𝑰𝒕'𝒔 𝑵𝒊𝒂 𝑻𝒖𝒓𝒏 𝑵𝒐𝒘(Part 1)

37 6 5
                                    

𝑾𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔! 𝑯𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓. 𝑺𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑺𝒉𝒂𝒘𝒏'𝒔 𝑷𝑶𝑽 𝒊𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒏𝒆, 𝒘𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔 𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂. 𝑻𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂 𝒘𝒆'𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒊𝒔 𝑵𝒊𝒂 𝑯𝒂𝒍𝒍, 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒅 𝒄𝒂𝒓𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒗𝒊𝒓𝒈𝒊𝒏 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒑 𝒍𝒐𝒍.

𝑨𝒔 𝒘𝒆 𝒕𝒓𝒂𝒏𝒔𝒊𝒕𝒊𝒐𝒏, 𝒘𝒆 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒆𝒏𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒃𝒆𝒏𝒆𝒇𝒊𝒕𝒔 𝒐𝒇 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂. 𝒀𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒇𝒓𝒆𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒐 𝒐𝒇 𝒂𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒐𝒐𝒌𝒔 & 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒔𝒕 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒐𝒄𝒊𝒂𝒍𝒔. 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒖𝒔 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒃𝒊𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒘𝒐 𝒃𝒊𝒕𝒄𝒉𝒆𝒔 𝒘𝒉𝒐 𝒖𝒑𝒅𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒂𝒚 𝒍𝒐𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒊𝒕. 𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒅𝒓𝒂𝒈 𝒖𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒆𝒏𝒕𝒔. 𝑶𝒖𝒓 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒊𝒔 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒐𝒎𝒆𝒘𝒐𝒓𝒌 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒕'𝒔 𝒄𝒓𝒂𝒄𝒌. 𝑩𝒖𝒕 𝒂𝒏𝒚𝒘𝒉𝒐, 𝒘𝒆 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒂𝒍𝒍 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒂𝒔 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒐𝒌. 𝑺𝒆𝒆 𝒚𝒂!~𝑲𝒂𝒚𝒍𝒂𝒏<3 & 𝑹𝒐𝒙𝒚 𝑺𝒉𝒂𝒍𝒍;)

...

"𝑨𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒏𝒐𝒘. 𝑺𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑺𝒉𝒂𝒘𝒏 𝒊𝒔 𝒈𝒐𝒏𝒆, 𝒘𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒆𝒍𝒔𝒆.", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅. 𝑻𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒓𝒆𝒎𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒈𝒊𝒓𝒍𝒔, 𝑵𝒊𝒂, 𝑺𝒖𝒈𝒂 & 𝑱𝒂𝒏𝒂𝒆, 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒇𝒂𝒄𝒆𝒔. "𝑺𝒐𝒐𝒐𝒐...𝒘𝒉𝒐 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒔 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕?", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅. 𝑻𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓. "𝑪𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒏 𝒚𝒂𝒍𝒍. 𝑺𝒐𝒎𝒆𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒉𝒂𝒔 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕.", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅. 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎.

"𝑶𝒉𝒉, 𝑰 𝒔𝒆𝒆. 𝑾𝒆𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒏, 𝑰 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝒚𝒂𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒎𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒏𝒐 𝒄𝒉𝒐𝒊𝒄𝒆.", 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑵𝒊𝒂..𝑱𝒂𝒏𝒂𝒆..𝒂𝒏𝒅 𝑺𝒖𝒈𝒂...𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆.", 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆𝒅. "𝑾𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕?", 𝑱𝒂𝒏𝒂𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅. "𝒀𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒈𝒖𝒆𝒔𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒏𝒖𝒎𝒃𝒆𝒓 𝑰'𝒎 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇.", 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑩𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 1 𝒕𝒐 10?", 𝑵𝒊𝒂 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅. "𝑵𝒐𝒑𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒕𝒐𝒐 𝒆𝒂𝒔𝒚. 𝑩𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 20 𝒕𝒐 100. 𝒀𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒈𝒖𝒆𝒔𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒏𝒖𝒎𝒃𝒆𝒓 𝑰'𝒎 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇.", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅.

𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓓𝓲𝓿𝓪𝓼Where stories live. Discover now