𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒂 𝒏𝒆𝒘𝒃𝒊𝒆 𝒕𝒐 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔, 𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆! 𝑮𝒆𝒕 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒐𝒓𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆, 𝒈𝒆𝒕 𝒂 𝒃𝒂𝒈 𝒐𝒇 𝒄𝒉𝒊𝒑𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒅𝒓𝒊𝒏𝒌 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒇𝒆𝒘 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒃𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒅. 𝑰𝒏 𝒄𝒂𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒘𝒉𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓'𝒔 𝒏𝒂𝒎𝒆, 𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒔𝒕:
BKimb29 𝒂𝒔 𝑲𝒊𝒎𝒎𝒚-𝒈𝒊𝒓𝒍
Dasanirobinson4 𝒂𝒔 𝑩𝒊𝒛𝒂𝒓𝒓𝒆 (𝑩𝒊𝒛)-𝒈𝒖𝒚
PrxncessKa 𝒂𝒔 𝑳𝒖𝒏𝒂-𝒈𝒊𝒓𝒍
gincity 𝒂𝒔 𝑳𝒂𝒓𝒆𝒏𝒛 𝑻𝒂𝒕𝒆-𝒈𝒖𝒚
lovejoyandheartbreak 𝒂𝒔 𝑫𝒂𝒍𝒗𝒊𝒏 𝑫𝒆𝑮𝒓𝒂𝒕𝒆 [𝑴𝒓. 𝑫𝒂𝒍𝒗𝒊𝒏]-𝒈𝒖𝒚
miaveli 𝒂𝒔 𝑴𝒂𝒚𝒂-𝒈𝒊𝒓𝒍
DirtyTamara 𝒂𝒔 𝑺𝒖𝒈𝒂-𝒈𝒊𝒓𝒍
nostxligia 𝒂𝒔 𝑱𝒂𝒎𝒂𝒍-𝒈𝒖𝒚
badgyalnini 𝒂𝒔 𝑱𝒂𝒏𝒂𝒆 (𝒐𝒓 𝑱𝑱)-𝒈𝒊𝒓𝒍
Basic_Gay 𝒂𝒔 𝑫𝒂𝒎𝒊𝒆𝒏-𝒈𝒖𝒚
_delva 𝒂𝒔 𝑺𝒉𝒂𝒘𝒏-𝒈𝒖𝒚
BRWNHXNEY 𝒂𝒔 𝑹𝒂𝒆-𝒈𝒊𝒓𝒍
Devante4eva 𝒂𝒔 𝑫𝒆𝒗𝒂𝒏𝒕𝒆 𝑺𝒘𝒊𝒏𝒈-𝒈𝒖𝒚
nova_leon 𝒂𝒔 𝑵𝒊𝒂-𝒈𝒊𝒓𝒍
ILLMATIICS 𝒂𝒔 𝑻𝒓𝒆𝒗𝒐𝒓-𝒈𝒖𝒚
MyLittleThingx 𝒂𝒔 𝑵𝒂𝒐𝒎𝒊-𝒈𝒊𝒓𝒍
BennyBearr 𝒂𝒔 𝑫𝒆𝒐𝒏-𝒈𝒖𝒚
90sgalaa 𝒂𝒔 𝑪𝒉𝒊𝒍𝒊 [𝑹𝒐𝒛𝒐𝒏𝒅𝒂 𝑻𝒉𝒐𝒎𝒂𝒔]-𝒈𝒊𝒓𝒍
SOUTHERNHONIE as 𝑻𝒐𝒏𝒊-𝒈𝒖𝒚
chillheaux 𝒂𝒔 𝑴𝒂𝒕𝒄𝒉 𝑴𝒂𝒌𝒆𝒓𝒔 [𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚/𝑿𝒂𝒗𝒊𝒆𝒓]-𝒈𝒊𝒓𝒍 & 𝒈𝒖𝒚
algritsnogreen 𝒂𝒔 𝑱𝒂𝒏𝒆𝒕 𝑱𝒂𝒄𝒌𝒔𝒐𝒏-𝒈𝒊𝒓𝒍
"ʜᴇʟʟᴏ ʜᴇʟʟᴏ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ, ᴍʏ ɴᴀᴍᴇ'ꜱ ᴄᴏᴜʀᴛɴᴇʏ ʙᴀᴋᴇʀ. ᴀɴᴅ ɪ'ᴍ xᴀᴠɪᴇʀ ᴡᴀᴛᴇʀꜱ. ᴡᴇ'ʀᴇ ʏᴏᴜʀ ᴍᴀᴛᴄʜ ᴍᴀᴋᴇʀꜱ! ᴡʜᴀᴛ ᴍᴀᴅᴇ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ʜᴇʀᴇ ᴛᴏᴅᴀʏ?", ᴛʜᴇʏ ᴀꜱᴋᴇᴅ ᴍʏ ꜰʀɪᴇɴᴅꜱ ᴀɴᴅ ᴍᴇ.ᴡʜᴀᴛ'ꜱ ɢᴏᴏᴅ ʏᴀʟʟ? ɪ'ᴍ ɴᴀᴏᴍɪ. ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴀɴ ɪᴅᴇɴᴛɪᴄᴀʟ ᴛᴡɪɴ. ʜᴇʀ ɴᴀᴍᴇ ɪꜱ ᴊᴀɴᴀᴇ. ɪ ʜᴀᴠᴇ ꜱɪx ꜰʀɪᴇɴᴅꜱ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴍʏ ᴛᴡɪɴ. ᴛʜᴇɪʀ ɴᴀᴍᴇꜱ ᴀʀᴇ ᴛᴏɴɪ, ꜱʜᴀᴡɴ, ᴍᴀʏᴀ, ʟᴜɴᴀ, ꜱᴜɢᴀ & ɴɪᴀ.
"ᴡᴇ ᴊᴜꜱᴛ ᴄᴀᴍᴇ ʜᴇʀᴇ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ᴡᴇ ᴡᴇʀᴇ ʙᴏʀᴇᴅ. ᴡᴇ ꜰᴏᴜɴᴅ ᴛʜɪꜱ ʜᴏᴛᴇʟ ᴀɴᴅ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ɪɴ.", ᴍʏ ᴛᴡɪɴ, ᴊᴀɴᴀᴇ, ꜱᴀɪᴅ. "ɪ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴀɢʀᴇᴇ ᴛᴏ ᴛʜɪꜱ. ɪ ᴀɢʀᴇᴇᴅ ᴛᴏ ɢᴏ ᴛᴏ ᴀ ʙᴜꜰꜰᴇᴛ ꜱᴏ ᴡᴇ ᴄᴀɴ ᴇᴀᴛ.", ᴍᴀʏᴀ ꜱᴀɪᴅ. "ɪ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴡᴇ ᴡᴇʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ꜰᴀꜱʜɪᴏɴ ɴᴏᴠᴀ. ɪ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ꜱᴏᴍᴇ ᴛᴜʙᴇ ᴛᴏᴘꜱ ᴀɴᴅ ʙᴏᴅʏꜱᴜɪᴛꜱ.", ꜱᴜɢᴀ ꜱᴀɪᴅ. "ʏᴀʟʟ ꜱʜᴜᴛ ᴛʜᴇ ꜰᴜᴄᴋ ᴜᴘ. ᴡᴇ ᴛʀʏɴᴀ ɢᴇᴛ ɪɴ ꜰᴏʀ ꜰʀᴇᴇ.", ꜱʜᴀᴡɴ ᴡʜɪꜱᴘᴇʀᴇᴅ ᴛᴏ ꜱᴜɢᴀ ᴀɴᴅ ᴍᴀʏᴀ. "ᴏʜ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴏʀʀʏ! ᴡᴇ ᴡᴇʀᴇ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ꜱᴛᴀʏ ɪɴ ᴏᴜʀ ʜᴏᴛᴇʟ ꜰᴏʀ ꜰʀᴇᴇ!", xᴀᴠɪᴇʀ ꜱᴀɪᴅ.
ᴡᴇ ᴀʟʟ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ xᴀᴠɪᴇʀ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ꜱᴀɪᴅ. "ꜰ-ꜰᴏʀ ꜰʀᴇᴇ? ᴛʜɪꜱ ʜᴏᴛᴇʟ? ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ꜱᴜʀᴇ ʙʀᴜʜ?", ꜱʜᴀᴡɴ ꜱᴀɪᴅ. "ᴏꜰ ᴄᴏᴜʀꜱᴇ, ɪ'ᴍ ꜱᴜʀᴇ! ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ'ꜱ ꜰʀᴇᴇ.", xᴀᴠɪᴇʀ ꜱᴀɪᴅ ᴄʜᴇᴇʀꜰᴜʟʟʏ. "ꜱᴏ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴍᴀᴅᴇ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ ᴄᴏᴍᴇ ɪɴᴛᴏ ᴏᴜʀ ʜᴏᴛᴇʟ?", ᴄᴏᴜʀᴛɴᴇʏ ᴀꜱᴋᴇᴅ ᴜꜱ. "ᴡᴇʟʟ...ᴡᴇ ᴋɪɴᴅᴀ ᴊᴜꜱᴛ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴛᴀᴋᴇ ᴀ ʙʀᴇᴀᴋ ꜰʀᴏᴍ ᴅʀɪᴠɪɴɢ.", ɪ ꜱᴀɪᴅ. "ᴡʜᴇʀᴇ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ɢᴜʏꜱ ꜰʀᴏᴍ?", ᴄᴏᴜʀᴛɴᴇʏ ᴀꜱᴋᴇᴅ. "ɴᴇᴡ ᴏʀʟᴇᴀɴꜱ, ᴍᴏɴᴛᴀɴᴀ, ᴋᴇɴᴛᴜᴄᴋʏ & ɴᴇᴡ ᴍᴇxɪᴄᴏ.", ᴊᴀɴᴀᴇ ꜱᴀɪᴅ. "ᴡᴏᴡ, ʏᴏᴜ ɢᴜʏꜱ ʟᴏᴠᴇ ᴍᴏᴠɪɴɢ ᴀʀᴏᴜɴᴅ.", ᴄᴏᴜʀᴛɴᴇʏ ꜱᴀɪᴅ. "ɴᴀʜ, ᴡᴇ ᴊᴜꜱᴛ ᴋᴇᴇᴘ ʜᴀᴠɪɴɢ ʀᴏᴀᴅ ᴛʀɪᴘꜱ ᴡɪᴛʜ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ.", ʟᴜɴᴀ ꜱᴀɪᴅ.
"ʏᴏᴜ ꜱᴀɪᴅ ʏᴀʟʟ ᴡᴇʀᴇ ᴍᴀᴛᴄʜ ᴍᴀᴋᴇʀꜱ?", ᴛᴏɴɪ ᴀꜱᴋᴇᴅ."ʏᴜᴘ, ᴡᴇ ꜱᴜʀᴇ ᴀʀᴇ!", xᴀᴠɪᴇʀ ꜱᴀɪᴅ. "ᴄᴀɴ ʏᴏᴜ ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ʜᴏᴏᴋ ᴜꜱ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ? ɪ ᴊᴜꜱᴛ ɢᴏᴛ ᴏᴜᴛ ᴏꜰ ᴀ ᴛᴏxɪᴄ ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴꜱʜɪᴘ.", ɴɪᴀ ꜱᴀɪᴅ. ᴛᴏɴɪ, ꜱʜᴀᴡɴ & ᴊᴀɴᴀᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ ɴɪᴀ ᴡɪᴛʜ ᴄᴏɴꜰᴜꜱɪᴏɴ ᴏɴ ᴛʜᴇɪʀ ꜰᴀᴄᴇꜱ. "ᴡʜᴀᴛ? ɪ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ᴅɪꜱᴛʀᴀᴄᴛ ᴍᴇ ꜰʀᴏᴍ ᴛʜᴀᴛ.", ɴɪᴀ ꜱᴀɪᴅ."ᴏʜ, ɪᴛ'ꜱ ᴏᴋᴀʏ. ᴡᴇ ʜᴀᴠᴇ ᴊᴜꜱᴛ ᴛʜᴇ ᴛʜɪɴɢ ꜰᴏʀ ᴛʜᴀᴛ. ᴊᴜꜱᴛ ᴄᴏᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ᴜꜱ.", xᴀᴠɪᴇʀ ꜱᴀɪᴅ. ᴡᴇ ᴀʟʟ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ ᴀɴᴅ ꜰᴏʟʟᴏᴡᴇᴅ ᴄᴏᴜʀᴛɴᴇʏ & xᴀᴠɪᴇʀ. ɪ ʜᴏᴘᴇ ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ ᴛʜᴇʏ ʜᴀᴠᴇ ꜰᴏʀ ᴜꜱ ɪꜱ ɢᴏᴏᴅ. ɪꜰ ɴᴏᴛ, ɪ'ʟʟ ʙᴇ ᴘɪꜱꜱᴇᴅ.
to be continued...
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓓𝓲𝓿𝓪𝓼
Random𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒅 𝑩𝒓𝒂𝒕𝒛, 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒇𝒊𝒏𝒊𝒕𝒆𝒍𝒚 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 ;) 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒐𝒇: ~𝑪𝒐𝒄𝒐𝒂 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓 ~ 𝑪𝒂�...