𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝟐𝟎𝟐𝟐!
𝐇𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐍𝐞𝐰 𝐘𝐞𝐚𝐫!
𝐌𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐞𝐝𝐚, 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐋𝐨𝐯𝐞 & 𝐇𝐢𝐩𝐇𝐨𝐩 𝐀𝐭𝐥𝐚𝐧𝐭𝐚. 𝐈'𝐦 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐞𝐝𝐚 𝐆𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐚𝐦 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐚𝐝𝐢𝐨 𝐡𝐨𝐬𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐧𝐞𝐰 𝐫𝐚𝐝𝐢𝐨 𝐬𝐡𝐨𝐰, 𝐍𝐨 𝐒𝐭𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐀𝐭𝐭𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝, 𝐨𝐧 𝟐𝟕𝟎𝟑 𝐅𝐌.
𝐘𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐬𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐝𝐯𝐢𝐜𝐞, 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐨𝐧𝐠𝐬, 𝐰𝐢𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐳𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐭𝐬. 𝐁𝐮𝐭 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲, 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐱 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮. 𝐒𝐨 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐨𝐮𝐫 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲.
*Phone rings*
𝐖𝐞𝐥𝐥....𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐰𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐲 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲. 𝐄𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐲, 𝐛𝐮𝐬𝐲, 𝐨𝐫 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐞𝐬𝐢𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐬. 𝐁𝐮𝐭...𝐢𝐭'𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲! 𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐬𝐮𝐜𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐩𝐚𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐬𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐥𝐥𝐬, 𝐛𝐮𝐦𝐩𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐮-𝐭𝐮𝐫𝐧𝐬. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦. 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬, 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲. 𝐌𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐞𝐝𝐚 𝐆𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐍𝐨 𝐒𝐭𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐀𝐭𝐭𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝟐𝟕𝟎𝟑 𝐅𝐌. 𝐄𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐲, 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫𝐧𝐨𝐨𝐧, 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐨𝐫 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟐.
...
Hi everyone. Happy New Year! I have some ideas for Black Divas and I'm still deciding how to execute them right because school will start next week for me. Then my birthday (1/20) will be the week after that too and I still don't know how or what's gonna happen either.
So please look forward to any work that I put out! Also, I remember that I love yall so much. Hydrate and eat full meals everyday. And if you ever feel down, try finding a listening ear or write down how you feel (those have worked for me).
K BYE <3333
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓓𝓲𝓿𝓪𝓼
De Todo𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒅 𝑩𝒓𝒂𝒕𝒛, 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒇𝒊𝒏𝒊𝒕𝒆𝒍𝒚 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 ;) 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒐𝒇: ~𝑪𝒐𝒄𝒐𝒂 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓 ~ 𝑪𝒂�...