𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 𝑮𝒐𝒊𝒏𝒈 𝑶𝒖𝒕 𝑻𝒐𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 (𝑨𝒄𝒕 2)

52 8 5
                                    

Now in case, you forgot who's a character or what's your character's name we have a reminder for yall.

~BennyBearr as 𝐌𝐢𝐚-girl

~MyLittleThingx as 🅺🅰🆃🅻🅴🅽-girl

~algritsnogreen as 𝙼𝚊𝚛𝚌𝚎𝚕 -guy

~michaelsbabyhairs as ᴊᴀxꜱᴏɴ [ᴘʀᴏɴᴏᴜɴᴄᴇᴅ ᴀꜱ ᴊᴀᴄᴋꜱᴏɴ]-girl

~chillheaux as 𝔽𝕚𝕫𝕫 - guy

~Vintage_Chicc as 𝑫𝑲 𝑹𝒆𝒅-girl

~IssaTigg as 𝐉𝐚𝐳𝐞𝐥 [𝐩𝐫𝐨𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐉𝐚𝐳𝐳-𝐞𝐥]-girl

~superstar444 as radio [just a simple radio]-genderless (used as characters' reactions)

"𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩? 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙬𝙖𝙣𝙣𝙖 𝙗𝙚 𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙖𝙣𝙮𝙢𝙤𝙧𝙚. 𝙋𝙤𝙥! 𝘾𝙧𝙖𝙘𝙠! 𝙁𝙞𝙯𝙯𝙡𝙚! 𝙙𝙤𝙣𝙚 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙢𝙚 𝙬𝙖𝙣𝙣𝙖 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚. 𝙃𝙞𝙨 𝙣𝙚𝙜𝙖𝙩𝙞𝙫𝙚 𝙚𝙣𝙚𝙧𝙜𝙮 𝙙𝙤𝙣𝙚 𝙛𝙪𝙘𝙠𝙚𝙙 𝙞𝙩 𝙪𝙥 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 𝙩𝙤𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩. 𝙔𝙖𝙡𝙡 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙩𝙤 𝙜𝙤 𝙤𝙧 𝙬𝙝𝙖𝙩?", 𝙅𝙖𝙯𝙚𝙡 𝙨𝙖𝙞𝙙. "𝙂𝙞𝙧𝙡 𝙮𝙚𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙨𝙢𝙚𝙡𝙡𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖𝙨𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙡𝙤𝙨𝙩 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙨 𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧𝙚.", 𝘿𝙆 𝙍𝙚𝙙 𝙨𝙖𝙞𝙙. 𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙚𝙡𝙨𝙚 𝙖𝙜𝙧𝙚𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙬𝙚 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙡𝙪𝙧𝙗 (𝙘𝙡𝙪𝙧𝙗 𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙖 𝙩𝙮𝙥𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙪𝙣𝙘𝙪𝙡𝙩𝙪𝙧𝙚𝙙 𝙘𝙤𝙤𝙣).

to be continued...

ʜɪ, ᴍʏ ɴᴀᴍᴇ'ꜱ ᴍᴀʀᴄᴇʟ ᴀɴᴅ ʀɪɢʜᴛ ɴᴏᴡ ᴡᴇ'ʀᴇ ᴏɴ ᴏᴜʀ ᴡᴀʏ ᴛᴏ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴅᴇꜱᴛɪɴᴀᴛɪᴏɴ, ꜱʜᴀɴᴋʟʏ ʙᴏᴏᴛᴢ. ꜱʜᴀɴᴋʟʏ ʙᴏᴏᴛᴢ ɪꜱ ᴀ ᴄᴀꜰᴇ ꜱʟᴀꜱʜ ᴄʟᴜʙ ɪɴ ᴍɪᴅᴛᴏᴡɴ ᴄᴀʟɪꜰᴏʀɴɪᴀ. ᴍʏ ꜰʀɪᴇɴᴅ, ᴊᴀᴢᴇʟ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴏꜰ ᴛʜɪꜱ ᴘʟᴀᴄᴇ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀ ɴɪᴄᴇ ᴅɪꜱᴛʀᴀᴄᴛɪᴏɴ ꜰʀᴏᴍ ᴛʜᴀᴛ ʟɪᴍᴘ ᴅɪᴄᴋ ᴀꜱꜱ ɴɪɢɢᴀ ꜰɪᴢᴢ. ʜᴏᴘᴇꜰᴜʟʟʏ, ɪ ᴄᴀɴ ꜰɪɴᴅ ᴍᴇ ᴀ ɴɪɢɢᴀ ᴡʜᴏ ᴄᴀɴ ꜱᴜʙᴍɪꜱꜱɪᴠᴇ ᴛᴏ ᴍᴇ.

"ᴍᴀʀᴄᴇʟ. ʏᴏᴜ ᴡᴀɴɴᴀ ʜɪᴛ ᴏɴᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ?", ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ꜰʀɪᴇɴᴅ, ᴅᴋ ʀᴇᴅ ꜱᴀɪᴅ. "ɴᴀᴡ, ɪ'ᴍ ɢᴏᴏᴅ. ɪ ᴡᴀɴɴᴀ ꜱᴛᴀʏ ꜱᴏʙᴇʀ ᴛᴏɴɪɢʜᴛ.", ɪ ꜱᴀɪᴅ ᴛᴏ ʜᴇʀ. ᴅᴋ ʀᴇᴅ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ꜱᴍᴏᴋᴇᴅ ʜᴇʀ ʙʟᴜɴᴛ. ɪ ɴᴇᴠᴇʀ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ʜᴏᴡ ᴅᴋ ʀᴇᴅ'ꜱ ʙᴇᴇɴ ᴀᴄᴛɪɴɢ. ꜱʜᴇ'ꜱ ʙᴇᴇɴ ᴋɪɴᴅᴀ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ꜱᴀᴅ. ᴍᴀʏʙᴇ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ɴᴏɴᴇ ᴏꜰ ᴜꜱ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴀʙᴏᴜᴛ. ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ..ɪ ᴊᴜꜱᴛ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴘᴜᴛ ᴍʏ ꜰɪɴɢᴇʀ ᴏɴ ɪᴛ.

"ᴏᴋ ʏᴀʟʟ. ᴡᴇ ꜰɪɴᴀʟʟʏ ᴍᴀᴅᴇ ɪᴛ.", ᴊᴀᴢᴇʟ ᴄᴏᴜɴᴛʀʏ ᴀꜱꜱ ꜱᴀɪᴅ. "ᴛʜᴀɴᴋꜱ, ᴍɪꜱꜱ ʜᴏᴜꜱᴛᴏɴ.", ᴍɪᴀ ꜱᴀɪᴅ. "ɪᴛ'ꜱ ᴍɪꜱꜱ ᴛᴇxᴀꜱ ᴛᴏ ʏᴏᴜ, ᴍɪꜱꜱ ɴᴀꜱʜᴠɪʟʟᴇ.", ᴊᴀᴢᴇʟ ꜱᴀɪᴅ. "ᴏᴋᴀʏ ʟᴀᴅɪᴇꜱ, ʏᴀʟʟ ʀᴇᴀᴅʏ ᴛᴏ ɢᴏ ɪɴ?", ɪ ᴀꜱᴋᴇᴅ. "ʏᴜᴘ." "ʜᴇʟʟ ʏᴇᴀʜ" "ɪ'ᴍ ʀᴇᴀᴅʏ ᴛᴏ ꜱᴇᴇ ꜱᴏᴍᴇ ʙɪᴛᴄʜᴇꜱ ᴛɪᴛᴛɪᴇꜱ ᴛᴏɴɪɢʜᴛ!" "ɪ ɢᴜᴇꜱꜱ ᴡᴇ ᴄᴀɴ ɢᴏ ɴᴏᴡ."

𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓓𝓲𝓿𝓪𝓼Where stories live. Discover now