, 𝐨𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐃𝐢𝐯𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐢𝐛𝐫𝐚𝐫𝐲!
𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐫𝐢𝐠𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐩 𝐜𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐀𝐋𝐋 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐨𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐖𝐚𝐭𝐭𝐩𝐚𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐞 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬. 𝐖𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐌𝐀𝐒𝐒𝐈𝐕𝐄 𝐬𝐮𝐜𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐭𝐨 𝐲𝐚𝐥𝐥! 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐃𝐢𝐯𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐌𝐚𝐫𝐜𝐡 𝟓, 𝟐𝟎𝟐𝟎. 𝐎𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞, 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝟐𝟐 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐫𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?
𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐋𝐖𝐀𝐘𝐒 𝐛𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐚𝐥𝐥, 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐮𝐬.𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐩𝐥 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐨𝐥𝐝.
𝐖𝐡𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐦𝐚𝐥𝐞, 𝐧𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲, 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬 𝐦𝐚𝐥𝐞, 𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫𝐟𝐥𝐮𝐢𝐝, 𝐨𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐢𝐟𝐲 𝐚𝐬 𝐭𝐫𝐞𝐞/𝐭𝐫𝐞𝐞𝐬𝐞𝐥𝐟 , 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐚 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐃𝐢𝐯𝐚(𝐬)! 𝐘𝐞𝐬; 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐃𝐢𝐯𝐚 𝐢𝐬 𝐭𝐲𝐩𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐟𝐞𝐦𝐢𝐧𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐚 𝐧𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 (I use ALL pronouns btw) , 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐨𝐟 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐚𝐬 𝐚 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐃𝐢𝐯𝐚.
𝐓𝐨 𝐦𝐞, 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐃𝐢𝐯𝐚 𝐢𝐬 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐬𝐢𝐦𝐢𝐥𝐚𝐫 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐇𝐨𝐭𝐭𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐌𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐓𝐡𝐞𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐥𝐥𝐢𝐨𝐧. 𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐣𝐨𝐫 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐃𝐢𝐯𝐚𝐬 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐚𝐫𝐞 𝟏𝟎𝟎𝟎% 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞𝐬𝐨𝐦𝐞, 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭𝐢𝐧𝐠, 𝐟𝐮𝐧𝐧𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐫𝐚𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐟 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐬𝐚𝐫𝐲!
𝐈'𝐯𝐞 𝐦𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐥 𝐥𝐢𝐟𝐞 ( 𝐩𝐫𝐞-𝐜𝐨𝐯𝐢𝐝). 𝐘𝐚𝐥𝐥 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞. 𝐍𝐨𝐰 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐢𝐭'𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐢𝐞𝐬/𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐮𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠.
𝑪𝑨𝑵𝑨𝑫𝑨 (𝒕𝒐𝒓𝒐𝒏𝒕𝒐 𝒆𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒂𝒍𝒍𝒚)
𝑵𝑶𝑹𝑻𝑯 𝑨𝑴𝑬𝑹𝑰𝑪𝑨
𝑪𝑬𝑵𝑻𝑹𝑨𝑳 𝑨𝑴𝑬𝑹𝑰𝑪𝑨 (𝒑𝒂𝒏𝒂𝒎𝒂, 𝒄𝒐𝒔𝒕𝒂 𝒓𝒊𝒄𝒂 & 𝒕𝒊𝒏𝒚 𝒑𝒊𝒆𝒄𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒈𝒖𝒂𝒕𝒆𝒎𝒂𝒍𝒂)
𝑺𝑶𝑼𝑻𝑯 𝑨𝑴𝑬𝑹𝑰𝑪𝑨 (𝒈𝒖𝒚𝒂𝒏𝒂, 𝒑𝒂𝒓𝒂𝒈𝒖𝒂𝒚, 𝒃𝒐𝒍𝒊𝒗𝒊𝒂, 𝒃𝒓𝒂𝒛𝒊𝒍, 𝒑𝒆𝒓𝒖 & 𝒎𝒆𝒙𝒊𝒄𝒐 )
𝑨𝑭𝑹𝑰𝑪𝑨 (𝑺𝒐𝒖𝒕𝒉 & 𝑾𝒆𝒔𝒕 𝑨𝒇𝒓𝒊𝒄𝒂)
𝑨𝑭𝑮𝑯𝑨𝑵𝑰𝑺𝑻𝑨𝑵
𝑻𝑯𝑨𝑰𝑳𝑨𝑵𝑫
𝑨𝑼𝑺𝑻𝑹𝑨𝑳𝑰𝑨
𝑨𝑵𝑻𝑨𝑹𝑨𝑻𝑰𝑪𝑨
𝑼𝑵𝑰𝑻𝑬𝑫 𝑲𝑰𝑵𝑮𝑫𝑶𝑴
𝑾𝑨𝑳𝑬𝑺
𝑭𝑹𝑨𝑵𝑪𝑬
𝑻𝑨𝑰𝑾𝑨𝑵
𝑹𝑼𝑺𝑺𝑰𝑨
&
𝑰𝑻𝑨𝑳𝒀
𝑯𝑨𝑷𝑷𝒀 𝑩𝑬𝑳𝑨𝑻𝑬𝑫 𝑩𝑰𝑹𝑻𝑯𝑫𝑨𝒀/𝑨𝑵𝑵𝑰𝑽𝑬𝑹𝑺𝑨𝑹𝒀 𝑻𝑶 𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲 𝑫𝑰𝑽𝑨𝑺!!!<𝟑<𝟑<𝟑
𝑹𝑬𝑴𝑬𝑴𝑩𝑬𝑹 𝑻𝑯𝑨𝑻 𝒀𝑶𝑼'𝑹𝑬 𝑺𝑷𝑬𝑪𝑰𝑨𝑳, 𝑳𝑶𝑽𝑬𝑫, 𝑽𝑨𝑳𝑰𝑫, 𝑨𝑵𝑫 𝑻𝑯𝑨𝑻 𝑾𝑬 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒀𝑨𝑳𝑳<𝟑<𝟑<𝟑<𝟑
𝐀𝐥𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐯𝐨𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐨 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞 𝐨𝐮𝐫 𝐅𝐑𝐄𝐄 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬!!!
**𝐖𝐄 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐈𝐍𝐔𝐄 𝐓𝐇𝐄 𝐂𝐄𝐋𝐄𝐁𝐑𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍 𝐎𝐅 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 𝐃𝐈𝐕𝐀𝐒 𝐈𝐍 𝐀 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐄𝐗𝐓 𝐎𝐍𝐄 𝐓𝐎 𝐓𝐖𝐎 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑𝐒<𝟑**
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓓𝓲𝓿𝓪𝓼
Sonstiges𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒅 𝑩𝒓𝒂𝒕𝒛, 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒇𝒊𝒏𝒊𝒕𝒆𝒍𝒚 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 ;) 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒐𝒇: ~𝑪𝒐𝒄𝒐𝒂 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓 ~ 𝑪𝒂�...