𝑯𝒊 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔! 𝑾𝒆 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒂𝒑𝒐𝒍𝒐𝒈𝒊𝒛𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒐𝒖𝒓 𝒖𝒑𝒅𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒄𝒉𝒆𝒅𝒖𝒍𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒆'𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒃𝒍𝒆𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒆𝒔! 𝑶𝒖𝒓 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒕𝒐𝒓 𝒉𝒂𝒔 𝒈𝒐𝒕𝒕𝒆𝒏 𝒊𝒏𝒅𝒖𝒄𝒕𝒆𝒅 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒘𝒐 𝒏𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒉𝒐𝒏𝒐𝒓 𝒔𝒐𝒄𝒊𝒆𝒕𝒊𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒈𝒐𝒕 𝒂𝒄𝒄𝒆𝒑𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒂 𝒇𝒖𝒍𝒍-𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒆𝒔𝒕𝒉𝒆𝒕𝒊𝒄𝒊𝒂𝒏. 𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉, 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏 𝒆𝒔𝒕𝒉𝒆𝒕𝒊𝒄𝒊𝒂𝒏 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒎𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒍𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒑𝒅𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖! 𝑾𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒍𝒚 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒕𝒐𝒖𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓 𝒏𝒂𝒎𝒆𝒔. 𝑻𝒐 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒂𝒓𝒆 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒏𝒐𝒘 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈, 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆! 𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒆𝒏𝒕 & 𝒗𝒐𝒕𝒆 𝒐𝒏 𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓𝒔, 𝒘𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒐𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚/𝒔𝒕𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒍𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒘𝒂𝒏𝒕!
~𝑹𝒐𝒙𝒚 𝑺𝒉𝒂𝒍𝒍 ;)
Now in case, you forgot who's a character or what's your character's name we have a reminder for yall.
~BennyBearr as 𝐌𝐢𝐚-girl
~MyLittleThingx as 🅺🅰🆃🅻🅴🅽-girl
~algritsnogreen as 𝙼𝚊𝚛𝚌𝚎𝚕 -guy
~michaelsbabyhairs as ᴊᴀxꜱᴏɴ [ᴘʀᴏɴᴏᴜɴᴄᴇᴅ ᴀꜱ ᴊᴀᴄᴋꜱᴏɴ]-girl
~chillheaux as 𝔽𝕚𝕫𝕫 - guy
~Vintage_Chicc as 𝑫𝑲 𝑹𝒆𝒅-girl~IssaTigg as 𝐉𝐚𝐳𝐞𝐥 [𝐩𝐫𝐨𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐉𝐚𝐳𝐳-𝐞𝐥]-girl
~superstar444 as radio [just a simple radio]-genderless
𝐖𝐞'𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐥𝐮𝐛 𝐢𝐧 𝐍𝐨𝐫𝐭𝐡𝐞𝐫𝐧 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐟𝐨𝐫𝐧𝐢𝐚 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐋𝐢𝐩𝐬 𝐀𝐥𝐥𝐞𝐲. 𝐈𝐭'𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐩𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐅𝐫𝐢𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐦𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐚𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠. 𝐇𝐢, 𝐦𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞'𝐬 𝐊𝐚𝐭𝐥𝐞𝐧. 𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈'𝐦 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐟𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐦 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐟𝐥𝐢𝐫𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐮𝐬. 𝐈'𝐦 𝐚 𝐟𝐥𝐢𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐦 𝐩𝐫𝐨𝐮𝐝.
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓓𝓲𝓿𝓪𝓼
Random𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒅 𝑩𝒓𝒂𝒕𝒛, 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒇𝒊𝒏𝒊𝒕𝒆𝒍𝒚 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 ;) 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒐𝒇: ~𝑪𝒐𝒄𝒐𝒂 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓 ~ 𝑪𝒂�...